~Great Girls~

Selis, oikeastaan en tieda yhtaan kierrostani, typerasti ei ole tullut laskettua. Nyt on lisaksi ollut joku ihme menkkaharo ja vuotoa on tullut pari viikkoa. Sitten kun se tast joskus loppuu niin paastaan siihen ykkospaivaan :D Kierron pituudeksi veikkaisin n. 30paivaa koska yleensa ne ovat alkaneet saannollisesti, mutta en tieda voiko tama hairio jotenkin vaikuttaa. Miepa kerron sulle sitten tarkemmin tietoja kun tiedan ite etta ollaan ykkospaivassa :- )

Ja listaan mua lisatessas voit laittaa etta 4,5kg on lahtenyt ja no en tieda kauan tassa ehtii laihduttamaan ennenkun tarppaa, mutta kylla se kakskymppinen olis kiva saada pois :)
 
Selis ja Hope73 Kiitos tsempistä. Sitähän täälläkin toivotaan :D

Illalla pääsee testaileen, täytyy päivä malttaa. Toisaalta hyvä, että niitä testejä ei ollut, niin on malttanut olla testaamatta.

Asutaan pienellä paikkakunnalla ja meillä ei ole omaa apteekkia. Mies hakee kun tulee töistä. Mä kun olen tällä kylällä töissä, niin mä en kulje päivittäin mihinkään. Oli kyllä, että voi v..., että joutuu testejä ostamaan. Mutta lupasi kyllä mennä. Kyllä se miestäkin kiinnostaa testitulos :D
 
Sompio testionnea ja paljon :hug: !

drakonia, lisäilin sun tietoja hiukan listaan. Oliko se niin että seuraavasta kierrosta alkaa yk1?

Ihanaa, mulla tänään vapaata. Lähetään esikoisen kanssa asioille ja käydään samalla vähän kylässä. Yritän olla syömättä herkkuja, eilen tuli taas popsittu hyvyyksiä....
 
Sompio Mä en meinaa pöksyissäni pysyä.... niin jänskään sun ja teidän puolesta! :heart: - Täytyy varmaan jopa töistä kurkata, olisiko uutisia :p

Selis Mukavaa vapaa päivää sulle!!!! Nauti :flower:

ON: tuntuu siltä, että kohtaa on niagara-päivät edessä :snotty: Mutta paino ei ollut noussut, mikä aina positiivista ja toivottavasti vielä vähän sulaa läski ennen perjantain viikkopunnitusta :p

HUOAH... väsyttäää |O meil kyläs olevan porukan nuorimmainen huus ainaki tunnin viime yönä... joten tulee tuota tuntumaa lapsiperheen arkeen... tosin sääliks kävi lasta ku hampaantekoa on ja hoiva on vähän sitä ja tätä... tuskaa.... pitäskö puuttua vai ei..... mun mamman vaistot vain heräs ja kovasti halusin menna ja ottaa lapsen hoivaani :LOL:

Mut eipä kai täs auta muu ku lähteä töihin....

:wave:
 
Selis nyt tanaan ilmeisesti on menkat loppumassa, luultavasti kai viimeistaan huomenna niin sitten alkaa ensimmainen kuukausi yritysta : ) Anteeksi jos selitin epaselvasti. :)

Tanaan vaaka naytti jo -5kg! : o Akkia se paino putoo, en edes juurikaan liiku, olen vain jattanyt kaikki herkut pois! Aloitin syomisen keventamisen kolmisen viikkoa sitten, mutta herkut kokonaan jatin reilu viikko sitten! :eek: :)



Minakin jannityksella odotan testienne tuloksia =) :flower:

:wave: Nyt palailen toihin.
 
Kiitos!

Ja Heidsulle minulta onnitteluja ja vauvaliimaa :heart: En tossa aikaisemmin tajunnut onnitella.

Täytyy aamulla testata uudestaan, mutta kyllä se uskottava on. Oli niin vahvat viivat, että ei kai siinä mitään epäselvää voi olla. Kunhan kaikki menee hyvin!
 
kopioin taas itseäni :)
:eek: Täällä kummastelen omaa oloani, jatkuvasti väsyttää, eilen 10h yöunet, alkuillasta 2.5h päikkärit. Viime yönä 9.5h yöunet ja 16.45 nukahdin sänkyyn, tosin vaan puolen tunnin päikyt.
Välillä huimaa ja lämpö tasan 37, ei kuitenkaan kuumeinen olo. :eek:
 

Yhteistyössä