~Great Girls~

Aaargh, mitä terkkoja Suomenmaasta löytyykään!!!!!

Mulla oli muuten viime raskaudessa huvittava tilanne, ku aina ku mää kävin neuvolassa, alotin heti ekaks ittelleni saarnan painonnoususta. Terkka siinä jo toppuutteli että älähän hätäile. Yleensä se on toisin päin - terkka saarnaa ja äiti on nolona :LOL:
 
Ylipainoisen ihmisen raskaus on aina kuitenkin enempi riskiraskaus kuin normipainosten. Mulla esikoisesta tosiaan kohtalainen raskausmyrkytys ja ylipainoa tuolloin reilusti, mä uskon et se oli yks syy et se tuli juur mulle.
Mulla yks tuttu odottaa ja on lihonut about 20kg ja hälle ei oo napistu kun on normipainoinen, munsta tollanen painon nousu on kyllä aika paljon.
 
Mulla tuli ekassa raskaudessa 25 kiloa!! Muissa on tullu 20, noin. Mää oon jotenki sen tyyppinen tapaus että ei tartte ku vilkasta jääkaapille niin puntari liikahtaa viis kiloa eteenpäin. Ja nestettä kertyy tosi helposti.

Tällä hetkellä painan siis vajaa 35 kiloa enemmän ku ennen ekaa raskautta (yheksän vuotta sitte), jolloin olin alipainoinen (bmi 16,jotain). Nyt laskujeni mukaan tuo pinoon ilmottamani miinus 25 ois aika jees.
 
Haleja kaikille tarvitseville! :hug:

Meillä pupuiltu nyt oikestaan joka päivä :D Saa nähdä miten käy, ovis pitäis näinä päivinä olla.. Liikaa yritetään olla innostumatta ettei sitten pudota liian korkealta jos ei tärppääkään ja harvinaistahan se ekasta yk:sta on :)
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

kiharapää.........kp7/32-35........yk13
Meritähti...........kp11/35...........yk5
kiukkutäti.........kp12/30-34.....yk17
Lumo...............kp13/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp13/28..........yk18
yöperhonen.....kp14/23-25......yk8
johanna83.......kp18/31...........yk6
syttis...............kp21/?.............yk8
Hope73...........kp25/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp26/27-28......yk?
Sompio...........kp32/30-31......yk3.....(-)5kg/20kg



TOISTA TOIVOVAT

Heidsu............kp2/30-32.........yk2
Selis...............kp10/30............yk6....(-)1.6kg/15kg
Sokeripulla......kp13/30-45......yk2
tii-tikkä...........kp31/28-33......yk28
Härveli............kp45/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp6/37...............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp18/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp20/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp21/28-38........yk3
jojo369.........kp25/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp13/?.................yk3


VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp4/31..............yk4
Sinderella......kp7/28-30.........yk4...(-)1.3kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp2/?...............yk?
Aavikkoruusu..kp11/28-32.......yk25...45kg



MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:



 
Ensimmäinen välitavoite saavutettu :D Aamupaino oli ekan kerran alle 80 kg. Onhan tässä vielä tekemistä, mutta tuntuu todella hyvältä, kun pitkästä aikaa vaaka näytti seiskalla alkavaa lukua! Näytti tosin 79,8, että ei se vielä kovin tukevasti ole tuolla seiskan puolella :(
 
:attn: HIENOA SOMPIO Tässä sulle ruusukimppu onnitteluksi :flower:

Mulla jurnaa paino edelleen, vaikka kuinka karppi yritän olla... no kohtahan se nähdään kuinka paljon siinä on tuota hormooni hommaa... tosi turhauttavaa vaan, jos kuukaudesta 2 vkoa on tällasta jatkuvasti... Toivottavasti painoa romahtaa kunnolla tädin tultua, eikä takas tulis :/

:hug: Heidsu

yhtään ei mua kans huvittas lähteä töihin Selis.. pakko, liikaa hommia tehtävänä ennen työreissulle lähtöä |O
 
Mun paino taas ei oo juurikaan tippunu. Mies koitti lohduttaa että se viime viikon reilun kilon pudotus oli nestettä (siks niin iso luku) ja ny mikä tippuu vois olla jo sitä itteään eli läskiä B)

Sompiolle onnittelut välitavoitteen saavuttamisesta :flower:
 
Meinasin kokeilla proteiini pirtelöitä, joilla kuulema paino tippuu aikas hyvin ja vie ylimääräisiä makean tai suolaisen himoja pois. Odotan juuri saavani tuotetta postista.
Saa nähdä miten meikäläiseen tehoaa. =)
 
Hienoa Sompio :flower: , itellä on hiukkasen reilummin matkaa tuohon alle 80kg. Ja nyt ei oo yhtään paino tippunut, takasin on tullu +300g perjantailta :headwall: :headwall: . Mutta muutama päivä ois vielä aikaa vähän tsempata!

 
Sinderella Illalla aloitan ottamaan tuota mansikkapirtelöä ja vieressä on suklaapatukka. =) Saa nähdä miten käy. =) Alan sitä jokatapauksessa vakituiseen käyttämään, koska olen vain positiivista kuullut. Kerron kyllä jos tulee tuloksia. =)
 

Heidsulla alkuraskauden niukkaa vuotoa?!?!?!?

Hyvältä kuulostaa tuo Pigletin mansikkapirtelö =)

Tämä ei tänään kerta kaikkisesti jaksa soutaa. Pakko hipsiä nukkuun ku en hereillä meinaa pysyä |O Hyvät yöt itse kullekin!
 
:D No nyt on oikea ketju!

Tassa viela uudelleen aloitusviestini :- )

Lueskelin ketjua ja olis mukava paasta itsekkin mukaan. Kuumeilua nelisen vuotta, nyt alkaneet oikeasti yritykset mutta painoa on hieman... Olen kuitenkin nuori, parikymppinen, ja laihduttanut aiemmin 22kg + 7kg, nyt uuden kuurin myota on lahtenyt 4kg. Aion laihduttaa kunnes raskaudun. : - ) Kaytan apuna kiloklubi.fi ta, se on nykyisin vielapa ilmainen! : )
 
onnittelut sompiolle ja muille kiloja vastaan taistelijoille :flower:

mielenkiintoiselta kyl kuulostaa tuo Heidsun vuoto :whistle:

meikä veti tänään niin hyvän lenkin! :saint: -ja ovistikussa viiva vaan vahvistuu!
odottelen huomiseksi plussaa, mutta sitten täytyykin olla kieli keskellä suuta pupuilujen kanssa ettei ahnehdi liikaa (ettei käy niinko viimeksi ) pystyis sitten ainakin varmistelemaan oviksen jälkeenkin :D

Hyvää yötä kaikille :hug: tänään on kuultu sen verran surullisia uutisia, että ohhoh :'(
 
Itsellani siis (kun menkat loppuu) niin alkaa ensimmainen yrityskierto. Ja ensimmaista lasta kuumeillaan.

Ainiin muistin vaarin, 4,5kiloahan sita olikin lahtenyt, puolikin kiloa on tarkea ;)
Laihdutan paaasiassa ruokavaliolla. Kaikki herkut oon jattany pois. Paivisin tulee toissa liikuttua jonkin verran, mutta en ole todellakaan mikaan ahkera kuntoilija :- D
 
Kiitos onnitteluista! Iltapaino olikin sitten taas yli sen 80 kg, joten parempi pysyä pois vaakalta.

Ei ole täti vieläkään tullut. Mä olin niin varma tädistä, että en ole hommannut valmiiksi edes testejä. Mies saa huomenna käydä apteekissa... Oli aika innolla menossa :D
 
Elikkäs tervetuloa kuumeilemaan drakonia :wave: ! Merkkaan sunt listaan, miten pitkä kierto sulla on ja kuinka mones päivä kierrossa on menossa?

Tsemppiä Pigletille proteiini pirtelöiden kanssa. Tuuppa sitten heti kertoo meille miten ne toimii!

Heidsu, voisko olla valekuukautiset jos ootkin raskaana? Tai onko sulla yleensä vuotoa koko ajan, mulla itellä ainakin vaihtelee esim. öisin ei juur vuotoa tuu.

Hienoa johanna83 kun oot käyny lenkkeilees, siitä tulee aina ihan mahtava fiilis :D . Mä vedin kanssa äskön hirveet hikitreenit crossarilla ja nyt mielettömän hyvä olo kun vähän rääkkäs ittees.

Sompio, täällä on peukut pystyssä ettei tulis tätiä vaan plussa :D :D .

Ihanaa, huomenna ois vapaapäivä. Oon ollu hirmu kiireinen viimeaikoina ja huomenna saa aamulla nukkua hiukan pitempään, tosin mun tuurilla esikoinen herää heti kuuden jälkeen :headwall: .
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

drakonia...........kp?/n.30..........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää.........kp8/32-35........yk13
Meritähti...........kp12/35...........yk5
kiukkutäti.........kp13/30-34.....yk17
Lumo...............kp14/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp14/28..........yk18
yöperhonen.....kp15/23-25......yk8
johanna83.......kp19/31...........yk6
syttis...............kp22/?.............yk8
Hope73...........kp26/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp27/27-28......yk?



TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp11/30............yk6....(-)1.6kg/15kg
Sokeripulla......kp14/30-45......yk2
tii-tikkä...........kp32/28-33......yk28
Härveli............kp46/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp7/37...............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp19/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp21/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp22/28-38........yk3
jojo369.........kp26/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp14/?.................yk3


VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp5/31..............yk4
Sinderella......kp8/28-30.........yk4...(-)1.3kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp3/?...............yk?
Aavikkoruusu..kp12/28-32.......yk25...45kg



MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:
 
Iltoo,

kiire päivä takana ja nyt illalla ei oo konelle päässy ku mieski kotona! Toooooodella harvinaista meillä :heart:

Sompio nyt ihan mielettömästi peukut, varpaat ja kaik mahdollinen ristissä, jotta sä plussaat :heart: :heart: :heart:

Tervetuloa [/b]Drakonia :flower: Hienoa laihdutusmeinikiä sulla!

:flower:

Mukavasti myös muilla tsemppiä laihdutuksessa, joten siitä ilosta :flower: kaikille! :heart:

 

Yhteistyössä