~Great Girls~ vol.2

tch
Huomenta päivää!!

Sinderella onnea plussasta :flower:

ON: menkkojahan tässä odotellaan, meillä ei ollu tässä kuussa luovutusta ollenkaan kun en sitä ovista löytäny!! eli nyt sit katotaan miten pitkä kierto on edessä, tosin, tänään alko kyllä menkkakivut eli jos nyt osaan enään ollenkaan itteeni tulkita niin tänään ne alkaa... ja sehän tarkottas sitä et kierto on ok!!!
Silti takaraivossa on koko ajan pieni kiero ajatus että mitä jos sittenkin olis edellisellä kierrolla natsannu, siis vaikka menkat tuli. Mullahan edellisen (keskeytyneen) raskauden aikana menkat tuli normaalisti...
No mut nyt kuitenki toivon sitä tätiä kylään ja odotan tammikuuta että mun gyne soittaa tuloksista mitä on saanu kaikista kokeista mitä otettiin ja jos niistä ei mitään outoo ilmene niin sitten ultraan.
 
Kummitäti lupas tehdä mulle viikon ajalta ns. ruokapäiväkirjan...On laihduttanut kohta 50kg!! :eek: Meinas silmät pudota kun näin hänet tänään...On meinaa ehjästi muija pienentynyt!!Kumpa itekkin hänen ohjeistuksellaan onnistuis :ashamed:
Sais ukko niinkuin uuden naisen ja alkais ehkä tuo vauva hommaki skulaamaan :D
 
tch, toivotaan että jos ei nyt edellisestä kierrosta oo tärpänny, ni tulis se täti että pääset sitten ovista bongailemaan :)

kiukkutäti, voi jestas.! :eek: milläs ihmeellä tuollainen painonpudotus onnistuu..?? itellä ei kyllä ihan nii paljoo oo pudotettavaa (eihän musta ois paljoo mitää sit jäljellä :D), mutta onhan noita kiloja vähän liikaa, mitä pitäis saada pois :)
toivotaan että sulle tepsisi tuo ruokapäiväkirja b:)d

YP :wave:
 
Kannattaa joo mietin itekki, koska on ollu yhta sun toista kipua ja sarkya :s

EIlen illalla en meinannu saada nukuttua ku jalat sarki hitsisti. Mut nukahdin taas kerran ilman unilaaketta puolen yon maissa :) ihanaa ku pystyy jotenki taas nukkumaan, ku on ollu niin hirvee unettomuuskausi tana vuonna et valvoin kaikki yot koska en vaan saanu nukutuks :/
 
suosittelen kyllä lämpimästi käymään siellä lekurissa :) ihan vain varmuudenvuoksi.. ja että ei sitten tarvitse ihmetellä vaivoja jos ja kun saa selityksen niille :)
ompa kyllä suloinen pikkunen :) mun pikkuveli täytti just 6v ja se on niin ihana pikku hurmuri. :heart:
 
Mun pitais muutenki menna sinne uusimaan laakkeita niin samalla voisin vahan kysella naista vaivoista. En oo ikina ollu hyva selittamaan englanniksi vaivojani saa naha miten tas kay :D
Varmaan pitaa kirjottaa sanasto mukaan :p
 
Mä olisin tyytyväinen kun pääsisin kaksinumeroiseen lukuun :) Miun kropan muoto on kuitenkin sellainen, ettei mun koskaan tarvittis olla mikään 50 kilonen riuku :) luulisin et jos olisin 80kg, niin olisin aika hemmetin hoikka :D Pakko yrittää keventää...masensi kun ite on läskeineen siinä ja toinen niin paljon hoikistunut..Mut katsotaan jos saisin vaikka tsempparin hänestä tai jotain =)
 
Kiukkutäti, aika kunnioitettavan luvun on kummitätisi pudottanu! *nostaa hattua ja kumartaa*

Toivotan nyt kaikille oikein mukavaa ja rauhallista joulun aikaa. Ja niitä iloisia uutisia lähipäivien jännääjille =) Me lähetään huomenna aamulla reissuun ja palataan kotia perjantaina.
 
Liisa75
Meritähdelle pahoittelut ja halaus minultakin. En oikein pysty edes kuvittelemaan, kuinka pahalta teistä tuntuu.

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Hirvittää vaan noi joulun syömingit. Pino lahjasuklaita tiedossa. Pitää varmaan syöttää työkavereille kahvihuoneessa ;)

Toi kaksnumeroinen paino ois jo tosi jees ;) Pitäsköhän vähän laskea tota tavoitetta (mulla nyt 30 kiloo)... No ei vaiskaan. Mutta välitavoitteita pitää olla... Tosin onhan jokainen kilo välitavoite. Mutta tosissaan sen satasen alittaminen ois sellanen henkinen kynnys, joka ois ihana saavuttaa.

Hyviä tädinkarkoitusloitsuja kaikille jännääjille. Mä pääsen sitten uutena vuotena jännäämään.
 



ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............kp3/??................yk2
Liisa75............kp20/28............yk2.....(-)2/30kg
Arcatha...........kp20/28............yk15
yöperhonen.....kp21/28...........yk11
Rosmariini -74.kp25/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp26/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp25/30-34......yk19
Iloinen.............kp28/27............yk1
Lillet................kp29/30-35........yk1
tch..................k32/30............yk3
Piglet...............kp8/27-29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp35/30-35.......yk15
Lumo..............kp13/28-35......yk4
Pohojola..........TJOT................yk.12... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Juizzi-77..........kp25/30...........yk1....25kg
Selis................kp21/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp18/28.............yk4....18kg
Vilinäiti............kp78/43............yk
Minttu-Emilia...kp18/32................yk1....15kg


KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp9/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
shaken..........kp13/28-31........TJOT.(-)32kg
Emmama......kp26/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



MUKANA MYÖS


largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben
Sinderella
 
Sinderella onnea ihan hirmusesti sinne päin! :flower: Sait kyllä parhaan joululahjan mitä toivoa voi :heart:

Täällä odotellaan menkkoja. Ei kuulu eikä tunnu missään mitään, tosin eipä mulla mitään pms oireita yleensäkään ole. Mitä nyt kiukuttelen ehkä vähän tavallista enemmän B)

Painonpudotus ei tunnu oikein ottavan onnistuakseen. On niin käsittämättömän sekava ruokavalio että olisi kyllä hyvä saada joku tosi-tv ravitsemusterapeutti ratsaamaan keittiön kaapit. Jostain pitäisi saada pakottava syy (öh, ihankun niitä ei olisi) tiputtaa painoa :ashamed:
 
Mullakin näyttäisi olevan painonpudotuksessa jouluseis, vaikkei kyllä yhtään saisi. Viimeinen viikko on ollut aikamoista syöpöttelyjuhlaa ja valitettavasti se näkyy nyt myös painossa. Olen 1,2 kiloa plussalla siitä tuloksesta, johon jo ehdin päästä ja jossa minun edelleen siis pitäisi olla. :kieh:

Nyt tarvittais jostain säkillinen itsekuria kahdeksi päiväksi, että eläisi nämä päivät ruodussa, niin sitten voisi taas itseään hieman jouluna armahtaa! Mutta jos nämä joulunodotuspäivät menee loppuun asti mässyttäessä, niin siitä ei hyvä seuraa...

Kp-tilanne jännittää niin, etten pysty enää nukkumaankaan öisin! :eek: Tänään pitäisi menkkojen alkaa, mutta eipä siltä tunnu. Tai siis tuntuu kyllä välillä oikein kovastikin ja paniikinomaisesti... Ei auta kuin odottaa ja katsella! :whistle:
 
Liisa75
Viikonloput on hankalia ton mässäilyn välttämisen kannalta. (Ainakin näin virastotyöaikoja noudattavalle.) Viikolla on selkeämpi rytmi myös syömisen suhteen. Mulla taas etenkin lauantaina lipsahti. Eli aika paha tämä joulunaika tulee olemaan. Pitää kai yrittää tasapainottaa syömistä pitkillä kävelylenkeillä. Eli kivaa joulusäätä tilauksessa ;)

Mun jutut pyörii nyt tän laihdutuksen ympärillä, vaikka ajattelen raskautumista koko ajan. Mutta kun sen suhteen ei auta kun odottaa ja odottaa...

Aika monella on nyt tärkeät päivät käsillä: ekan kuumeilijoista Iloinen, Lillet, drakonia, kiukkutäti ja kiharapää ainakin, eiks vaan? Mulla kävi yk ykkösessä niin, että menkat alkoi pari päivää odotettua aikaisemmin, joten en ehtinyt hirveesti jännäillä enkä viettää unettomia öitä. Toivottavasti saat Iloinen nukuttua! Ja toivottavasti plussaat! Ois mahtavaa saada jolle kulle tärppi heti ekalla yrityksellä.
 
Meritähdelle :hug:

Yöperhonen: Mun tietoja sais nyt päivitellä tuonne listaan, eli kp 3 ja yk 2 olisi tämän hetken tilanne. Pettynyt olo, vaikka kyllä jotenkin arvasinkin ettei vielä tärppää.

Mitenkä muualla on tullut lunta? Eilen tuskailin, ettei me saada tänne rannikolle lunta ollenkaan, mut ilmeisesti mun tuskailut oli kuultu ja viime yönä sitä oli sit satanut kunnolla :)
Nyt saa joulukin tulla :)

Plussaonnea jännittäjille toivottelee
Jeju

:wave:
 

Yhteistyössä