~Great Girls~ vol.2

Moikka!

Mulla siis tänään torstaina kp 10 ja yk 4 :) Olin sen ilmoittanut, mutta varmaan unohtunut joten yöperhonen varmaan korjailee kunhan ehtii :)

Minäkin jo niin toivoisin tuota plussaa.... Tuntuu etä oltaisiin yritetty jo ikuisuus.... Eikä asiaa yhtään helota että entinen koulukaveri juuri kertoi olevansa raskaana (vaikka toki olen onnellinen hänen puolestaan, mutta...) :'(
 
Sinderella, nyt siirrän sut plussanneisiin, on kyllä niin selkee viiva, onnea :flower: :) :heart:

Lumo, en tajuu kuka idiootti noita listoja oikeen päivittää ku ei tajuu :D (siis minä itse) :D noh, mutta mä korjaan :)

kiukkutäti, mullakin hei sama vaiva joskus... tuntuu silleen hassulta alavatsassa, mutta ei onneks kauaa :)
 



ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............TJOT................yk1
Liisa75............kp17/28............yk2.....(-)1/30kg
Arcatha...........kp17/28............yk15
yöperhonen.....kp18/28...........yk11
Rosmariini -74.kp22/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp23/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp23/30-34......yk19
Iloinen.............kp25/27............yk1
Lillet................kp26/30-35........yk1
tch..................kp29/30............yk3
Piglet...............kp31/29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp32/30-35.......yk15
Lumo..............kp11/28-35......yk4
Pohojola..........TJOT................yk.12... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Juizzi-77..........kp22/30...........yk1....25kg
Selis................kp18/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp15/28.............yk4....18kg
Vilinäiti............kp75/43............yk
Minttu-Emilia...kp??/??................yk1....15kg


KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp6/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
shaken..........kp10/28-31........TJOT
Emmama......kp23/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



MUKANA MYÖS


largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


Meritähti
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben
Sinderella
 
Kiitos kaunis jokaiselle :flower: Täytyy myöntää että hiukan hämmästynyt oon ku tärppäsi näin "nopeasti". Niin, yk 6 oli ny. Edellisessä lapsosessa meni puolitoista vuotta. Sitä aikaisemmat on kyllä tärpänneet puolessa vuodessa.

Mää toivon kovasti kaikille tuollasta ihanaa kuvaa laittaa tänne näytille. Plussatuulia siis!!!
 
Liisa75
Sinderella Onnea! :flower: Voi, kun ihanaa! Kuinka voi olla näin onnellinen jonkun puolesta, jota ei edes tunne ;) Sen pienen kateuden pidän omana tietonani...

Jännitän ihan hirveesti myös teidän muiden oireilevien puolesta! Onnea matkaan! Toivottavasti pian saadaan uusia plussia.

Mulla käy aika pitkäksi odottaessa. Onneksi jännäysviikko tulee varmaan nopeammin kuin uskonkaan, koska vapaapäivinähän aika suorastaan lentää, toisin kuin töissä ollessa. Ainakin yleensä on näin ollut... Eihän sitä vois parempaa aloitusta uudelle vuodelle olla, kuin se plussa. Ovista en ole bongannut, en kyllä ole yrittänytkään, mutta ei mulla ainakaan mitä oviskipuja tunnu olevan. Mutta kalenterin mukaan se on näillä main ja yritystä on ainakin ollut. Jouluna ollaankin sitten kyläilemässä, joten toivottaavsti se ovis ei niin myöhään ole.

Laihdutusasiaa: Mulle voi nyt päivittää saldoksi -2 kg. Kiitos hei mielettömästi tosta Kiloklubi-vinkistä. Olinkin kuullut siitä, mutta en tiennyt sen olevan ilmainen. Sitä vois kokeilla. Painonvartijoiden ryhmät on nyt joulutauolla, joten sitä voi rauhassa miettiä muutaman viikon. Olen kyllä nyt saanut kivasti painon laskusuuntaan iahn omin voimin, joten voi olla, etten lähden vartijoihin. Ihan itsehän se on sielläkin vahdittava syömisensä ja liikuttava...
 
Liisallekki kiitoksia. Ja ei tartte pitää omana tietona pientä kateutta ;) ... Itte oon aatellu monasti samanlai, vaikka sitä tietää että toisen plussa ei oo itteltä pois. Varsinki sillon edellisen kerran ku yritettiin puolitoista vuotta niin oli pakko myöntää että itku melkein pääsi ku serkun vaimo ilmotti plussastaan. Tietenki olin tosi onnellinen heidän puolestaan, mutta samalla tosi kateellinen. Ajattelin että miksei meille.

On siis inhimillisiä tunteita nuo kateudentunteet.
 
Yöpee:Joo ei mullakaan se kauan ns.kipuillu..nyt ollu noi munasarjat/alavatsa/ristiselkä ollu puoltoista viikkoa tollaset ihmeen ärhäkät..mielessäni on käyny endometrioosi, mut joulun aikaan täytyy työntää tuollaiset ajatukset pois!Olisin kiinnostunu jos jollain on metut käytössä, et miten olette saaneet ne?Sanoitko itse lekurille?Sanottiinko ylipainosta jotain?
 
Liisa onnittelut saavutetusta pudotuksesta, sulla sujuu hienosti :) :flower:


Taalla herattiin kurkkukipusena ja nena tukossa :/ Arsyttaa ku just nyt oon tullu nakojaan sit flunssaan.

Olen huomannut eilisesta alkaen, etta kun istun/valilla makaan niin tuntuu sellaista pienta kipua/paineen tunnetta alapaassa. Siis ei missaan alavatsalla vaan kunnolla alapaassa. Kun istun vaikka nyt sangylla jalat ristissa, myos tuntuu kuin alapaa "repeais". Mulla on siis tosiaan tallasta joskus menkkojen aikana, mut ei ikina ennen muulloin.
 
Ovistestiin piirtyi tänään haalea viiva, enkä pääse huomenna testaamaan vahvistuisiko se kun ollaan mökkeilemässä alkeellisissa oloissa ilman sisävessaa ja juoksevaa vettä :headwall: Siellä ei juuri viilipurkkeihin lirutella...
Peittojen heiluttelua jatketaan ahkerasti :whistle:

Lis: Mulle voisi lisätä rivin perään, että -32kg. Kiitos :flower:
 
Heippa,

Tiedoksi tännekin, että tämä meidän toinenkin raskaus päättyi valitettavasti keskenmenoon.
Ketuttaa tietysti, mutta eipä tälle mitään voi. Uuteen yritykseen vaan. Jos vaikka kolmas kerta toden sanoo.

Oman paikkani olen kuitenkin ennemmin löytänyt tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevien pinosta, joten en varmaan tänne palaa ainakaan tässä vaiheessa, kun en laihdutakaan nyt.

Plussaonnea kaikille! =)

-Meritähti-
 



ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............TJOT................yk1
Liisa75............kp18/28............yk2.....(-)2/30kg
Arcatha...........kp18/28............yk15
yöperhonen.....kp19/28...........yk11
Rosmariini -74.kp23/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp24/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp24/30-34......yk19
Iloinen.............kp26/27............yk1
Lillet................kp27/30-35........yk1
tch..................kp30/30............yk3
Piglet...............kp6/27-29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp33/30-35.......yk15
Lumo..............kp11/28-35......yk4
Pohojola..........TJOT................yk.12... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Juizzi-77..........kp23/30...........yk1....25kg
Selis................kp19/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp16/28.............yk4....18kg
Vilinäiti............kp76/43............yk
Minttu-Emilia...kp16/32................yk1....15kg


KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp7/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
shaken..........kp11/28-31........TJOT.(-)32kg
Emmama......kp24/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



MUKANA MYÖS


largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben
Sinderella
 
hei.!
nopeasti kävin vain listaa päivittämässä.. luoen huomenna (tai siis tänään) kirjoitetut juttunne :)

meritähti, otin sinut kokonaan pois listoilta, tule vain huikkaamaan jos takaisin tänne haluat.! :) suuren suuri voima- ja lohtu :hug: sinne :heart:

Piglet, onko nyt siis tänään lauantaina kp 6 vai 7.? korjaa jos listassa on väärin :)

YP
 
Minttu-Emilia, korjasin listaan :)

ON: täällä ei mitään uutta... odotan uuden kierron alkamista, että päästään (ehkä) taas yrittämään :) eilen siis lääkärissä kävin ja lisää vaan kokeita, ei ne tiedä mikä mulla on.! ja sairasloma jatkuu :/

YP
 
Jee, onnea älyttömästi Sinderellalle! Aivan ihana juttu! :heart:

Meritähdelle suuret ja lohduttavat halaukset! :hug: Lämmintä joulua ja hyvää jatkoa!

Mä vain täällä odottelen päivien kulumista ja pelkään pahinta. Oireita rinnoissa ja alavatsalla, ei menkkamaista oloa...
 



ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............TJOT................yk1
Liisa75............kp19/28............yk2.....(-)2/30kg
Arcatha...........kp19/28............yk15
yöperhonen.....kp20/28...........yk11
Rosmariini -74.kp24/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp25/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp25/30-34......yk19
Iloinen.............kp27/27............yk1
Lillet................kp28/30-35........yk1
tch..................kp31/30............yk3
Piglet...............kp7/27-29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp34/30-35.......yk15
Lumo..............kp12/28-35......yk4
Pohojola..........TJOT................yk.12... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Juizzi-77..........kp24/30...........yk1....25kg
Selis................kp20/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp17/28.............yk4....18kg
Vilinäiti............kp77/43............yk
Minttu-Emilia...kp17/32................yk1....15kg


KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp8/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
shaken..........kp12/28-31........TJOT.(-)32kg
Emmama......kp25/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



MUKANA MYÖS


largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben
Sinderella
 
Meritähti, surullisia uutisia sinulla :'( Olen tosi pahoillani keskenmenosta. Voimia tosiaan koko perheelle :hug:

Ikävältä tuntuu nyt heti tähän perään laittaa omia kuulumisia. Eilen tein Apteekin testillä vielä yhden varmistuksen ja siihen tuli ihana punainen vahva viiva. Tädin ois pitäny tulla eilen. Sai siirtää meikäläinen plussanneisiin. Nyt on vaan otettava päivä kerralla, koskaan ei tosiaan kummiskaan tiiä, miten käy. Meritähti-paran esimerkkitapaus tuossa :'(

Ihanaista joulunaikaa kuitenkin itse kullekin :xmas:

Ja kiitokset onnitteluista.
 

Yhteistyössä