~Great Girls~ vol.2




ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE


Jeju81.............kp4/??................yk2
Liisa75............kp21/28............yk2.....(-)2/30kg
Arcatha...........kp21/28............yk15
yöperhonen.....kp22/28...........yk11
Rosmariini -74.kp26/29-34......yk4....(- )4/15 kg
drakonia..........kp27/n.30........yk3.....(-)4.5kg/20kg
kiukkutäti........kp26/30-34......yk19
Iloinen.............kp29/27............yk1
Lillet................kp30/30-35........yk1
tch..................kp1/30-31............yk4
Piglet...............kp9/27-29............yk12 km. jlk...(-)4kg
kiharapää........kp36/30-35.......yk15
Lumo..............kp14/28-35......yk4
Pohojola..........TJOT................yk.12... (-)1kg/25kg



TOISTA TOIVOO


Juizzi-77..........kp26/30...........yk1....25kg
Selis................kp22/30..........yk9....(-)2.7kg/15kg
marleena-84...kp19/28.............yk4....18kg
Vilinäiti............kp79/43............yk
Minttu-Emilia...kp19/32................yk1....15kg


KOLMATTA KAIPAILEE


jojo369.........kp10/30-35........yk?....(-)15.6kg/45kg
shaken..........kp14/28-31........TJOT.(-)32kg
Emmama......kp27/28-33..........yk6....(-)2kg/17kg
hyrskylän muori



MUKANA MYÖS


largelady
tii-tikkä (-)1.7kg/30kg
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



HAAMUILIJAT




PLUSSANNEET


nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGubben
Sinderella
 
Huomenta vaan yöperhonen-! Kiitos kysymästä, huomenaamulla testaan, jos yksi yllättävä täti ei ole hyökännyt jouluvierailulle. Ei ole ainakaan vielä ilmoitellut tulostaan!

Ei mitään tuhruakaan ole tullut, vaikka kp:t on jo näin pitkällä. Yleensä tuhruilu alkaa hyvissä ajoin ennen menkkoja. Mulla oli viime yönä niin kipeät rinnat, että heräsin siihen jomotukseen! Yllättävästi taisikin suuri osa yöstä mennä sitten selällään maatessa... :LOL:

Pakko myöntää, että oon odottanut tuota testaamista kuin kuuta nousevaa. Testejäkin olisi kotivarastossa vaikka muille jakaa! Mutta sovittiin miehen kanssa, että ei hätäillä tämän asian kanssa, vaan testataan vasta, kun menkat on havaittavasti myöhässä. Voihan ne toki huomisaamuun mennessä tai sen jälkeenkin tulla tai voihan olla, että huomenna on siltikin liian aikaista testata, mutta kai se on pakko jo yksi testi tuhlata! :LOL:

Eilinen kurinpalautuspäivä tälle syöpöttelijälle meni hyvin: pidin tiukkaa ruokavaliota ja treenasin 2 tuntia kaikkien muiden askareiden päätteeksi ja tänään oon enää vain 0,6 kg plussalla, kun eilen olin vielä 1,0 - 1,2 kg plussalla. =)
 
Liisa75
tch Onnittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon!

Jännittää ihan hulluna Iloisen puolesta. Oispa ihana joululahja teille!

Odottelen myös muiden uutisia. Oon jo toinen jalka ovenraossa lähdössä joulun viettoon, vaikka periaatteessa on ihan normi työpäivä. Vähän on flunssa oireillut, toivottavasti ei pamahda päälle.
 
Kiitos Liisa75:lle tsemppauksesta! :heart: Just nyt mulla on aika rauhallinen olo tämän asian kanssa. Sunnuntaina stressasin eniten, kun mietin vain, alkaako menkat maanantaina vai ei. No, voihan ne vieläkin alkaa! Nyt on kyllä niin näitä joulujuttujakin mielessä ja työn alla pitkä lista, että ei ainakaan ihan joka sekuntia voi ajatella tikkuun pissaamista! :LOL:

Toivottavasti et saa kunnon jouluflunssaa! Ja toivotaan, että viimeinen työpäivä sujahtaa ohi ja pääset viettämään joulua! :hug:
 
Iloinen, voi että, kuulostaa hyvältä :) toivotaampa nyt että se paha täti ei sieltä tulisi, vaan saistte mahtavan joululahjan :heart: :) pidän teille kovasti peukkuja pystyssä b;)d tulehan sitten heti kertomaan mikä on tulos..

Liisa, nyt vaan paljon kuumaa juotavaa ja vitamiineja naamaan että se flunssa ei sieltä päälle puske :)

YP :wave:
 
Iloinen voi kylla mulla on suuri arvaus mika sielta parahtaa, toivottavasti tulee jouluplussa!!! :D :heart: Vitsi ma en malta oottaa et testaat :p

Ma nain sellasta unta, etta ma olin raskaana, mut ku mun piti kattoa kalenterista mun laskettu aika, niin ma mielessa ajattelin etta 6.9.2009 (eli nyt tassa kuussa tulisin raskaaks), mut jostain syysta se kalenteri naytti et joulukuu 2009 :eek: Jaa et maaliskuussako vasta tarppaa :snotty: :LOL:
 
kiukkutäti täällä ollu jo perjantaista asti kuumetta. :(
Vasemmassa nimettömässä kimaltelee isoäidin vanha vihkisormus vuodelta 55. On siinä siihen asti että saan oman. Vastaavasti isännällä mun isoisän kihlasormus, kunnes hankitaan omat.
Päivämäärästä ei kuitenkaan haisua.
 
Onnea Iloinen ! :flower: Ihana jouluaamu sielläpäin ! :heart:
On se hassua miten periaatteessa tuntemattomienkin raskautuminen voi piristää aamua näin kummasti :)

Nyt kaikille tsemppiä painon pudotukseen ja plussailuun! Vaikka ei sitä painoa nyt liikaa kuulu jouluna miettiä ;)
Täällä jännitetään josko nuo menkat alkaisi... Tavallaan olisi helpotus kun vaan alkaisi, niin pääsee jännityksestä. Itseasiassa oirelenki suuntaan; heräsin viideltä tekemään koiralle puuroa ja siivoamaan. Mieletön tarve siirrellä noita muuttolaatikoita ja puunata nurkkia..:LOL:
 
Kiitos Lillet ja marleena-84! =)

On kyllä unohtumaton jouluaattoaamu... Yöunetkin jäi muutamaa hassuun tuntiin, kun ei vain saanut enää nukuttua. Aamu meni kieriskellessä, että joko pääsee pissalle! :LOL: Mieskin onneksi heräsi yhtä aikaa aamuvarhaisella ja tutkailtiin testiä yhdessä. :heart:

Nyt on menossa siis kp 30/27 ja yk 1. Tämä oli eka testi. Jemmassa on useita, että voihan niillä koittaa tässä loman aikana viivan vahvistumista... Mutta kyllä tuo Kotitestin ohjeiden mukaan on plussa, viivan värillä ja tummuudella kun ei ole väliä.

Hyvää joulua kaikille! :flower:
 
mahtava plussa Iloinen.! onnea :flower:

nyt en kerkeä päivittelemään listaa kun olen äidille joulun viettoon lähdössä :) mutta palaan asiaan taas huomenna tai viim. ylihuomenna.!!

oikein mukavaa ja rauhallista joulua jokaiselle.! ja plussantäyteistä vuotta 2009 :heart: :xmas: :heart: :xmas:

YP
 
Onnea iloinen!!Ihanista ihanin joululahja <3 itse "odottelen" tätiä..katsotaan miten käy.. :) ollaan mässätty kyl oikein urakalla mun "varasiskon" kanssa tänään :D Konvehteja yms.mut ens vuonna alkaa kovempi kuri!!Epävirallinen uudenvuoden lupaus jo tehty!
 
Hyvää joulua ja ihania herkutteluhetkiä kaikille niille, jotka meinaavat herkutella. Mä meinaan. Ja olenkin. Ja vielä aion. :D
1.1.2009 meinaan yrittää taas oikein kunnolla laihdutusta. Alle sataseen on niiiin pikkuruinen matka, että se menee oikeesti viikossa,jos kunnolla tsemppaan.

Mun miehellä on vauvakuume ja se on niin ihanaa. :heart: Se on semmoinen perus mies, joka ei paljon puhu tuommoisista asioistaa, mutta tänään puhui. Mä huokaisin päivällä miehelle, että haluan vauvan, kysyin siltä, että haluaako se, niin vastaus oli: " Nii ehkä". Ja mun miehen tuntien se on yhtäkuin varmasti. ;) Sit päivällä sanoi, että nyt pitää mennä laittamaan sinne vauva. :D Voi että, tuommoista en olekaan kuullut mieheni suusta ikinä. Mä olen ollut meidän perheessä se kuumeilija aina ja mies on vaan totellut kiltisti. ;)

Raha- ja työasiat stressaa kamalasti, niin paljon, että vatsaa oikein särkee.
 
Täällä kp 2.
Harmitus alkaa pikkuhiljaa väistymään ja alan jo nähdä positiivisiakin puolia asiassa. Sain nimittäin joululahjaksi kalenterin perheen valokuvista ja mikä kamala valas niissä esiintyikään! Ja se olin mä. Siis näytän ihan järkyltä. Mun on pakko onnistua laihduttamisessa. Ulkonäön takia, mutta ennen kaikkea jaksamisen ja terveyden. Olen sairaaloisen lihava. :(
Mutta turha sitä on nyt surra, ei itku auta. Pitää siirtyä tekoihin :)

Oikein hyvää ja vauvakasta uutta vuotta kaikille ja mukavia joulunpyhiä tietysti myös.
 
Kuule Emmama..täällä on ihan sama juttu..oksettaa kun joku ottaa musta kuvia ja satun vielä vahingossa oman kuvani näkemään :( Ens vuonna alkaa kova kuri..tilasin hätäpäissäni jotain laihdutuspilleri/nesteenpoisto kombon..Laihdutuksen tueksi, en siis kuvittele niitten tekevän mitään ihmeitä ja laihduttavan minua :D jaahas..täytyy pompata hakemaan särkylääke..Nuppi särkee :/ Lahjoja tuli aika ehjästi, joten taisin olla yli kiltti :D ukko lupas maksaa mulle hiustenpidennyksen!!
 
Onnittelut Iloinen :flower: :flower: ! Maailman paras joululahja, ois tännekin kelvannu ;) .

Mulla siis tänään kp1 ja yk10, veikkaan että kierto asettuu sinne kolmeenkymmeneen päivään edelleen, toivottavasti. Ens viikolla pitäis tulla papasta tulokset vielä....

Mulla on nyt painoa onneks pudonnut ihan suht hyvin, mutta nyt iski hirveet menkkaturvotukset... Saapi nähdä mitä vaaka aamusti sanoo, mulla lähenee jo toi eka välitavote :) .

OIKEEN HAUSKAA JOULUA KAIKILLE :xmas:
 
Niin onnittelut iloinen..

Mahtaako meille koskaan käydä sellainen onni..
Meillä karvavauva on kasvanut hurjasti.. On nykyään todella rohkea ja reipas.. Eilen isovanhempien luona oppisi rappusten tulemisen alaspäin..
Siis isovanhempien luona on 4-5 askelman rappuset, joita opeteltiin ensin lihapullan kanssa ja sen jälkeen riitti enää lelu ja tänään tuli reippaasti meidän kerrostalon portaat kolmannesta kerroksesta alas kahdesti.. On todella iloinen olo, kun sai koiran jälleen oppimaan jotain.. Sitä ennen oli oppinut istumaan käskystä.. Ei tietenkään vielä kaikissa tilanteissa.. Mutta usein istuu käskystä.. Myös jollain tasolla on oppinut noutamaan palloa ym..

OIKEEN HAUSKAA JOULUA KAIKILLE TÄÄLTÄKIN!!!

KP
 

Yhteistyössä