Onnsku Aktiivinen jäsen 12.01.2007 7 767 0 36 16.09.2008 #2 Hajuaisti parani :x ihan ekana. Jo ennen testipäivää..
I ImpiEllenAnna Aktiivinen jäsen 21.04.2004 8 208 0 36 16.09.2008 #3 Mitä raskausoireita? mä en huomannut koko raskausaikana oikein mitään oireita..
Vilinäiti Aktiivinen jäsen 28.01.2006 9 137 3 38 16.09.2008 #6 Väsymys alkoi lähes heti. Oisin voinu nukkua kellon ympäri, töiden jälkeen nukuin seuraavaan aamuun.