Mistä yk:sta raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JuuMeilläNäin:
Mulla oli yk9 ja tikutuskrt2 :) kp tais olla 18/28 muistaakseni!

Olisko sulla kohta uutisia kerrottavana?;)

Tuskin.. Kyselen vaan ihan mielenkiinnosta.. Ohoh, en tiennykään, että ovis vois olla nuin "myöhään" kun on 28pv:n kierto.
 
Eka raskaus sai alkunsa yk 6, meni kesken. Esikoinen sai alkunsa kuukausi keskenmenon jälkeen, eli yk 7. Nyt oon raskaana rv 6, sai alkunsa yk 10. Ja kesäkuussa oli jälleen keskenmeno.
14.10 oli kovat ovulaatiokivut, 20 päivä jänniä tuntemuksia ja mietinkin että olenkohan raskaana :D 29.10 tein positiivisen testin :heart:
 

Yhteistyössä