Molemmat yk2. Esikoisessa tosin yk1 en ovuloinut, koska olin vasta jättänyt hormonaalisenehkäisyn pois. Tokassa yk2 oli eka, jossa en imettänyt. Joten nopeeta toimintaa. Ja ovis on siinä kp 13-15
Eka oli joku yk 18, en pysynyt enää laskuissa ja clomit+terot oli apuna. Ovis oli varmasti kp 11 (kiitos clomit). Toka yk 3. Ovis oli kp 19 (tikutettu). Kolmas tärppäsi yk 1. Ovis oli kp 14 (tuntemukset ja r-testi näytti haaleaa plussaa jo kp 23 joten paljon myöhemmin ei voinut olla ja seksiä ei ollut tuota ennen).