Mistä yk:sta raskaaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molemmat yk2. Esikoisessa tosin yk1 en ovuloinut, koska olin vasta jättänyt hormonaalisenehkäisyn pois. Tokassa yk2 oli eka, jossa en imettänyt. Joten nopeeta toimintaa. Ja ovis on siinä kp 13-15
 
Eka oli joku yk 18, en pysynyt enää laskuissa ja clomit+terot oli apuna. Ovis oli varmasti kp 11 (kiitos clomit). Toka yk 3. Ovis oli kp 19 (tikutettu). Kolmas tärppäsi yk 1. Ovis oli kp 14 (tuntemukset ja r-testi näytti haaleaa plussaa jo kp 23 joten paljon myöhemmin ei voinut olla ja seksiä ei ollut tuota ennen).
 

Yhteistyössä