V "vieras" Vieras 24.10.2012 #2 Reilu viikko, muistaakseni. Tosin en osannut ottaa niitä raskausoireina, luulin vain syöneeni jotain väärää kun koko ajan oli huono olo. En kuitenkaan oksentanut vielä silloin. Mielialakin vaihteli tosi paljon, sen laitoin stressin piikkiin
Reilu viikko, muistaakseni. Tosin en osannut ottaa niitä raskausoireina, luulin vain syöneeni jotain väärää kun koko ajan oli huono olo. En kuitenkaan oksentanut vielä silloin. Mielialakin vaihteli tosi paljon, sen laitoin stressin piikkiin