G: Oletko mustasukkainen miehestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linnunpesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

linnunpesä

Vieras
Miten tunnet mustasukkaisuuden? Tuotko sitä esille jotenkin? Ja millaisissa tilanteissa tämä mustasukkaisuus tulee esille?

Itse en tuo esille mitenkään erityisesti mustasukkaisuutta.Ja väittää en voi,ettenkö olisi koskaan miehestäni mustasukkainen.Hyvän maun merkeissä mustasukkaisuus on mielestäni terveellistä ja tiedän edelleen rakastavani miestäni enemmän kun mitään muuta.

Kun olen mustasukkainen, niin muutun ehkä hiljaiseksi ja hiukan ärsyttää, kuitenkaan en sano mitään ääneen. Tälläisiä tilanteita tulee todella harvoin/vähän esiin, mutta joskus kyllä :)

olen mustasukkanen,aika paljonki..ja ilmenee silleen,et oon hiljanen ja ärtyny ja saatanpa tiuskiakin.mies tulee hirveen hyvin toimeen naispuolisten kans ja paljon on ystävinä naisia ja mie kyllä olen välillä ihan turhastakin mustis,mutta tämmönen vaan oon =)

olen mutta en näytä mun oman pään sisällä vaan joksus voin olla. harvemmin enään oon olut vaika mietsä kovin rakastan :heart:
mies ei oikeastaan koskaa oo mustasukkainen ollut vaikka mua kovasti rakastaa. ei kerro musta rakkaudesta vaan omasta epävarmuudestaehkä tai jostain

(vaimosta) En. Päinvastoin, minusta on hauska nähdä jos muutkin tykkäävät vaimostani, ihan ylpistyn ja ajattelen että "vau miten upean naisen onnistuin itselleni nappaamaan2

Kyllä se vähän riipaisi kun viimeisillään raskaana ollessani ukko oli tekstaillut toisen naisen kanssa, eihän siinä muuten mitään mutta tää tietty tapaus, tai paremminkin ukon yltiömäinen ihailu tuota naista(tai tyttöä ) kohtaan ei tunnu kivalta. Oli ircistäkin yrittänyt ettiä kaikilla mahdollisilla hakusanoilla tän mimmin kuvia, vieläkin kieltää mutta kuka muukaan sen olis meidän koneelta tehnyt :headwall:

Siis vastaus kysymykseen; En enää, olin, silloin kun tuntui että on aihetta. Nykyään en niinkään enää välitä vaikka hyppis joka vastaantulevan pöksyihin...

No miehellä on aika paljon naispuolisia ystäviä, useimmat vielä meitä reilusti nuorempia, lapsettomia tietysti ja hyvässä kuosissa, joten kyllä se mustasukkaisuus joskus nipistelee...vaikka ukko ei sinänsä ole älyttömän hyvännäköinen vaan sillain söpö ja sopusuhtainen, niin tosi mukava, järkevä, huumorintajuinen ja kiltti..niin sen takia varmaan on juuri noita "tyttökavereita", sanoi että kun on vähän ujonpuoleinen niin alkuun kun tänne muutti oli helpompi tutustua aluksi tyttöihin kuin miehiin (!)ja siksi on paljon kavereita. Harmittelee joskus kun yhteydet katkenneet monen kanssa, kuulemma kun mun kanssa meni yksiin niin naiset ei enää uskalla niin soitella :ashamed: vaikken olis koskaan niitä ihmisiä nähnyt. Mutta joskus kun tulee tekstareita ja näpyttelee vastauksia, eikä sano kelle, niin kyllä vähän pikkupiru olkapäällä hiilihangolla mua tökkii :kieh:

Joskus olin, kovastikin.. Mutta sitten kun huomasin, että tuo epävarmuus alkoi jo vaikeuttamaan suhdettamme, oli pakko vähän tarkistaa omaa ajatus maailmaa, vaikka helppoa se ei ollut.. Tein kuitenkin mielestäni väärin, itseäni ja miestä kohtaan, kun yritin määräillä hänen menojaan, ja sitten odottelin kotona ihan surkeana, kun toinen oli reissussa.. Nykyisin anna miehelleni tilaa mennä ilman syyllisyyttä, ja luotan, että hän kyllä itse tietää mikä on oikein ja mikä väärin =)

Kyllä olen.Mies on flirtti muille naisille ja olen kuin ilmaa hänen vierellään seisoessa,niin naisille kuin miehellenikin sillä hetkellä kun juttelee jonkun muun kanssa.Olen monta kertaa sanonut mutta asiat eivät muutu.Lisäksi harrastaa niitä salaa tekstailuja ja soittoja..valehtelee...nyt kun nämä kirjoittaa tekisi mieli erota.samalla kuitenkin tiukkaa minulta kuka soitti ja mitä tein,enhän pettäisi..missä välissä muka niin tekisinkään/minulla ei ole mies puolisia tuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
(vaimosta) En. Päinvastoin, minusta on hauska nähdä jos muutkin tykkäävät vaimostani, ihan ylpistyn ja ajattelen että "vau miten upean naisen onnistuin itselleni nappaamaan2

Onkohan tuo jotenkin yleistäkin miehillä. Minun miehenikin innostuu, kun joku on minusta vähän enemmänkin kiinnostunut.

Unohtui sitten mainita, että saatan olla, mutta vain silloin, jos vaikuttaa siltä, että mies olisi kiinnostunut jostain toisesta. Se ei haittaa, että jotkut häntä katselee sillä silmällä, sehän vain tarkoittaa, että heillä on hyvä maku.
Mulla kyllä mies käyttäytyy aika fiksusti, eikä pahemmin anna aihetta mustasukkaisuuteen. Ne kerrat kun olen ollut mustis, niin olen kyllä saanut nolostua jälkeenpäin, kun ovat olleet hieman turhia epäilyjä.

Yhteistyössä