H
hmph
Vieras
Mutta valkolainen, joka sairastuu pahastikin, joutuu käymään hirveän paperisotkuhelvetin, eikä siltikään ole tae pääseekö eläkkeelle vai ei, vaikka pääkin olisi jo v'ttu kainalossa. :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin mutta miten ihmeessä järjestelmä sallii sen. Työteliäitä ihmisiä pelotellaan aina rasismillasyytteillä jos heimolaisten kaikki toiveet eivät toteuduEi se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Muutaman alle nelikymppisen romanin viralliset tiedot olen nähnyt ja kaikki olivat eläkeläisiä.Täyttä paskapuhetta. Montako romania tunnet? Ja moniko heistä on eläkkeellä?
Niinpä. Ei minulla ainakaan vaikka olen ollut 40 vuotta töissä yhtämittaisesti ja ollut useammassakin työpaikassa. Eikä heitä myöskään näkynyt missään muissakaan yrityksissä, työnkuvaani kuuluu liikkua aika paljon muissakin yrityksissä. Sellaisissakin joissa on jopa tuhat työntekijää.Muutaman alle nelikymppisen romanin viralliset tiedot olen nähnyt ja kaikki olivat eläkeläisiä.
Kuinka monella palstalaisella on tai on ollut romani työkaverina?