Mä huusin esikoisen synnytyksessä kaikki mahdolliset kirosanat ja opin varmaan liudan uusiakin Supistukset oli kestänyt melkein 12h ja olin täysin tuskissani kun viimein saatin lähteä synnytyssaliin. Mä ihan sananmukaisesti konttasin siitä odotustilan ohi missä mammat oli menossa ultriin yms. Olin siis ollut yön odottajien puolella kun synnytyssalsisa oli ruuhkaa ja aamulla lähdin synnytyspuolelle. Kun olin voipuneena siellöä lattialla,kaikki mammat katsoi mua kauhuissaan ja meikä huutaa että: saatana te ootte hulluja kun ryhdyitte tähän!!:ashamed: Kyllä hävetti jälkikäteen. Ja kätilö hyssytteli mua matkalla ja sanoi että´voisitkohan olla vähän hiljempaa kun muut äidit häiriintyy´niin meikä kajauttaa jotain: Haista sinä ämmä pitkä paska,tule ite kokeilee tätä´:ashamed: Samaten kun sitten päästiin sinne synnytyssaliin niin vanhempi naiskätilöä kävi tuputtamassa ilokaasua mistä kieltäydyin koska olin ykännyt koko yön,tivasin siis epiduraalia niin tää nainen vaan tuputtaa ja tuputtaa ja lopulta sanoi mulle että: jos et nyt ota tätä niin et saa mitään!!!´:O Siitähän riemu repes meikäläisellä: Huusin kaiken maailman kauheuksi ja käskin mennä vähän vauhdilla hakemaan sitä epiduraalia. Kätilö loukkaantui ja lähti paikalta:O