G: Nolointa mitä sanoit (=huusit) synnyttäessäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Poikinut lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Siivu
Kehuin kuinka hyvät kännit tuli kipupiikin ja kaasun yhdistelmästä.
Yövuoroon tulleelta kätilöltä tiedustelin, että onko hän mahdollisesti katsonut tänään Salkkarit.
 
Nämä ovat olleet aivan mahtavia!! :D

Omasta mielestäni en hirveästi kiroillut synnytyksen aikana, mutta örinää, murinaa ja turinaa tuli suusta varmasti senkin edestä. Ilokaasun aikana höpöttelin mitä sylki suuhun toi, mutta en muista niistä mitään.. ainoastaan sen, että mies nauroi mun jutuille välillä älyttömästi. Huusin miehelleni kivuliaan supistuksen aikana, ettei hän tule enää ikinä saamaan multa seksiä.. sitten vähän aikaa mietittyäni jatkoin, että jospa sittenkin, mutta ei raskautumis tarkoituksessa.. ja sitten vähän ajan päästä olin kiljaissut, että mites perkeleessä me sitten tälle vauvalle saadaan sisarus? :LOL:

Vauvan pään ollessa jo ulkona, kätilö kysyi haluanko koskettaa päätä. Vastasin tähän, että: "En voi, koska saatan antaa vauvalle luunapin otsaan "kiitoksena" näistä kaikista kivuista". :ashamed: Minulla oli siis tuntuvat supistukset alkaneet 48 tuntia ennen loppurutistusta ja sinä aikana en ollut nukkunut kuin 3 tuntia yhteensä..

Mut ilokaasu oli aivan mahtavaa ainetta!!
 

Yhteistyössä