G, naisille häiriköistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies1

Vieras
Olen törmännyt moniin naisiin, jotka sanovat joidenkin miesten lähettelevän vuosikausia viestejä, aivan häiriöksi asti.

Miten yleistä tämä on. Minulle ei tulisi mieleenikään terrorisoida naisia.

Siis tuleeko viestejä ja kuinka kauan?

Eihän niitä viestejä nyt ikuisesti tule, mutta useammankin kerran on mies lähetellyt viestejä liiankin sinnikkäästi vaikka olen tehnyt selväksi ettei kiinnosta. Eikä siinäkään mitään, jos joku nyt ihastuksestaan kertoo mutta jos viestit tulevat puhelimeen baarin valopilkun aikaan ja sisältö on "mennäänkö panemaan" niin siinä ei varattu nainen kovin tyytyväinen ole. Jostain syystä sama mies voi myös olla vuodenkin välillä hiljaa ja sitten taas saada jostain vettä myllyynsä ja aloittaa uuden viestien lähettelyn.

Jaa-a, eipä ole meikäläinen niin suurta valloitusta näköjään osannut tehdä, että miehiä riesaksi asti olisi ollut. Tosin jos joku ottaa yhteyttä esim. treffien jälkeen, niin kerron kyllä ystävällisesti, jos jatkoa ei ole tiedossa. En siis roikota ketään sellaista miestä epävarmuudessa, josta tiedän, ettei hän kiinnosta minua lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sn:
... sisältö on "mennäänkö panemaan" niin siinä ei varattu nainen kovin tyytyväinen ole...

Minua häiriköi vuosia sitten juuri tällainen exä. Suhde oli selkeästi päättynyt, mutta aina muutaman kuukauden - puolen vuoden - joskus vuodenkin tauon jälkeen tuli näitä "panettaisko, tulenko käymään". Eikä siinä mitään niin kauan kuin itsekin olin sinkku, mutta kun aloin seurustella, tilanne muuttui kiusalliseksi. Puhumattakaan siitä kun exä sitten kerran vielä tekstasi että "avovaimo on reissussa, panettaako, tulenko käymään"...

... "muutaman kuukauden - puolen vuoden - joskus vuodenkin tauon jälkeen tuli näitä "panettaisko, tulenko käymään". Eikä siinä mitään niin kauan kuin itsekin olin sinkku, mutta kun aloin seurustella, tilanne muuttui kiusalliseksi."

Miehen mielenkiinto lähetellä viestejä ja soitella tai pistäytyä kylässä voi jatkua vaikka kuinka kauan, jos nainen suhtautuu siihen kevyesti, eräänlaisena flirttinä. Mies saattaa kokeilla, josko sattuisi sillä kertaa tärppäämään.

"Kuvitteleeko miehet tosiaan että treffipalstat on sitä varten että käytöstavat voi unohtaa täysin ? Milenterveys miehiin minäkin sattumalta törmännyt - jos ei mene kaikki putkeen alkaa ympärivuorokautinen puh-. tekstari häirintä. Vaikka et vastaa..herra vastaa omiin viesteihinsä aina uudelleen ja uudelleen.
Se vasta hupaisaa luettavaa on.."