Tuota minä justiinsa tarkoitin, että ollaan kuin ei ymmärrettäisi elämän perusasioita.
""Tuskin kukaan mies seurustelee kauniin ulkokuoren kanssa, tai jos seurustelee, niin molemmat ovat bimboja.""
Ja, unto ei siis ymmärtänyt vertausta lampun vaihdosta. Se on yksi lysti minkä esimerkin mainitsen, voit valita sen mikä omalle kohdalle tuntuu passaavan. Alkoi saivarrella välittömästi.
Ja, sisäinen kauneus on asia, josta rumat ihmiset puhuvat alinomaa. Sehän on ymmärrettävää. Minäkin alan jauhaa siitä varmasti sitten, kun pitää niellä oma vanheneminen ja lihominen.
Olen sitä mieltä, että kilpailuasetelma syntyy, jos näen mieheni katsovan muiden naisten perään jatkuvasti.
Onneksi näin ei ole meillä. En ala kiistää, etteikö suhteeseen vaikuta puolisoiden käytös.
MInä tykkään siitä, miltä mieheni näyttää. Ehkä jonkun mielestä hän ei ole komea, mutta minulle hän on adonis, ja pidän näkemästäni.
Kestäisi kotvanen hyväksyä se, jos mieheni saisi esim. palovammoja naamalleen ja menettäisin näkökenttästäni jokapäiväiset hymyt ja poskensa kaaren, symmetriset piirteensä ja eloisat kulmakarvansa.
Ne ovat osa häntä, siinä missä esim. hänen luonteensa, tapansa liikkua, ja peniksen suuri koko, joka myös on edesauttanut avioliittoaikeitani hänen suhteensa.
En silti koe olevani pinnallinen tai bimbo, ja alkaisin kyllä miettiä omaa ulkonäköäni enemmän, jos näkisin hänen alituiseen vilkuilevan muita narttuja kylillä.