Naisen seksuaalisuus-myyttejäkö vain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
. Se on kyllä tosi, että niitä on enemmän, mutta ne ovat vain erissä kohdassa, kuin ne nautintoa ajatellen pitäisi..

tai sitten ihmiset yleisesti ottaen naivat väärissä asennoissa

Voi olla näinkin, jonkun kohdalla.

No mutta eihän ruumiinosat ole väärässä kohdassa, kyllä silloin vika on asennossa ;)

No sanotaan, että olisi helpompaa seksin kannalta, jos ne hermopäätteet olisivat jossain muualla.
Ymmärrän kuitenkin pointtisi.

Alkuperäinen kirjoittaja no pöh:
seksi ilman orgasmia on kuin ostaisi suklaapatukan ja heittäisi suklaat pois ja tyytyisi nuolemaan kääreet.

ja hyvänen aika, jos nainen pystyy itse runkkaamaan itselleen orgasmin, muttei saa miehen kanssa, niin onko se nyt niin vaikeaa ottaa se oma käsi mukaan, kun mies nai? esim. takaapäin kun naidaan, niin oma käsi vaan klitalle ja eikus pyöritteleen!

tasa-arvo lähtee makuuhuoneesta. jos nainen ei osaa itselleen orgasmia vaatia, niin tuskin osaa vaatia mitään muutakaan.

pitääkö rautalangasta vääntää vai? saan itelle orkun yksin ollessa mutta miehen kans en sit millää tavalla. ei auta omal kädel hinkkaaminen.

ja eikö joidenkin järkeen mee se et seksistä voi nauttii vaik ei sitä orkkuu saisikaan. oon monta kertaa täs ketjus kirjottanu et se orkku tulee sit jos tulee, sitä odottamalla ja stressaamalla se ei ainakaa tuu. jos mies yrittää sitä orkkua saada aikaa mut se ei vaan tuu niin se turhauttaa ja homma alkaa käydä tylsäks. mä haluan nopeesti ite yhdyntää

Alkuperäinen kirjoittaja nauttija:
Alkuperäinen kirjoittaja no pöh:
seksi ilman orgasmia on kuin ostaisi suklaapatukan ja heittäisi suklaat pois ja tyytyisi nuolemaan kääreet.

ja hyvänen aika, jos nainen pystyy itse runkkaamaan itselleen orgasmin, muttei saa miehen kanssa, niin onko se nyt niin vaikeaa ottaa se oma käsi mukaan, kun mies nai? esim. takaapäin kun naidaan, niin oma käsi vaan klitalle ja eikus pyöritteleen!

tasa-arvo lähtee makuuhuoneesta. jos nainen ei osaa itselleen orgasmia vaatia, niin tuskin osaa vaatia mitään muutakaan.

pitääkö rautalangasta vääntää vai? saan itelle orkun yksin ollessa mutta miehen kans en sit millää tavalla. ei auta omal kädel hinkkaaminen.

ja eikö joidenkin järkeen mee se et seksistä voi nauttii vaik ei sitä orkkuu saisikaan. oon monta kertaa täs ketjus kirjottanu et se orkku tulee sit jos tulee, sitä odottamalla ja stressaamalla se ei ainakaa tuu. jos mies yrittää sitä orkkua saada aikaa mut se ei vaan tuu niin se turhauttaa ja homma alkaa käydä tylsäks. mä haluan nopeesti ite yhdyntää

no jos omalla kädellä onnistuu yksin, muttei niin että mies katselee vieressä, niin on kyllä jotain pahoja luottamusongelmia tai solmuja pään sisällä.. :/

no jos omalla kädellä onnistuu yksin, muttei niin että mies katselee vieressä, niin on kyllä jotain pahoja luottamusongelmia tai solmuja pään sisällä.. :/

no ei kyllä oo mitää luottamusongelmia eikä solmuja. monta kertaa oon ollu lähellä mut en mä sillä asialla itteeni stressaa enkä kaipaa kenenkää säälittelyjä. pääasia on et saan seksiä sillon kun haluun ja niin paljon kun haluun :p :p :D

Miten ihmeessä sellainen käsitys on vallalla, että miehillä olisi ns. voimakkaampi seksuaalisuus kuin naisilla, eli miesten pettäminen on tavallaan hyväksyttävämpää koska he eivät voi himoilleen mitään. Mitä ihmettä? Miten me naiset sitten voisimme "paremmin" himoillemme jotain? Todella ihmettelen kaikkia naisia jotka puhuvat "miehillä kun on halunsa...haluavat enemmän kuin naiset". En kehtaa yleensä kommentoida tuohon, mutta mielestäni esim. meillä haluamme kummatkin yhtäpaljon, tosipaljon, vaikka suhteemme on jo yli 5v. Lisäksi kaikki lehdet toitottavat, kuinka vaikeaa orgasmin saanti NAISILLE on. Minulle orgasmin saanti ei ole koskaan ollut ongelma. Ensimmäisellä kerralla en saanut, koska mies tuli niin nopeasti, tosin en voi koskaan tietää oisinko saanutkaan. Mutta muuten, saan aina. Siis aina. Mies saa ja minä saan. Lehtiartikkeleiden perusteella se on ihme, mutta mielestäni se on aivan itsestäänselvyys. Miksi ihmeessä naisin, jos en saisi!

Naisten ankeat myytit kiertoon- naisten seksuaalisuus vapaaksi!

Ei se mikään käsitys ole vaan ihan fakta että miehet ovat seksuaalisempia kuin naiset.Toki tässäkin on varmasti poikkeuksia puolin ja toisin.Nyt en kuollaksenikaan muista että kuinka paljon enemmän ne miehet ajattelee seksiä päivässä kuin naiset mutta tästä on tehty ihan tutkimuksiakin,muistaako tai tietääkö kukaan noita lukuja?Miehillä tähän purkautumiseen on tosiaankin tarve ja se tuntuu tuolla alapäässä melkein fyysisenä kipuna,toisin kuin naisilla.Jos tätä purkautumista ei omin käsin tai seksin avulla tapahdu niin se tapahtuu itsestään jossain vaiheessa aivan varmasti.Naisillahan tällaista ei tapahdu.Se kuinka usein tarvitsee purkautua on kiinni miehestä ja purkautumisten tiheydestä: Eli mies joka on ollut esim. pitkään ilman seksiä,ei tarvitse purkautumista niin usein kuin mies joka saa joka päivä.Eli tässä pätee vähän kuin kysynnän ja tarjonnan laki: mitä enemmän saat,sitä enemmän haluat ja tarvitset.Jos olet vuoden ajan runkannut kerran viikossa,luultavasti pärjäisit useita viikkoja ilman kun taas jos olisit vuoden ajan saanut joka päivä,olisi todella tukalat oltavat jo viikossa!Ja sellainen mies joka väittää ettei runkkaa,valehtelee aivan varmasti.Vaikka saisi kotona kuinka usein tahansa.

kummallisia faktoja sulla, vieras. ei miehillä ole mitään fyysistä pakkoa purkautua. se on todistettu ihan monen tutkijan työllä. vai luuletko että se vehje räjähtää muuten?
kummasti vaan esim. neliraajahalvauksen jälkeen sitä vaan miehetkin ihan hengissä ovat, vaikka olisivat ennen vammautumistaan runkanneet päivittäin. ei siis fyysistä pakkoa.
se pakko ei ole fyysinen, vaan henkinen. ja naisilla on ihan sama juttu, siis niillä ketkä saavat orgasmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja sellainen mies joka väittää ettei runkkaa,valehtelee aivan varmasti.Vaikka saisi kotona kuinka usein tahansa.

ei kaikki runkkaa, usko aivan huviksesi. vai ootko kysyny kaikilta maailman miehiltä heidän mahdollisesta runkkaamisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja pök:
kummallisia faktoja sulla, vieras. ei miehillä ole mitään fyysistä pakkoa purkautua. se on todistettu ihan monen tutkijan työllä. vai luuletko että se vehje räjähtää muuten?
kummasti vaan esim. neliraajahalvauksen jälkeen sitä vaan miehetkin ihan hengissä ovat, vaikka olisivat ennen vammautumistaan runkanneet päivittäin. ei siis fyysistä pakkoa.
se pakko ei ole fyysinen, vaan henkinen. ja naisilla on ihan sama juttu, siis niillä ketkä saavat orgasmin.

Kyllä ne purkautuvat joka tapauksessa jollakin keinolla.Eli kyllä se vehje "räjähtää" ilman ärsykettä.Ellei tämän neliraajahalvaantuneen siittiöntuotantokin ole lakannut.

Ja sellainen mies joka väittää ettei runkkaa,valehtelee aivan varmasti.Vaikka saisi kotona kuinka usein tahansa.

ei kaikki runkkaa, usko aivan huviksesi. vai ootko kysyny kaikilta maailman miehiltä heidän mahdollisesta runkkaamisesta?

En ole kysynyt :) Poikkeuksia on varmasti tässäkin asiassa niinkuin kaikessa muussakin.Yleensä se on vaan niin että naiset haluavat kuulla etteivät heidän miehensä runkkaa ja tottakai miehet vakuuttelevat etteivät sitä tee.

Jospa mä seuraavan kerran seksiä harrastaessani päätänkin vaatia orgasmia ja polkea jalkaa, että mun on ihan pakko pakko pakko saada orgasmi. Meen vaikka makaan maahan ja potkimaan ja huutamaan ja kiljumaan, että mä haluuuuuuun! Ja kirjoitan yleisönosastoon ja presidentille.

Luuletteko, että se auttaisi? Miten musta tuntuu, että ei ja ennen kaikkea kellään ei olisi yhtään kivaa.

En ole kysynyt :) Poikkeuksia on varmasti tässäkin asiassa niinkuin kaikessa muussakin.Yleensä se on vaan niin että naiset haluavat kuulla etteivät heidän miehensä runkkaa ja tottakai miehet vakuuttelevat etteivät sitä tee.

siis mitä väliä vaikka mies runkkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja dor:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen nauttija:
ja unohtui vielä: Jos tekisinkin kaiken tuon vaatimisen, niin miten se auttaisi maailman naisia yhtään parempaan seksielämään?

sua se auttais..

Oletko aivan varma, että pakonomaisella vaatimisella saa paremman seksielämän? Mä olen saanut sen kyllä ihan muilla keinoilla.

Seksissä yleensä hirveä vaatiminen ja pakottaminen ei ole avain onneen. Varsinkin kun sattuu olemaan mies, joka vaatii jo itseltään muutenkin paljon mitä hänen omiin seksitaitoihinsa tulee.

Voi nenä...kyllä tämä menee aina yhdeksi kanatappeluksi..illalla oli paljon kivempi keskustelutunnelma...pistänpäs koneen kiinni ja häippäsen ulos. Miksi pitää aina meidän akkojen olla tukkanuottasilla?! Sävy menee viesteissä ikäväksi ja tylsä enää mitään keskustelua viritellä. Illalla oli paaaaljon hauskempi keskustella tässä ketjussa. Plääh...olette tylsiä...

ai jos ei saa orkkuu niin ei kannata naida? mä en oo koskaan saanu yhdenkää miehen kans orkkua en yhdynnässä enkä hyväilemällä. mut tykkään silti seksistä enkä tosiaankaa aio sitä lopettaa

No outoa tuollainen on ainakin minulle! Jos mies ei saisi orgasmia, tuskin naisi... Mutta naiset. Naiset tyytyvät vähään ja se minua kyllä ärsyttää!!

kyl mä siitä seksistä nautin, usko tai älä. mut se orkku ei vaan tuu vaikka mitä tekis eikä se ainakaan pakottamalla tuu. oon lopettanu sen odottamisen ja kai se sit tulee jos tulee

mun mielest on outoo ajatella et ei vois nauttii seksistä vaikka ei saa orkkuu. mut pitäs kai sit lopettaa seksin harrastaminen kokonaan

Hei sulle, nauttija!

Minä olin 30-vuotias, kun sain ekan orgasmini ja se tapahtui yhdynnässä, klitoriskiihottimen avulla! Sen jälkeen ikään kuin hoksasin, miten sen voi antaa tulla ja saan joskus ilman apuvälineitäkin. Suosittelen käymään nettiostoksilla! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja eilisiltainen vieras:
Voi nenä...kyllä tämä menee aina yhdeksi kanatappeluksi..illalla oli paljon kivempi keskustelutunnelma...pistänpäs koneen kiinni ja häippäsen ulos. Miksi pitää aina meidän akkojen olla tukkanuottasilla?! Sävy menee viesteissä ikäväksi ja tylsä enää mitään keskustelua viritellä. Illalla oli paaaaljon hauskempi keskustella tässä ketjussa. Plääh...olette tylsiä...

Ajattelin ihan samaa. Älä nyt karkaa, ettei pääse tää keskustelu ihan hedelmättömäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja eilisiltainen vieras:

Ajattelin ihan samaa. Älä nyt karkaa, ettei pääse tää keskustelu ihan hedelmättömäksi.

vai kenties orkuttomaksi :laugh: sori :ashamed: oli pakko...miten me naiset aina saadaa kaikesta aikaa kanatappelu??? Jopa orgasmista????

mä en ymmärrä miksi lähes suuttuvat siitä et jotkut ei saa orkkua. ei kai voi elämä olla kii toisten naisten orkuista? paitsi jos saa jotain kiksejä :D

Tätä mä just yritin sanoa tossa aiemmin.

mä en ymmärrä miksi lähes suuttuvat siitä et jotkut ei saa orkkua. ei kai voi elämä olla kii toisten naisten orkuista? paitsi jos saa jotain kiksejä :D

Tätä mä just yritin sanoa tossa aiemmin.

Ehkä se pitäs näyttää niille livenä, että seksielämä voi olla nautintoa ilman orgasmiakin. Niinkuin mä illalla sanoin, että onhan niitä muitakin aisteja, jotka tuottaa mielihyvää.

Ai niin, harkitsin myös, että alan vaatimaan orgasmejani heiltä, keitä asia tuntuu ahdistavan niin pahasti. Tulkaa nyt hemmetti tekemään mulle se orgasmi, kun kerran sitä piti vaatia! Te kun sanojenne mukaan osaatte.

Vieraalle: Joskus on käynyt mielessä ihan sama, että pitäisi varmaan pyytää katsojia makuuhuoneeseen, jotta ihmiset voisivat lopettaa ahdistumisensa mun puolestani.

On muuten jännä juttu, kuinka nimenomaan seksissä ihmiset tuntuvat ajattelevan, että kaikki muut ovat samanlaisia kuin itse on. Eli jos itse kykenee saamaan orgasmin ja ei haluaisi elää ilman sitä, pitää muissa olla jotain pahasti vialla, jos ei saa yhtä helposti. Saati sitten, jos ei sitä kaipaa. Mutta onhan meillä ihmisillä paljon muitakin mieltymyksiä. Jotkut nauttivat vain kauniista rakastelusta kynttilän valossa ja toiset piiskoista ja kynttilöistä ihan muussa käytössä;-) Ja jotkut molemmista tai jostain ihan muusta.

En minä ainakaan kykene väittämään erilailla nauttiville kuin minä itse, että he eivät voi nauttia tai heidän pitäisi vaatia ja löytää itsestään samanlainen nautinnon tapa kuin itseni. Saati että heidän pitäisi mennä terapiaan, jos eivät satu tykkäämään jostain mistä minä.

Jospa mä seuraavan kerran seksiä harrastaessani päätänkin vaatia orgasmia ja polkea jalkaa, että mun on ihan pakko pakko pakko saada orgasmi. Meen vaikka makaan maahan ja potkimaan ja huutamaan ja kiljumaan, että mä haluuuuuuun! Ja kirjoitan yleisönosastoon ja presidentille.

Luuletteko, että se auttaisi? Miten musta tuntuu, että ei ja ennen kaikkea kellään ei olisi yhtään kivaa.

näköjään se orgasmittomuus tyhmentää ihmisen.. :/ ei, kenenkään muun vastuulla ei orgasmisi ole kuin sinun. ei minun, ei naapurin eikä presidentin.

enkä välitä sinun orgasmeistasi, ole tyydytyspatjana jos tahdot.

sinä ilmeisestikkin itse taas välität, kun tämmöiseen ketjuun osallistut. ja vastaustesi sävystä kyllä huomaa, että se häiritsee sinua, ja siksi alat puolustuskannalle.

opi arvostamaan itseäsi vähän enemmän, niin ei tarvitse kirjoitella lehtiin tai polkea maata ja huutaa.

Alkuperäinen kirjoittaja öhh:
näköjään se orgasmittomuus tyhmentää ihmisen.. :/ ei, kenenkään muun vastuulla ei orgasmisi ole kuin sinun. ei minun, ei naapurin eikä presidentin.

enkä välitä sinun orgasmeistasi, ole tyydytyspatjana jos tahdot.

sinä ilmeisestikkin itse taas välität, kun tämmöiseen ketjuun osallistut. ja vastaustesi sävystä kyllä huomaa, että se häiritsee sinua, ja siksi alat puolustuskannalle.

opi arvostamaan itseäsi vähän enemmän, niin ei tarvitse kirjoitella lehtiin tai polkea maata ja huutaa.

en mä ainakaa tyydytyspatja oo, sillonhan mä vaan makaisin siinä miehen alla. mutta kyllä mä ainaki nautin seksistä ja saan siitä tyydystä

ei mua ainakaa pahemmin haittaa et en saa orkkua. se haittais jos en saisi seksiä :D :p

Yhteistyössä