V
vieras ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen nauttija:Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Olen toki lukenut tuosta, että nainen voi mennä "lukkoon" jos hänelle on tapahtunut jotain nuoruudessa/lapsuudessa, mutta olen myös lukenut että silloin kannattaisi mennä esim. psykiatrille tai jotain sellaista. Onhan toki sisäinen vamma hoidettava siinä missä ulkoinenkin.
Tää nyt kyllä menee vähän sivuraiteille, mutta pakko puuttua tähän.
Olen lukenut ennenkin tästä teoriasta, että orgasmittomuus johtuisi jostain traumasta. En omalla kohdallani suostu uskomaan tuohon teoriaan, sillä en keksi mitään mitä itselleni olisi tapahtunut, jonka vuoksi olisin lukossa tai kokisin ongelmia. Olen elänyt varmaan peräti poikkeuksellisenkin suojatun ja turvatun lapsuuden ja nuoruuden. Sama koskee myös seksielämääni, jonka muuten aloitin aika vanhana. Enemmän asia tuntuu fyysiseltä esteeltä. (Saan orgasmin vain yhdellä tavalla, jota on hyvin hankala toteuttaa toisen kanssa.)
Voi olla, että siinä on henkistäkin, mutta en sitä minään vammana pitäisi, sillä ensinnäkään en kärsi siitä mitenkään, joten en ymmärrä miksi se pitäisi hoitaa. Lisäksi muuten olen melko estoton ja sinut itseni kanssa, joten en koe olevani mitenkään lukossa.
Niin eihän se välttämättä sulla oo mikään trauma, kuulostaa enemmänkin että se on henkisistä estoista kiinni. Tai sitten nainen ei välttämättä ole miehen kanssa, johon luottaa...tai joka tuo hänelle tyydytyksen. Onhan niitäkin suhteita kuulemma joissa ollaan siks ku "synkaa" niin hyvin yhteen, mut seksi ei oo mitään parasta.