G: Monta lasta haluaisit? Jos ei tarttis miettiä rahaa, puolisoa eikä muuta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja hirviönperseennäköinen mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskausarpiin ei voi kyllä vaikuttaa ite mitenkään. Mulla tullut jo murrosiässä reisiin ja rintoihin ja olen alipainoinen ollut aina joten ei lihomisesta ainakaan kiinni. Ihotyypistä se on.
Mutta äitejä jotka ajattelevat ulkonäköään noin paljon niin sanon kyllä turhamaisiksi. Ei paljon sydäntä ole..

Nyt lähti menemään ohi ja lujaa. Mikähän on sun mielestä se "syy" sitten kun ei enään lapsia tehdä? Vai pitääkö niitä puskea niin paljon kuin lompakko antaa myöten? Joo kyllä on lähtenyt sydän mulla nyt kävelemään, kun en halua mahastani hirviön perseen näköistä, tosin en ole lapsia enempää muutenkaan tekemässä.

Jos syy siihen ettei halua enää lapsia on oman mahanahkan rumaksi arpeutuminen niin se on kyllä turhamaista. Jokaisen oma asia on MIKSI ei tee enää lapsia mutta tuo syy ON turhamainen. Anteeksi vain mielipiteeni.

Niin, usein ihmiset ovat turhamaisia ulkonäkönsä suhteen.

Mutta onneksi vain harvalla menee turhamaisuus lapsen saannin halun edelle.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
En todellakaan tiedä. 5-8 ehkä, mut en mee siitäkään vannomaan, elämä näyttää... Ei oo vielä yhtään, mutta ehkäpä vuoden päästä. :)

Saako kysyä et miten teidän yritys sujuu? Oletteko jatkaneet sen km:n jälkeen?

Aika heikosti on pystytty yrittämään, kun ei ole ovista ollu. Et vähä tulee jos on tullakseen -linjalla. Vyöhyketerapiaa olen jatkanu ja ihan nyt just oon ruennu taas hoitaan itseäni, painonpudotusta siis ja ruokavalio kuntoon. Toivoa en oo heittäny missään vaiheessa. :)

3 on ja minä haaveilen neljännestä. En varmaan enempää haluaisi, toisaalta minusta on ihana kun on elämää ympärillä. Ja se lasten kasvu ja kehittyminen, sen seuraamisesta ei saa kylläkseen. Mies ei meillä taida sulaa enää yhdellekään.

en yhtää jos nyt sais päättää tai ehkä just ja just yhden...tätä jatkuvaa tappelua aamusta iltaan ja jos oisin tienny ni tasan en ois toista tehny!nii ja 2 o nyt!!

En ole koskaan ajatellut, että pohtisin asiaa noin. Haluni saada lapsia on nimenomaan aina liittynyt tähän parisuhteeseen ja perheeseen. Taloudellista puolta kyllä olen ajatellut, mutta se ei ole ratkaisevasti vaikuttanut toiveisiini.

Toinen on nyt tulossa ja uskon, että on myös viimeinen. Joskus heikkoina hetkinä haaveilen kolmesta lapsesta mutta onneksi tulen järkiini hyvin pian. :) Mies haluaisi ainakin 4.

5 haluaisin, 3 on nyt.
Järki sanoo, et näissäkin riittää puuhaa7rahanmenoa ennen kun ovat täysikäisiä (ja siitä tietty edelleen)
tunteet taas huutaa lisää lapsia ympärille

Alkuperäinen kirjoittaja hirviönperseennäköinen mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskausarpiin ei voi kyllä vaikuttaa ite mitenkään. Mulla tullut jo murrosiässä reisiin ja rintoihin ja olen alipainoinen ollut aina joten ei lihomisesta ainakaan kiinni. Ihotyypistä se on.
Mutta äitejä jotka ajattelevat ulkonäköään noin paljon niin sanon kyllä turhamaisiksi. Ei paljon sydäntä ole..

Nyt lähti menemään ohi ja lujaa. Mikähän on sun mielestä se "syy" sitten kun ei enään lapsia tehdä? Vai pitääkö niitä puskea niin paljon kuin lompakko antaa myöten? Joo kyllä on lähtenyt sydän mulla nyt kävelemään, kun en halua mahastani hirviön perseen näköistä, tosin en ole lapsia enempää muutenkaan tekemässä.

Jos syy siihen ettei halua enää lapsia on oman mahanahkan rumaksi arpeutuminen niin se on kyllä turhamaista. Jokaisen oma asia on MIKSI ei tee enää lapsia mutta tuo syy ON turhamainen. Anteeksi vain mielipiteeni.

Niin, usein ihmiset ovat turhamaisia ulkonäkönsä suhteen.
Voi apua teitä palstamammoja, nainen se on äitikin, ja kai sitä nyt saa omasta ulkonäöstään huolehtia...

Yhteistyössä