N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.Alkuperäinen kirjoittaja KVG:kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
Alkuperäinen kirjoittaja plumpsista:Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.Alkuperäinen kirjoittaja KVG:kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:Alkuperäinen kirjoittaja plumpsista:Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.Alkuperäinen kirjoittaja KVG:kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
No onnea sinulle! Ja ei en ole niin pinnallinen että sen ulkonäön takia mutta lihoin raskauden aikana 26 kiloa ( joo oma vika oli osittain) ja se oli jo vaarallista mun terveydelleni. Keho oli ihan riekaleina ja sen tilanteen korjaaminen oli aika rankka prosessi jota en jaksa välttämättä enää käydä läpi. En siis pelkää sitä lihomista ulkonäön puolesta vaan ihan oman terveyteni takia.
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:Alkuperäinen kirjoittaja plumpsista:Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.Alkuperäinen kirjoittaja KVG:kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
No onnea sinulle! Ja ei en ole niin pinnallinen että sen ulkonäön takia mutta lihoin raskauden aikana 26 kiloa ( joo oma vika oli osittain) ja se oli jo vaarallista mun terveydelleni. Keho oli ihan riekaleina ja sen tilanteen korjaaminen oli aika rankka prosessi jota en jaksa välttämättä enää käydä läpi. En siis pelkää sitä lihomista ulkonäön puolesta vaan ihan oman terveyteni takia.