G: Monta lasta haluaisit? Jos ei tarttis miettiä rahaa, puolisoa eikä muuta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolme on ja kolme riittää. En jaksaisi enempää enkä kyllä uskaltaisikaan olla enää raskaana!
Kolmas raskaus oli kamala, istukka vuoti runsaasti alusta asti ja raskaus päättyi kiireelliseen sektioon rv 26.

Hmm. Yksi on ja kuudesta haaveilen. Se on heippa omalle uralle, jos sen toteutan, mutta on tää äitiys kyllä ihanaa! Rahaa ei olla koskaan mietitty. Varmaan siks kun sitä on. :)

Jos mitään ei tarvitsisi miettiä (esim ei kantaa niitä omassa mahassa :D ja rahat riittäis ja autoonkin mahtus jne) niin 16 lasta vois olla haaveissa. Nyt vasta neljä ja en kerkeä kyllä tuohon 16lukemaan päästäkään ellei synny kaksosia tai kolmosia välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja plumpsista:
kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.

No onnea sinulle! Ja ei en ole niin pinnallinen että sen ulkonäön takia mutta lihoin raskauden aikana 26 kiloa ( joo oma vika oli osittain) ja se oli jo vaarallista mun terveydelleni. Keho oli ihan riekaleina ja sen tilanteen korjaaminen oli aika rankka prosessi jota en jaksa välttämättä enää käydä läpi. En siis pelkää sitä lihomista ulkonäön puolesta vaan ihan oman terveyteni takia.

No onnea sinulle! Ja ei en ole niin pinnallinen että sen ulkonäön takia mutta lihoin raskauden aikana 26 kiloa ( joo oma vika oli osittain) ja se oli jo vaarallista mun terveydelleni. Keho oli ihan riekaleina ja sen tilanteen korjaaminen oli aika rankka prosessi jota en jaksa välttämättä enää käydä läpi. En siis pelkää sitä lihomista ulkonäön puolesta vaan ihan oman terveyteni takia.

No mä lihon aina 20kg ja ihan sama kuin sulla että keho riekaleina ja pitkään menee ennenkö paino häviää pois. Mutta silti mulla on 4lasta. Tuo kuulostaa huonolta selitykseltä. Mutta lapsiluku on silti jokaisen omaasia, vaikkakin selitys voisi olla järkevämpi..

Eikös toi 26 kiloa ole aika normi? Mulle tuli 30kg tasaisesti ja kohta takas lähtöpainossa. Ennen raskautta norm.painon alarajoilla. Ei raskausarpia eikä mitään. Varmaan just ton tasasen lihomisen takia. Henkisesti se on joillekin kova paikka toi lihominen... Ihmettelen vaan. Musta se oli aika ihanaa!

Yhteistyössä