V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:En todellakaan tiedä. 5-8 ehkä, mut en mee siitäkään vannomaan, elämä näyttää... Ei oo vielä yhtään, mutta ehkäpä vuoden päästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plumpsista:Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.Alkuperäinen kirjoittaja KVG:kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vaikkakin selitys voisi olla järkevämpi..
Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:Kuusi haluaisin, neljä on nyt. Tuskin koskaan tulee olemaan tämän enempää kun mies ei enää lapsia halua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hui prkl:Alkuperäinen kirjoittaja plumpsista:Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.Alkuperäinen kirjoittaja KVG:kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
Miten se on aika paljon itsestä kiinni, miten voi esimerkiksi raskausarpiin OIKEASTI vaikuttaa? Öö, ei mitenkään. Ja kyllä, ajattele on äitejä jotka ajattelevat ulkonäköä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raskausarpiin ei voi kyllä vaikuttaa ite mitenkään. Mulla tullut jo murrosiässä reisiin ja rintoihin ja olen alipainoinen ollut aina joten ei lihomisesta ainakaan kiinni. Ihotyypistä se on.
Mutta äitejä jotka ajattelevat ulkonäköään noin paljon niin sanon kyllä turhamaisiksi. Ei paljon sydäntä ole..
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raskausarpiin ei voi kyllä vaikuttaa ite mitenkään. Mulla tullut jo murrosiässä reisiin ja rintoihin ja olen alipainoinen ollut aina joten ei lihomisesta ainakaan kiinni. Ihotyypistä se on.
Mutta äitejä jotka ajattelevat ulkonäköään noin paljon niin sanon kyllä turhamaisiksi. Ei paljon sydäntä ole..
Nyt lähti menemään ohi ja lujaa. Mikähän on sun mielestä se "syy" sitten kun ei enään lapsia tehdä? Vai pitääkö niitä puskea niin paljon kuin lompakko antaa myöten? Joo kyllä on lähtenyt sydän mulla nyt kävelemään, kun en halua mahastani hirviön perseen näköistä, tosin en ole lapsia enempää muutenkaan tekemässä.
Alkuperäinen kirjoittaja plumpsista:Alkuperäinen kirjoittaja KVG:Alkuperäinen kirjoittaja plumpsista:Siis voiko ihminen olla noin pinnallinen, että pelkää lihomista?!? Huhhuh! Eikös se oo kuitenkin aika paljon itsestä kiinni? Ja mun kroppa on ainakin raskauden jälkeen jopa kauniimpi kun ennen.Alkuperäinen kirjoittaja KVG:kaksi jos ei tartteis miettiä rahaa tai sitä että vartalo menee piloille/lihon,ei olis mitään r.pahoinvointeja yms. Mutta taitaa jäädä tähän yhteen
No onnea sinulle! Ja ei en ole niin pinnallinen että sen ulkonäön takia mutta lihoin raskauden aikana 26 kiloa ( joo oma vika oli osittain) ja se oli jo vaarallista mun terveydelleni. Keho oli ihan riekaleina ja sen tilanteen korjaaminen oli aika rankka prosessi jota en jaksa välttämättä enää käydä läpi. En siis pelkää sitä lihomista ulkonäön puolesta vaan ihan oman terveyteni takia.
Eikös toi 26 kiloa ole aika normi? Mulle tuli 30kg tasaisesti ja kohta takas lähtöpainossa. Ennen raskautta norm.painon alarajoilla. Ei raskausarpia eikä mitään. Varmaan just ton tasasen lihomisen takia. Henkisesti se on joillekin kova paikka toi lihominen... Ihmettelen vaan. Musta se oli aika ihanaa!
Alkuperäinen kirjoittaja hirviönperseennäköinen mamma:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raskausarpiin ei voi kyllä vaikuttaa ite mitenkään. Mulla tullut jo murrosiässä reisiin ja rintoihin ja olen alipainoinen ollut aina joten ei lihomisesta ainakaan kiinni. Ihotyypistä se on.
Nyt lähti menemään ohi ja lujaa. Mikähän on sun mielestä se "syy" sitten kun ei enään lapsia tehdä? Vai pitääkö niitä puskea niin paljon kuin lompakko antaa myöten? Joo kyllä on lähtenyt sydän mulla nyt kävelemään, kun en halua mahastani hirviön perseen näköistä, tosin en ole lapsia enempää muutenkaan tekemässä.
Jos syy siihen ettei halua enää lapsia on oman mahanahkan rumaksi arpeutuminen niin se on kyllä turhamaista. Jokaisen oma asia on MIKSI ei tee enää lapsia mutta tuo syy ON turhamainen. Anteeksi vain mielipiteeni.