H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja hirviönperseennäköinen mamma:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Raskausarpiin ei voi kyllä vaikuttaa ite mitenkään. Mulla tullut jo murrosiässä reisiin ja rintoihin ja olen alipainoinen ollut aina joten ei lihomisesta ainakaan kiinni. Ihotyypistä se on.
Mutta äitejä jotka ajattelevat ulkonäköään noin paljon niin sanon kyllä turhamaisiksi. Ei paljon sydäntä ole..
Nyt lähti menemään ohi ja lujaa. Mikähän on sun mielestä se "syy" sitten kun ei enään lapsia tehdä? Vai pitääkö niitä puskea niin paljon kuin lompakko antaa myöten? Joo kyllä on lähtenyt sydän mulla nyt kävelemään, kun en halua mahastani hirviön perseen näköistä, tosin en ole lapsia enempää muutenkaan tekemässä.
Jos syy siihen ettei halua enää lapsia on oman mahanahkan rumaksi arpeutuminen niin se on kyllä turhamaista. Jokaisen oma asia on MIKSI ei tee enää lapsia mutta tuo syy ON turhamainen. Anteeksi vain mielipiteeni.
Niin, usein ihmiset ovat turhamaisia ulkonäkönsä suhteen.
Mutta onneksi vain harvalla menee turhamaisuus lapsen saannin halun edelle.