g: minkänäköinen, tyylinen olet ja miehesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kipa

Vieras
mä oon pitkä ja hieman pyylevä tumma pitkähiuksinen, tyylini on vaatetukselta sporttista, naisellisesti pukeuuvaa.

Mies on pitkä, harteikas, komea tietenkin. Vaatetyyliltään rentoa, sporttista niin ja kalju.

itse keskimittainen, normivartaloinen, punertavat hiukset, lasit ja yleensä mustat vaatteet. meikkaan voimakkaasti, tykkään tatuoinneista. mies lyhyehkö (170cm) , luonnonkihara ruskea tukka jossa jo harmaata, yleensä verkkarit/farkut ja farkkutakki,ei käytä mustia vaatteita eikä meikkaa :D eikä... syyyvä huookaus... välitä tatuoinneista

mä olen hoikka pitkä ja lyhyet hiukset vaatetyyli veromodan vaatteita ja henkkamaukkaa..

mies hoikka pitkä tummat hiukset "revitty" malli. vaatetusta en osaa kuvailla..suht muodikas ehkä.

normaalin näkösiä ollaan ainakin toivottavasti:)

Mä olen pitkä, hoikka, mallimittainen, tällä hetkellä punatukkainen ja urheilullinen. Vaatetus on rentoa "gant-tyyliä", siis naisellista, mutta esim yksiäkään korkkareita mulla ei ole ja hamettakin pidän erittäin harvoin.
Mies hiukan lyhyempi, vaalea, aika harteikas ja urheilullinen (tai siis kroppa sellaisen mallinen, että näkee, että on joskus jotain tehnytkin, plus pyöräilijän reidet ), pukeutuu samalla tavalla rennosti ja sprottisesti, tilanteesta riippuen.
Näytetään kyllä hyvälle yhdessä ja muutenkin. Se nyt vaan on osa meitä; olla huoliteltu ja siisti!

minä olen räjähtäneen näköinen kotiäiti. maantien värinen ylikasvanut tukka roikkuu silmillä ja kulahtaneet vaatteet. miehellä myös tukka sekaisin ja huolittelematon parta. yleensä maalin tahrimat epämuodikkaat vaatteet. ollaan silti suht tyytyväisiä elämäämme :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Kumpikin ollaan pienikokoisia siis aika lyhyitä ja hyvin rockhenkisiä, nahkatakit yleensä päällä ja ajellaan jenkillä :D Minä olen punapää ja mies blondi :saint:

Rokettirollia ja jenkki, asiaa! :D

Peesi! Nimimerkillä 50's ja rock'n'roll rules :)

Yhteistyössä