köh köh
18 vee. Itse otin 15 vee nenään 17 vee kieleen ja sitten huuleen. Nykyisin ei enää lävistyksiä.
Siis niinku mun kaveri on ottanu 11vAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23542532:vasta kahdeksantoista vuotiaan. murkkuikäinen nyt ei ainakaan ole kypsä päättämään tuollaisesta asiasta
Mä haluaisin kovasti smileyn! Kuiteski sen lävistyksen!Näin äkkiseltään tuli mieleen, että 16v ja pitkän harkinnan ja vakavien keskustelujen jälkeen. Eikä mitään hillitöntä holea tai koko naaman rei'ityksiä vaan esim. joku siisti huulikoru voisi tossa iässä menetellä jos lapsi todella tahtoisi. Tosin en usko, mun 10v tytär liputtaa luonnollisuuden puolesta eikä ole tahtonut edes korviksia koska niissä korviin tulisi pysyvät reiät mitä ei tahdo. Tietysti se murkkuikä muuttaa ihmistä, mutta ihan heti enä näe tytärtäni naama täynnä reikiä tai tatuoituna tms.
Niin, mutta työnantajana en koskaan ota henkilöä, jolla on lävistyksiä, vaikka hän ei olisikaan asiakkaitten kanssa tekemisissä. Onneksi voimme valita työntekijämme ja se lävistys on yksi kohde, jota yleensä katsotaan. Turhaa on valittaa, ettei paikkaa saa, pitäisi katsoa omaa olemustaan.Riippuu varmaan työstä, vanhustyössä ei ainakaan esim. kulmaläväristä ole mitään haittaa.
Eikö se ole syrjintää jos on kaksi tasaväkistä haastattelijaa ja toinen ei saa paikkaa pelkän lävistyksen takia?Alkuperäinen kirjoittaja Työnantaja;23542728:Niin, mutta työnantajana en koskaan ota henkilöä, jolla on lävistyksiä, vaikka hän ei olisikaan asiakkaitten kanssa tekemisissä. Onneksi voimme valita työntekijämme ja se lävistys on yksi kohde, jota yleensä katsotaan. Turhaa on valittaa, ettei paikkaa saa, pitäisi katsoa omaa olemustaan.
Eikö se ole syrjintää jos on kaksi tasaväkistä haastattelijaa ja toinen ei saa paikkaa pelkän lävistyksen takia?
Niin no, en mä kyllä haluaisikaan sellaista nipopaikkaa missä ollaan niin ulkonäkökriittisiä- saakohan sellaisessa paikassa edes leikkauttaa hiuksensa kuten haluaa :snotty:
Miltä näyttää hyvä työntekijä?
Niin kysynkin.,mutta en tiedä,niinku antaako ne 10v läväreitä? ..Pitäskä tota kysyä sun vanhemmiltas? Ei täältä voi sulle lupaa siihen antaa kukaan.