Korvakorulle en olisi kovin kielteinen, mutta muihin lävistyksiin en kannusta minkään ikäistä. Mutta katsotaan sitten, jos tilanne tulee eteen.
Opitko silloin myös tekemään pisteitä...............Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:ottaa sitte ku haluaa jos haluaa... ite sain ensimmäisen 10v... 14 vuotiaana tei ite itelleni lävistykset....
Näin toivoi myös minun äitini ja isäni. Mutta heti täytettyäni 18 vuotta, otin tatuoinnin. Ja vuotta myöhemmin lävistyksen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No aika tyhmää. Mä toivon, että mun lapset ei halua edes lävistyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:helppo se on sanoo (minäkin) että ei koskaan, mutta mun serkku sai "ei koskaan" vastauksen ja teki sen sitte ite. tyyppi löytyny keittiöstä pyörtyneenä sinä iltana kku se oli nenänsä lävistäny...
No totta kai niin voi käydä. Mutta niin kauan, kuin ei ole täysi-ikäinen, minä kiellän silti. Itse en ole ikinä ollut innostunut reijistä korviin, mutta nyt se käväisi mielessä, kun veli näytti mulle huuhkajalta ottamiaan kynsiä. Ne olisi olleet korvassa kivat, mutta sitten pitäisi olla semmoinen venytetty reikä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin toivoi myös minun äitini ja isäni. Mutta heti täytettyäni 18 vuotta, otin tatuoinnin. Ja vuotta myöhemmin lävistyksen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No aika tyhmää. Mä toivon, että mun lapset ei halua edes lävistyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:helppo se on sanoo (minäkin) että ei koskaan, mutta mun serkku sai "ei koskaan" vastauksen ja teki sen sitte ite. tyyppi löytyny keittiöstä pyörtyneenä sinä iltana kku se oli nenänsä lävistäny...
Hyvin he niihin tottuivat.
Lapset kun on sellaisia että voivat haluta eri asioita kuin vanhempansa, vaikka vanhemmat läheisiä olisikin.
No, mä otin sitten opiskeluaikoijen loppupuolella jo pois mun nenälävistyksen. Eipä siitä juuri jälkeä näy.Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Toivon, että lapseni eivät muita lävistyksiä halaja kuin korviksia ja niitäkin mieluusti "vain" yhdet per korva Tatuointi sitten 18v Itselläni tatuointi myös, joten en sitä kielläkään, mutta täytyy olla kuitenkin jo vähän vanhempi Kasvojen lävistys on turhaa, koska se vaikuttaa moneen työpaikan saantiinkin.
Mun mielestä näyttäisi ainakin tosi tyhmältä, enkä usko että lävistäjät edes laittaa. Korvikset ton ikäiselle.Alkuperäinen kirjoittaja riikka:voiko teidän mielestä 11-vuotias ottaa lävistyksen ala-huuleen
mulla on ainakin huulilävistyksestä todella ruma jälki huulessa...Alkuperäinen kirjoittaja vicy:15 v:n antaisin ottaa lävärin jos haluaa, koska niistä ei jää mitään jälkiä jos ne ottaa pois (paitsi kulmakorusta)
18v saa itse päättää haluuko tatskan vai ei
Ainoa joka voi sinua auttaa on aikaAlkuperäinen kirjoittaja vierailija vaan..:Heippa kaikki, olen juuri 21.1 täyttänyt 13 vuotta ja äitini pää ei ole vieläkään kääntynyt. Olen jahkannut jo 1 vuoden huulilävistystä, mutta ei. Olisiko kenelläkään mitään apua millä tuo voisi onnistua? Olen ottanut huomioon jo tulehdukset, riskit ja muut sen sellaiset ja olen perehtynyt asioihin vakavasti. Tiedän seuraukset jos tulehtuu ja loput.. Mutta äitini ei silti suostu. Vuoden minua nuorempikin tyttö sai (saa) huulilävistyksen ja olen maininnut äidilleni asiasta, mutta EI. Oöen parikertaa meinannut tehdä itse, mutta halvaantumis riski on hyvin suuri (korkea). Etten ole viitsinyt.
Olisiko siis sinulla apukeinoa läännyttämään äitini pää?
KIITOS KAIKILLE AUTTAJILLE!