G: Minkä ikäisen antaisit ottaa lävistyksen kasvoihin?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Kyse ei ole tiukasta piposta, vaan siitä, että ne kerta kaikkiaan on tosi kuvottavia ne metallinapit ja romut roikkumassa ihossa, korvassa tai navassa. Ihan samalla tavalla, kun jonkun mielestä oksennus on kuvottavaa. Kässäätkö?
Joo, mutta sun lapsi, joka sellaista haluaa, _ei_ varmaankaan pidä niitä kuvottavina. Hänellä on jo oma makunsa, ja miksi sen pitäisi olla sama kuin vanhemmilla? Valitseehan lapsi itse seurustelukumppaninsakin, vaikka äiti haluaisi naapurin Kallen sen pahan nahkatakki-Jeren sijaan. Sitäpaitsi lävistyksen saa aina pois.


Tyttärellä on lävistyksiä ja tatskoja,ei taida pitää kuvottavia ei.
Minä taasen en pidä mitenkään kauniina naamavärkki täynnä killuttimia jne.
Kuten niitä korviin laitettavia renkaita jotka venuttavat halvatunmoisen läven.
Vaikka kuinka on oma naamansa ja kroppansa on minulla oikeus esittää toiveeni kuten sanoa mielipiteeni siitä ovatko kauniita vai ei.Ei kai kukaan väitäkkään että maku tarvitsisi samanlainen olla.
Se miten hän sen tulkitsee on hänen asiansa.
Ovet eivät siksi sulkeudu hänen nenän edestään tänne.


 
vieraana
No minkäs ikäisen antaisitte lapsen amputoida vaikka sormensa? Onhan sekin ihan älyttömän makee juttu monien mielestä. Entäs arpitatuointi? Niitähän voi tehdä vaikka itse.
 
Mun esikoinen on sitten varmaan tuhoon tuomittu, kun sillä on hiuksissakin(pitkät muutenkin) pidennykset, 2-3 läväriä yhteensä(ainakin viime näkemältä :D ) ja kulkee hojottaa ihan kuin J.Sparrow(<-vai-miten-se-nyt-kirjoitettiinkaan), pitää huiviakin samalla tavalla ja pukeutuu mustiin vielä kaiken kukkuraksi.

:'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Miksi tällä palstalla on äidit niin kamalan tiukkoja, tällaistenkin ei-niin-kuolemanvakavien asioiden kanssa :/ ? Hei, se on vaan lävistys. Ja muksuhan sitä kantaa, ei se tarkoita, että itselle tarvitsee ottaa tai niistä edes pitää..:)
Haluan perusteluja |O :D
Minulla on itselläni nänneissä lävistykset ja tatuointeja monta, mutta minä olen aikuinen. Kuten aijemmin jo kirjoitin niin kadun ensimmäistä tatuointiani jonka otin 16v. Minä en halua että lapsillani on kuvia ihoon hakattuna ennen kuin he ovat varmoja siitä että sitä kuvaa jaksaa loppu ikänsä katsoa, sama juttu lävistyksissä ottakoot niitä kun ovat täysi-ikäisiä, jos sen lävistyksen haluaa niin sitä jaksaa siihen asti odottaa että täyttää 18 tai muuttaa kotoa pois. Ei ne lävistykset mitään kauniita pikku tytöillä tai pojilla ole ja joku 14-15v on ihan lapsi.
Ehkä äitinä haluaa suojella lapsiaan niiltä virheiltä mitä itse olen tehnyt ja kyllä pahin virhe oli se tatuointi 16 vuotiaana, se on oikeesti nolo, vaan eipä järki silloin päätä pakottanut.
 
No yläaste iässä voisin suostua tuohon lävistykseen, mutta tatskaan en antaisi lupaa. Tuossa iässä, kun tuo mielikin voi olla aika tuuliviiri ja sitä tatskaa, kun ei niin vaan pois saadakkaan, joten sen ottakoon sitten 18v jos niin tahtoo.
 
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mietiskelin vain kun näitä näkyy paljon nuorilla... Entä minkä ikäinen voi sinun mielestäsi päättää tatuoinnin ottamisesta?
en antaisi lasteni ottaa, mutta jos täysi-ikäisiksi tultuaan ottavat, minkäs voin:(
 
Täällä yks tiukkapipo toteaa että mikäli minusta olisi kiinni, omilla lapsilla ei olisi lävistyksiä vaikka olisivat 50-vuotiaita :LOL:
Yhdet korvikset menisi harkinnan ja keskustelun jälkeen, muuten en antaisi lupaa lävistyksiin/tatuointeihin niin kauan kuin minulla on mahdollisuus asiaan vaikuttaa.

Olisihan sitä itsekin pitänyt kaikki mahdolliset rinkulat ja musteläiskät saada itselle teininä, mutta onneksi isä oli tiukka asian kanssa. Kyllä nyt ottaisi päähän jos olisi... Kova homma on ollut saada kahdeksasta korvarei'ästä edes kaksi tuoreinta(7v sitten otettu) umpeen. Muitten kanssa taitaa olla turha toivo(kaikki yli 10v vanhoja). Nyt olen ollut jo kolme vuotta ilman korviksia, eikä nuo silti tunnu umpeutuvan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mun esikoinen on sitten varmaan tuhoon tuomittu, kun sillä on hiuksissakin(pitkät muutenkin) pidennykset, 2-3 läväriä yhteensä(ainakin viime näkemältä :D ) ja kulkee hojottaa ihan kuin J.Sparrow(<-vai-miten-se-nyt-kirjoitettiinkaan), pitää huiviakin samalla tavalla ja pukeutuu mustiin vielä kaiken kukkuraksi.

:'(

Saatananpalvoja ihan selkeesti :'(
 

Yhteistyössä