G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
yksi vain
"Lopullinen niitti tähän omituiseen ja kieroutuneeseen tapailuviritelmään oli se, kun mies kasvatti kauheat amisviikset ja ilmoitti aloittaneensa tanhuharrastuksen."

nam ;) :D

Itselläni nyt ei ihan älyttömän kamalia treffikokemuksia ole ollut...yksi vain tulee mieleen, joskus kaksikymppisenä tapasin yhden netin kautta löytämäni jätkän kanssa. Tylsimmät pari tuntia ikinä - jätkä puhui koko ajan vain itsestään ja opiskeluistaan ja siitä miten hän on itse koneella koodannut jotain pelejä ja miten on niin hienot työpaikat jo tarjottu, vaikka opiskelut vielä kesken. Kiva sinänsä, mutta kun koitti mistä tahansa puhua, niin aina jätkä pääsi jollain aasinsillalla kertomaan nuo samat jutut uudestaan ja uudestaan.

Toisia treffejä ei tullut. Hän oli sitä mieltä etten oikein ollut hänen mieleisensä...onneksi tunne oli liikuttavan molemminpuolinen. :)
 
Mä kävin sellasen typerän sekopään kanssa joskus treffeillä pariinkin otteeseen. Ekalla kerralla oli jo jotenkin omituinen fiilis tästä tyypistä, mutta sitten aloin kuulemaan kaiken maailman juttuja, että mm. seksuaalirikoksista epäiltynä ym. Soitin tälle treffikumppanille ja kysyin asiaa, josta sai niin kamalan raivarin ja alkoi huutamaan, kuinka hänellä on kaikki poliisin ja oikeudenkäynnin paperit, jotka sanoo hänen olevan syytön. :O

Sanoin siinä vaiheessa, että juu nyt riittää älä soita enää ikinä, niin sitten se alkoikin parkumaan ja aneli että olisin vielä tekemisissä (taisi luulla, että seurusteltiin) ja mä totesin, ettei enää kiinnosta.
Näki mut sitten kaveriporukassa myöhemmin, johon kuului mun tosi hyvä poikapuoleinen ystävä, jonka kanssa mentiin käsikynkässä (meitä oli neljä ja satuin vain olemaan sen pojan vieressä) niin tämä typrä pässi yritti ajaa mun yli (huusi puhelimeen että mä petän, ku soitin kysyäkseni mitä helvettiä sen päässä liikkuu :confused: ). Ja vielä kahteen otteeseen. Tosiaan oli typerin, sekä sekopäisin treffiseura mikä multa löytyy :X Nyt vielä näen sitä täällä kylillä ja edelleen se kyttää pahasti. Saa kylmänväreet kulkemaan.
 
Moottoritie on kuuma
Kävin 19v kesäisenä treffeillä itseäni 4 v vanhemman pojan kanssa.
Tiesin ennen treffejä,että poika on kova työmyyrä siis töitä tekee aamusta iltaan.
Omin sanoin hänellä rahaa riitti.Poika tuli hakemaan minut sovitusti kotoani hienolla bmw:llä jota oli pitkin vuotta parannellut eli siis kaikenmaailman paremmat sivupeilit blaa blaa muuta laitellut.

Kun lähdettiin meiltä oli puhetta,että mennään ravintolaan syömään.Loistavaa ajattelin =)
Kun pääsimme keskustaan niin etsimme vapaan parkkipaikan.Ehdittiin juuri ja juuri autosta ulos, kun treffikaverin kavereita ajoi omalla autollaan meidän ohi torvet soiden!

No tämä treffikaveri komensi samantien minut autoonsa.En ehtinyt saada turvavöitä kiinni, kun tämä jo kaasutti kumi palaen kavereiden perään torvi soiden.
Hänen kaverit ajoivat edellä kihdyttäen ja hidastellen ja me perässä.....Yritin hillitä kiukkuni ajattelin,että jos kohta mennään syömään,että ei kannata vielä hermoja polttaa olihan poika aika hyvännäköinen =) No istuin kiltisti kyydissä tekohymy päällä seuraavan tunnin.
Lopulta sanoin,että kyllä minun pitäisi nyt päästä vessaan.
Poika tokaisi,että höh juuri,kun alkoi olla kivaa!
Hän ajoi kuitenkin huoltoaseman pihalle ja minä pääsin vessaan.
Kun tulin wc:stä tämä poika oli ostanut meille kahvit ja nämä kahvitkin piti hätäisesti juoda.Sitten mentiin autoon ajattelin, että nyt syömään.Poika kaasutti keskustaan TAAS kavereiden perään.Samalla,kun ajoi seposti mitä kaikkea hän on tehnyt autolleen ja eilen oli vaihtanut öljyt ja minkälainen moottori on, tämä on hyvä tuulilasinpesu neste jne jne..
Ei siis puhettakaan syömään menosta.Käskin hänen ajaa lähimmälle parkkipaikalle.Parkkipaikalle päästyämme nousin pois autosta ja sanoin heipat.Poika avasi ikkunan ja huusi perään: Mihin sä nyt oikein menet? Ei olla vielä käyty edes "Reiskan" korjaamolla!
Huusin pojalle,että en voi jäädä mulla on aikainen nousu ja lähdin kävellen kotiin.
Aamulla tuli pojalta tekstiviesti puhelimeen: Minulla oli niin hauskaa sinun kanssa eilen,että voitaisiin ottaa uusiksi heti tänään! Voisit toimia makutuomarina minulle,kun mun pitää ostaa autoon uudet penkinpäälliset.Mulla on kuvastokin jo odottamassa autossa..

Eipä nähty tämä jälestä ei
 
"hansu"
menin pitseriaan syyömään pitsaa no paikan omistaja tul isit kysyy ku olin syömäs et lähenkö treffelle? no mä sanoi et vonhan mä lähtee no menti seuraavana päivänä kahville sit seuraa vana päivänä menin käymän kylässä tän miehen luona kun olin siinä sit jonkun aikaa istuskellut mies laitto lefan pyyörii ja tuli istuu mun viereen no mähän en oo mikään roman tiikko tyyppi jätkä yltiö romantiikko se rupes syötää mua ilmoitin varovasti et osaan kyllä itsekkin syödä no sit se kesi et se ensi ite syö ja sit työtää ruokaa mun ssuhu suustaa varotamata setekinäin ja mä olin iha et hyi hitsi ilmoitin et en oo mikään linnun poikanen no ei menny kauaa ku se ilmotti mulle et mä olen sen mielestä läski ja sano et mun pitäs laihuttaa 20kg ja se äijä oli ite aika tukevassa kunnossa ite oon aikakurvikas mut en tosiaankaan lihava joten ilmoitin et mitäs jos ite rupeisitlaihutus kuurille ja lähin käveelee jätkä viel jälkeepäi ilkes soitella et mihi lähin nii äkkiä ja vihasena vastasin et mietisitä ja löin luurin korvaan se oli sit siin se juttu. en tajuu miks se ees pyys mua treffeille jos en sit miellyttäny häntä ulko näöllisesti kyllähän se nyt varmaan näki jo siel pitsseriassa et miltä mä näytän...
 
"hansu"
olin seurstellu tän tyypin kaa noin muutaman viikon mentiin baariin ja hänellä oli siel sit jotain tuttui ja se jäi juttellee no mä sit lähin sit tilailee juomii no näin sit mun ka vereita ja kävin ilmottaas et kun saat juttus loppuun ni löydät mu tuolta kun mua ei oikein kyseinen pöydäss menellään oleva aihe pahemmin kiinnostanu liittyi penkkiurheiluun no jutelin siin mun kavereiden kaa toises pöydäs no sit tää mun serustelukumppani saapu meijän pöytään ja mä esitelin hänet muun kavereille ja yks niist oli sit miespuolinen no mä lähin käymään vessassa ja kun mä tulin sielt takas ni eikös tää mun serustelukumpani oo mun miespuolisen kaverin kurkussa kiinni uhoo et vettää tuurppiin koska mun kaveri oli muka yrittäny iskee mua no sainkummiskiin sevittyä seurusteluppanilleni et asia ei todellakaan ole näin ja et me tosiaankiin oollaan vaan kavereita ja olihan mulla pöytä täys todistajia no viikkoa myöhemmin ollaan menossa mun isän luona käymään kyläs tyypi oli jostan kumman ssyystä veetäny ittensä aika känniseen kuntoon käyttäyty kokomatkan ajan ku sika mä ilmotin etku päästtä perille niel et sit käyttäydy noin no tyypimaris alle kilommetrin matkan ku joutu kävelle ni melkein kokomatkan se maris ja sikaili oli mul kestämistä no iteolin kyl selvipäin mutkun en omistanut ajokortia nin kävely tosiaan oli ainut vaihtoehto mut jätkän oma vika mitäs joi ois nimittäin muuten voitu mennä autolla no sit päästiin perille no mun isä on aika vieraan varainen ja päätti tarjota jo ennestään kännis olevalle poikaystävälleeni lisää alkoholia jost kehkeyty sit täys sika käytöksetään mut eisiinä vieläkaikki se sano mun pikkuveljeele joka nyt on vän villi tapaus ku koiralle istu!käytös siis aivan hirveetä sain hävetä silmät päästäni no illan päätteeks se heitteli kuperkeikoja lattialla ku pieni lapsi ja sit se sammu jonka seurauksen mä jouvun tillaa taksi ja raahaa tyypi autoon onneks tyyppi oli langan laiha mäen tjuu miten se voi olla nii laiha et luut törötti ku se söi ku hevone no kotona mäsit olin sen jotenkin saannu raahatuu raput ylös sisääle jätin sen nukkuuu lattialle ja menin ite nukku no eikös tää jätkä sit yöl kömmi viereen haiseen no yritin nukkuu sen kaiken hajun keskel ku yks tönäs mut lattialle nukkuu menin nukkuu vierashuoneeseen tästä närkästyneenä no amulla menin sit herättää tän tyypin ja sanoin et voisit mennä suihkuu et sä haise aika hirveelle no eise menny pyys vaa mua viereensä takas nukkuu eikä tajunnu et miks elin niin vihane sit läksi ulos istuu ku en enää jaksanu kyseistä tyyppii ei menny kauaan tyyppi tuli peräs ja ilmotti lähtevänsä kotiin mä puolestani ilmotin asioita mietittyäni että haluan lopetaa seurustelun no tää tyyppi ei tietenkään ois halunnu lopettaa mutmä ilmotin et tää nyt on täs no myöemmin isäni sit soitti ja kerto mitä ne oli jutellu ku ne oli käynny tupakalla et tää tyyppi oli kertonu olevansa alkoholiongelmainen sanoin vaan et kannatti sitä alkoholii sit työtää ku tiesit mä en ollu tienny asiasta mitään isä selitti et ei tajunnu et se ei osaa lopetta ajois no myöhemin tää tyyppi sit soitti et se ei juo enää et se on lopettanu ja puhelimen läpi kuulin et kui kännis se oli no ilmaisin sille asian et ei mee läpi no sit se sa no et tää on just viimene kerta kun hän juo en uskonu juttuu ja yhteen ei palattu vaik tyypille sai kyl viel montakertaa rautalangasta vääntää et miks ei palata takas yhteen. omaymmärrys ei riitä tälläseen juomiseen kun itse en paljon juo tosi harvon oon kännis ja ikinä en oo sammunu ja aina oon ollu kävely kunnos ei oo tarviinu raahaiilla minnekään
 
"SIRPA"
Tapailin yhtä kadettia, jonka piti olla "upseeri ja herrasmies". Tokat treffimme
vietettiin yökerhossa hänen kavereidensa kanssa, joiden kanssa juttelemiseen
hän keskittyi koko illan. Ihmettelen sitä, että vietti kaikki yönsä ja päivänsäkin noiden tyyppien kanssa, mutta silti seura kiinnosti naista enemmän. Lopuksi nostin ns. Kytkintä, mutta tyyppi kehtasi vielä juosta perään ihmettelemään, miksi käyttäydyin näin.
 
"vieras"
Olin 18v ja aika lailla sitä mieltä, että en ala vakituisesti seurustelemaan kenenkään kanssa, kun olin lähdössä lukion jälkeen muualle opiskelemaankin jne. Kesävieraana naapurissa oli sitten sellainen samanhenkinen tyyppi, nuorimies, joka oli siellä koirahoitajana. Minäkin lenkkeilin oman koirani kanssa ja mentiin sitten usein samaa matkaa. Höpöteltiin MINUN mielestä kuin sisko ja veli, siis kerroin opiskeluistani ja hän omistaan (ihan eri kaupungissa) ja MINUN mielestä oltiin molemmat sellaisia järkeviä jotka ymmärsi ettei aina seurustella, vaikka nyt juteltaiskiin henkeviä.

Sitten YHTÄKKIÄ tää tyyppi antoi mulle paperin yhden lenkin päätteeks, sanoi että kato toi, moikattiin ja lähdettiin omiin suuntiimme. SE PAPERI oli siis mun "kuvani" ääriviivoilla tehtynä ja tämän tyypin tekemät "parannusehdotukset" ja kommentit tyyliin : tästä vähän kiinteämmäksi, enemmän ylämäkitreeniä, tää on hyvä, kelpaa, jne. Silmien kohdalle oli kommentoitu "eihän sulla vaan ole piilolinssejä".

Mä todella mietin mikä hullu se kaveri oikein oli. En olisi ikinä uskonut, siis melkein valmis diplomi-insinööri ja ihan sekopää! mä ajattelin että todella välttelen sitä tästedes, mutta sehän ryykäs mun tykö heti kun näki ja alkoi selittään, että kun hällä oli silmälasit, niin ei halunnut meidän lapsille sitä todennäköisyyttä että ovat huononäköisiä, vaan haluaan hyvät geenit. Kysyi myös onko "sukurasitteena jotain sairauksia?" ihan tosta noin vaan. Se oli siis miettinyt jo meidän lisääntymiset ja kaikki! Ja se oli kai etsinyt humanistia just, kun itse oli niin tekninen ihminen, hyvä sekoitus lapsille sitten........ Mä sanoin moro!!
 
"sipsi"
sovin parikymppisenä sokkotreffit kotiani vastapäätä olevalle huoltoasemalle "ujon runopojan" kanssa. no, sinne saapasteli pilotissa & verkkarot bootseihin tungettuna joku finninaama, joka joi ainakin 5 kupillista kahvia & sitten kerjäsi minulta rahaa "kun vieläkin kahvittaa", juoksi kusella & välillä ulkona röökillä missä ilmeil i& nuoli (!) ikkunaa.. lopulta alkoi paasata Eino Leinoa, tarrasi naamasta kiinni & tunki kielen kurkkuun. sanoin että "kiitos mutta tämä oli tässä nyt" & poistuin takavasemmalle, mutta myöhemmin selvisi että pyöri siellä huoltiksella toiveesta nähdä minut taas kun tiesi että asun jossain lähistöllä ! :O kerran hain sieltä sipsipussia & tyyppi selitti minusta kassaneidille, onneksi olin värjännyt hiukset sekä saanut lasit niin ei tunnistanut.. MIKÄ LIE HULLU OLI !
 
mitä yrität sanoa
[QUOTE="hansu";24718451]menin pitseriaan syyömään pitsaa no paikan omistaja tul isit kysyy ku olin syömäs et lähenkö treffelle? no mä sanoi et vonhan mä lähtee no menti seuraavana päivänä kahville sit seuraa vana päivänä menin käymän kylässä tän miehen luona kun olin siinä sit jonkun aikaa istuskellut mies laitto lefan pyyörii ja tuli istuu mun viereen no mähän en oo mikään roman tiikko tyyppi jätkä yltiö romantiikko se rupes syötää mua ilmoitin varovasti et osaan kyllä itsekkin syödä no sit se kesi et se ensi ite syö ja sit työtää ruokaa mun ssuhu suustaa varotamata setekinäin ja mä olin iha et hyi hitsi ilmoitin et en oo mikään linnun poikanen no ei menny kauaa ku se ilmotti mulle et mä olen sen mielestä läski ja sano et mun pitäs laihuttaa 20kg ja se äijä oli ite aika tukevassa kunnossa ite oon aikakurvikas mut en tosiaankaan lihava joten ilmoitin et mitäs jos ite rupeisitlaihutus kuurille ja lähin käveelee jätkä viel jälkeepäi ilkes soitella et mihi lähin nii äkkiä ja vihasena vastasin et mietisitä ja löin luurin korvaan se oli sit siin se juttu. en tajuu miks se ees pyys mua treffeille jos en sit miellyttäny häntä ulko näöllisesti kyllähän se nyt varmaan näki jo siel pitsseriassa et miltä mä näytän...[/QUOTE]

Sain tämän tekstin lukemisesta syövän.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis;7789804:
Treffit reilu 10v sitten ulkonäöltään todella hurmaavan miehen kanssa, olin miehen nähnyt monet kerrat ihan kauempaa kun kerran sitten oli urkkinut puhelinnumeroni ja soitti treffeille. No, sovittiin että menen hänen kauttaan ja lähdemme sitten ulos. Mies oli jo lähtövalmiina, mutta sanoi mulle että odotas vähän ja livahti jonnekin, odotin ja odotin ja aloin lopulta huhuilla miestä eteisessä seisoskellessani, hän huutaa sitten jostain että täällähän minä, tule tänne. No, menin ja mies löytyi KYLPYAMMEESTA, vaahtoa tulvi yli laitojen. Minä seisoin kuin Ö aapisessa ovella ja kesti ennenkuin sain sanaa suustani, sitten tajusin kysyä etteikö lähdetäkään ulos. Mies otti vaan kourallisen kylpyvaahtoa ammeesta ja HEITTI PÄÄLLENI :whistle:
No, suljin sitten oven ja menin eteiseen miettimään että mitähän hemmettiä tässä nyt tekisi niin mies tulee pyyhe ympärillään että hetki vaan hän pukee niin mennään.. Koko treffit lopulta oli täysi fiasko, mies oli jotenkin laho myös myöhemmin, kiljahteli kuin säikähtänyt nainen vähän väliä ja kesken jonkun lauseen lopetti puhumisen ja laittoi kouransa olkapäälleni ja sanoi hiljaa " sulla on muuten avain mun sydämeeni".

Voi luoja kun huokaisin helpotuksesta kun treffit loppui ja sain sanottua että taitaapi olla ettei olla ihan sopiva pari yhteen :/

Ammeista puheenollen.
Mies ei heittänyt päälleni vaahtoa vaan pissiä.:O
 
"Mira"
Perinteinen alkuu ihana mies osoittatuu oudoksi tarina.
Netistä löysin miehen, mukava ja ok-näköinen, jutut luisti niin viestein kuin puhelimessa.
Sovittiin tietenkin treffit aika pikaisesti. Treffit sujui hyvin, syötiin, juteltiin, istuttiin iltaa baarissa.
Uskaltauduin jopa heti ekoilla treffeillä viemään miehen kämpille ja sielläkin sujui hyvin, suudeltiin, sekstailtiin. Aamulla mulla oli menoo aika aikaisin ja sen jälkeen iltavuoro joten mies lähti mutta sovittiin, että seuravana päivänä tavattaisiin.
Tuli seuraava päivä ja ootin ihan innossani miehen tapaamista, oli tehnyt sellaisen vaikutuksen. Mutta kun tavattiin päivällä, mies oli kuin ihan eri tyyppi. Ensin ei juur puhunu, sitten alko vinoileen mulle jostain asioista mitä koitin jutella ja kertoo. Ihan kummalliseks meni, ihan ku ois halunnu mut suututtaa et pääsis eroon muttei voinu sitä suoraan sanoo.
Mä sit lopulta suutuinkin ja sanoin että voi sanoo suoraan jos ei seura kiinnostaa, eti tarvi alkaa vinoileen.Ne sit siin jotai hymisi ja sanoin et heippa, ei tarvi enää tapailla.
Harmitti niin vietävästi kun se oli sen ekan kerran aivan ihana mies.
 
Jenjenjen
Kai tää sopii kategoriaan vaikka en ikinä treffeille saakka suostunutkaan. Joskus lukioikäisenä samanikäinen poika vonkas ja viestitteli ties kuinka pitkään mua treffeille. Yritin alkuun saada ymmärtämään kautta rantain, että en oo kiinnostunut, mutta kun ei viesti tuntunut menevän perille, niin lopulta jouduin kieltäytymään melko suoraan. Olin miehelle joko se viimeinen pisara tai sitten torjunta otti koville, koska sen jälkeen kyseinen mies alkoi tapailemaankin pelkästään oman sukupuolensa edustajia.. :eek:
 
yhh..
Vastaavanlainen oli jo yks mut tässäpä toinenkin kokemus. Olin 20 v ja intissä ku sitten inttikaverini kanssa (siis tyttöjen kesken) lähdettiin viikonloppuvapailla baariin. Kaverini poikaystävä esitteli minulle miehen, joka olis vastikään eronnut pitkäaikaisesta suhteesta. Mies alkoi samantien lähennellä tanssilattialla ja pöydässäkin pyrki syliin. Huppelissa mies näytti ihan mukiin menevältä (oli treenattu ainakin) ja sen luo sitten päädyttiin (mulla vaan seksi mielessä). Seksi oli kamalaa ja aamulla halusin vaan kadota paikalta vähin äänin, tyyppi näyttikin aika hirveältä... vaan ei, mies alkoi puhua että 60 neliön asunto on hänelle liian iso, voisin muuttaa sinne. Yritin kierrellen selitellä etten voi maksaa vuokra, olen intissä enkä töissä. Ei haittaa, hän elättää sinut, tykkää ostaa naisilleen kukkia ja koruja. Vaati saada laittaa aamupalaa vaikka sanoin ei kiitos, lattoi silti koska halusi "hemmotella" mua.

Mulla ei ollut mitään käsitystä missä olin, joten kun mies tajoutui viemään mut kotia se sopi. Kotipihassa halusi tulla tutustumaan vanhempiini klo 9 lauantai aamuna! Joo ei, lähti lopulta vaikkei helpolla. Tein selväksi ettei kiinnosta. Seuraavat puoli vuotta laittoi viestiä ja soitteli, yleensä kännissä öisin. Kun en vastannut alkoi tulla haukkuma viestejä. Poliisilla uhkaaminen ja kaveriporukan puhuttelu sai tyypin unohtamaan mut... onneks olin kaiken ajan intissä niin ei tarttenut törmätä siihen missään.
Yäk hyi helv iu iu iu iu..................................

Mulla on tällä hetkellä se tilanne, että äijä useista vastalauseista huolimatta kuvittelee että meistä voisi kenties sittenkin tulla joskus jotain. Katson vielä vähän aikaa että uskooko se sanan EI vaiko ei, vai esittääkö vaan tajunneensa. Harmi sinänsä, hän on mukava, hauska ja kiva tyyppi noin muuten, ihan kaverina. On erittäin takertuva, riippuvainen ihmispolo eikä tyyppiäni ollenkaan niin fyysisesti kuin henkisestikään. Ja kun tulee käymään niin tämäpä istuisi kodissani ikuisuuden, tai pari jos itse saisi päättää. Ei kertaakaan ole tajunnut lähteä itse pois, aina mun pitää hienovaraisesti hätistää se muualle. Muuten se istuisi vaikka aamuneljään.

Esimerkkinä, eräänkin kerran teki lähtöä jonkun puoli tuntia (oli siis jo takki päällä ja kengät jalassa), steppaili eteisessä, norkoili, keksi uutta asian tynkää, kun kai elätteli toivoa että jostain ..vetin kumman syystä pyydänkin sitä jäämään yöksi. Oli siis MYÖHÄ!! ennenkuin lopulta tajusi painua v*** asunnostani, ja sekin meni lopulta jakeluun sillä tavalla että aloin elehtimään vähän siihen malliin että lähde nyt, jooko, ja lopulta menin vaan suoraan iltapesuille. Oli siis vaihdeltu kaikki heipat ja moimoit ja semmoiset jo, että tasan tiesi että olisi pitänyt jo poistua. Mutta ei, kun hänpä jääkin norkoilemaan tähän, kas näin. Vttu mikä tonttu. En saa sanoutta sille tarpeeksi jyrkästi (=ilkeesti) että seurasi riittää tältä erää, voitko poistua (ja kello tosiaan on kolme aamulla), ja laimeampi hätistely tuntuu olevan hänelle lähinnä pelkkä ehdotus. Ei aina viitsisi olla "lähtemässä kauppaankaan". Ja silloin pitää kanssa lähteä, kun se saatana jää hönöttämään tasan niin pitkäksi aikaa että mullakin on kengät jalassa, ja hypitään sitten yhtä jalkaa iloisesti rupatellen kaikki neljä kerrosta alas kun ei ole hissiä, eikä hän ymmärrä ollenkaan sitä että en haluakaan mennä yhtä matkaa. Että kyrpii oikeesti! Hän kuuluu siihen ihmistyyppiin joka kaupassa sattumalta tavattuanne olettaa ilman muuta että hänellä on oikeus lyöttäytyä seuraasi, tulla perässä kassalle ja ilman kysymyksiä olettaa että tottakai hän nyt tulee vielä kahville sinun kotiisi. Ja loukkaantuu jos ei tämä käykään. Puistattaa!

Kaikille tiedoksi, että 2 tuntia on sopiva kahvitteluaika. YMMÄRTÄKÄÄ hyvät ihmiset lähteä pois kohteliaan ajan jälkeen ja/tai jos vähänkin tuntuu siltä että nyt vihjaillaan ulko-oven suuntaan.

Takertujat HYI!!
 
onks kukaan muu jo vastannut, että se jonka kanssa nyt naimisissa...? ;)
Nyt on pakko vastata :D ensitreffien perusteella ajateltuna on ehkä ihme, että ollaan reilut 6v myöhemmin tässä, naimisissa ja kaksi lasta..

Mies oli entuudestaan tuttu (tunsin miehen sisaruksia ja olin miehenkin pikaisesti pari kertaa nähnyt) ja niin päädyttiin treffeille kun mies laittoi viestiä lähtisinkö ulos, että hän opettaa minulle skeittausta.. (minä 17v, mies 21v...) Tavattiin yhdessä puistossa ja limun oli mies huomannut minulle ostaa kun kuuma kesäpäivä oli. Jutskailtiin siinä kaikennäköistä, sitten mies näytti minulle kännykästä videota siitä miten miehen kaveri kantaa miehen alusvaatteisillaan olevaa siskoa (ilm pullonpyöritys ja alkoholi osallisena tapahtumiin) reppuselässä ympäri pihaa.. Treffit kesti vissiin jotain 30min kun mies oli sopinut lähtevänsä sisarustensa kanssa viettämään kesäpäivää.. :D no ei siinä, itsekin ilmaannuin paikalle reikäisissä farkuissa kun ei ollut mitään hienompaa vaatetta puhtaana.. En oikeasti tiedä miten ihmeessä meidän juttu tuosta vielä jatkui! Mutta kyllä on tuosta videosta tullut pari kertaa vuosien varrella kuitattua.. Sitä skeittausta ei herra ole ikinä suhteemme aikana harrastanut saati minulle "opettanut" ja ennen noita "treffejäkin" oma ensivaikutelmani miehestä ei nyt ollut kuitenkaan mikään kaikista ruusuisin.. Päätin kuitenkin kerrankin lähteä täysin avoimin mielin matkaan ja melko avoinmielinen taidan ollakin.. :D ihmettelen hieman vieläkin mitä tuon päässä on liikkunut kun tuollaista äksöniä ekoilla treffeillä..
 
joopoajo
oon jossain ketjussa kertonut aiemminkin mutta kyseisen herran kanssa pidettiin siis yhteyttä reilu viikko ja olin joo lapsellinen ja epätoivoinen: festareilla tavattiin ja päivittelin että kun viereiset vessat haisee, herra toteaa että mää pierasin. Nooh, sitten se sanoi että "onhan täällä paljon paremmankin näköisiä naisia, mutta oothan säkin ihan nätti". Sitten myöhemmin se kertoi että pystyy ennustamaan ja näkemään ihmisen auran. Oli ampunu itteään varpaaseen ja ajanu jonkun juopon yli suojatiellä. Lyöny entistä muijaansa. Seksiä aikoi harrastaa vasta avioliitossa. Hirnui kun sika kun nauroi. Oli siis ihan oikeasti varmaan vähän seko.

Toinen, oli varmaan ihan nuoruudesta johtuvaa mutta:
-lauloi mulle piisiä sopivasti lihava (153/50)
-laittoi viestin "hyvää yötä hunajaiseni"
-puristi peffaa "ihana kinkku sulla"
-viikon tuntemisen jälkeen sanoi rakastavansa ja viilteli kauheet arvet itelleen mun takia kun jätin
en nyt muista enempää.
 
Tässä tulee.
Yksi ääliö haukkui mun persettä leveäksi (162cm/55kg, vartalonmallini kaikin puolin sopusuhtainen) ensimmäisillä (ja ainoiksi jääneillä) treffeillä ja kun kysyin, miten tuo pitäisi ottaa, sanoi vaan "ota miten haluat". Siis WAAAT??? Jos ukko itse pyytää mua treffeille ja rupeaa sitten urputtamaan liian leveästä perseestä niin ei hyvää päivää...

Toinen tyyppi sanoi näyttävänsä mulle kotinsa (oli jo käyty pari kertaa treffeillä, oli ehkä vähän yksinkertainen, muttei mitenkään täys ääliö). Luulin, että mennään sisälle kahville tai jotain, mutta ajoikin rivarin pihaan, kiersi pihatien ja osoitti taloa missä asui, ja ajoi pois. Sama tyyppi toisilla treffeillä vertasi mua ex-tyttöystäväänsä ja kaiken lisäksi SOITTI exälleen ja puhelun aikana mm. kertoi olevansa treffeillä. Huoh... se homma ei koskaan lämmennyt seurusteluksi asti.

Sitten oli yksi, joka kertoi ensimmäisillä treffeillä, että käy kolmen muunkin naisen kanssa treffeillä ennen kun valitsee kenet ottaa. Tsiisus.

Niin, ja sitten se, jonka tapasin meilinvaihdon merkeissä. Tapaamisen aikana tavattiin kaksi ystävääni (sattumalta kaupungilla) ja tämä dorka yritti ISKEÄ MEITÄ KAIKKIA! Deittien jälkeen kysyi multa, haluanko alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Sanoin, että en. Pari päivää myöhemmin ystäväni kertoi, että tämä tyyppi oli lähestynyt häntä facen kautta ja pyytänyt häntä kanssaan kimppaan. Ystäväni oli sanonut ei. Arvaatte varmaan, että heti kieltävän vastauksen saatuaan tämä tyyppi oli kysynyt saman kysymyksen myös toiselta ystävältäni...

Eikä tämäkään jäänyt viimeiseksi mun typeristä treffikumppaneista. Mun ystävän serkulla oli veli, jonka kanssa ystäväni serkkuineen onnistui juonimaan mut sokkotreffeille. En edes jaksa selittää miten tämä tapahtui, mutta treffit päättyivät siihen, että tyyppi esitti mulle tanssiesityksen turkooseista verhoista tehdyt stringit jalassa. Siis, oikeasti... Eikä ollut edes kännissä. Me kyllä tavattiin sitten myöhemminkin muutaman kerran, muttei meistä paria tullut koskaan. Tyyppi oli kyllä ihan hauska tapaus, mutta epäilen vaan, ettei se ihan täysillä käynyt, eikä se tanssiesitys ollut ainoa syy, miksi tätä epäilen.
 
how?
Nyt on pakko vastata :D ensitreffien perusteella ajateltuna on ehkä ihme, että ollaan reilut 6v myöhemmin tässä, naimisissa ja kaksi lasta..

Mies oli entuudestaan tuttu (tunsin miehen sisaruksia ja olin miehenkin pikaisesti pari kertaa nähnyt) ja niin päädyttiin treffeille kun mies laittoi viestiä lähtisinkö ulos, että hän opettaa minulle skeittausta.. (minä 17v, mies 21v...) Tavattiin yhdessä puistossa ja limun oli mies huomannut minulle ostaa kun kuuma kesäpäivä oli. Jutskailtiin siinä kaikennäköistä, sitten mies näytti minulle kännykästä videota siitä miten miehen kaveri kantaa miehen alusvaatteisillaan olevaa siskoa (ilm pullonpyöritys ja alkoholi osallisena tapahtumiin) reppuselässä ympäri pihaa.. Treffit kesti vissiin jotain 30min kun mies oli sopinut lähtevänsä sisarustensa kanssa viettämään kesäpäivää.. :D no ei siinä, itsekin ilmaannuin paikalle reikäisissä farkuissa kun ei ollut mitään hienompaa vaatetta puhtaana.. En oikeasti tiedä miten ihmeessä meidän juttu tuosta vielä jatkui! Mutta kyllä on tuosta videosta tullut pari kertaa vuosien varrella kuitattua.. Sitä skeittausta ei herra ole ikinä suhteemme aikana harrastanut saati minulle "opettanut" ja ennen noita "treffejäkin" oma ensivaikutelmani miehestä ei nyt ollut kuitenkaan mikään kaikista ruusuisin.. Päätin kuitenkin kerrankin lähteä täysin avoimin mielin matkaan ja melko avoinmielinen taidan ollakin.. :D ihmettelen hieman vieläkin mitä tuon päässä on liikkunut kun tuollaista äksöniä ekoilla treffeillä..
Nyt mua jäi kiinnostamaan, että miten te oikeesti sitten aloitte seukata ton jälkeen?? :)
 

Yhteistyössä