G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
täh
Alkuperäinen kirjoittaja kesätyttö:
onhan niitä ollu..paras oli varmaan yx "sokkotreffi"tapaus,tää kundi tuli kaverinsa kera meille,puvut päällä,toi valkosia tulppaaneja ja suklaata..ystäväni kans käytiin vessas välil päästääs makeat naurut!sit se kundi oli aivan varma,et meistä tulee jotain,hah..mentiin raflaan ja mä karkotin sen sinne..
Nyt meni vähän ohi? Siis etkö tykänny suklaasta ja tulppaaneistä, vai siitä että mies tuli kaverinsa kanssa?
 
Olin tavannut ravintolassa tämän miehen ja seuraavalle päivälle sovittiin treffit ja mennään silloin syömään. Olin silloin 17v ja todella laiha.

No tämä herrasmies vei raxiin :D Paikka oli täyteen ammuttu. Otin salamipizzaa, jossa rasvaa lilui päällä :p Tämä mies alkoi kovaan ääneen mulle möykkäämään, kuinka ei ole varaa syödä yhtään rasvaa, kun paisuu läskiksi ja alkoi pyyhkimään suurimpia rasvoja paperilla MUN pizzasta. :eek: Pikkasen ihmiset ympärillä katsoi...

Niiden treffien jälkeen miehen nimi puhelimessa muuttui "älä vastaa" :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En ole käynyt koskaan typerien kanssa treffeillä.
Ne joilla on varaa valita eivät käy.
Mielummin yksin kuin urpojen kanssa. Oli varaa valita tai ei.
aina ei voi tietää mitä osuu eteen. myyntipuhe voi olla ihan eri ku todellisuus. mun tapauksissa ainakin.
Olet ihan oikeassa. Kunhan äksyilin.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja kesätyttö:
onhan niitä ollu..paras oli varmaan yx "sokkotreffi"tapaus,tää kundi tuli kaverinsa kera meille,puvut päällä,toi valkosia tulppaaneja ja suklaata..ystäväni kans käytiin vessas välil päästääs makeat naurut!sit se kundi oli aivan varma,et meistä tulee jotain,hah..mentiin raflaan ja mä karkotin sen sinne..
Nyt meni vähän ohi? Siis etkö tykänny suklaasta ja tulppaaneistä, vai siitä että mies tuli kaverinsa kanssa?
Mäkään en oikein tajunnut tän jutun pointtia :0
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja kesätyttö:
onhan niitä ollu..paras oli varmaan yx "sokkotreffi"tapaus,tää kundi tuli kaverinsa kera meille,puvut päällä,toi valkosia tulppaaneja ja suklaata..ystäväni kans käytiin vessas välil päästääs makeat naurut!sit se kundi oli aivan varma,et meistä tulee jotain,hah..mentiin raflaan ja mä karkotin sen sinne..
Nyt meni vähän ohi? Siis etkö tykänny suklaasta ja tulppaaneistä, vai siitä että mies tuli kaverinsa kanssa?
Mäkään en oikein tajunnut tän jutun pointtia :0
Ehkä hän ei pidä miehistä puvuissa, kukista, eikä suklaasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja kesätyttö:
onhan niitä ollu..paras oli varmaan yx "sokkotreffi"tapaus,tää kundi tuli kaverinsa kera meille,puvut päällä,toi valkosia tulppaaneja ja suklaata..ystäväni kans käytiin vessas välil päästääs makeat naurut!sit se kundi oli aivan varma,et meistä tulee jotain,hah..mentiin raflaan ja mä karkotin sen sinne..
Nyt meni vähän ohi? Siis etkö tykänny suklaasta ja tulppaaneistä, vai siitä että mies tuli kaverinsa kanssa?
Mäkään en oikein tajunnut tän jutun pointtia :0
Ehkä hän ei pidä miehistä puvuissa, kukista, eikä suklaasta.
voihan se olla että teininä tommonen romantiikka on pikkasen huvittavaa. en tiiä.
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja no höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
treffeillä tohtorin kanssa, joka kynttiläillallisen alusta loppuun asti puhui itsestään, työstään, työstään, työstään, politiikasta ja ai niin vielä vähän työstään ;). Tylsin ilta KOSKAAN!
Oih, mun unelmamies!!! Ei sulla ois sen numeroo vielä :)
Ei kun minun! Tänne se numero!
 
hah
Kannanpa koreteni kekoon.

Treffasin ala-ikäisenä politiikasta kiinnostunutta nuorta miestä, jonka tapasin netissä. Hieman pyöreä muttei silti kauhean ruma, mutta puheet ja käytös, oudommaista päästä! Kertoi kuinka häntä kiusattiin yläasteella ja hänellä oli yksikseen aikaa miettiä maailmaa ja politiikkaa ja viisastua. :D Kirjaimellisesti itki sitä, että miksei jotain tiettyä veroa lasketa, koska se vaikuttas niin ja niin ja näin ois parempi Suomen kansalaisilla. Kertoi käyttävänsä kasvojensa pieneen palovammaan "vauvanpylly rasvaa", Bepanthenia, ja jaksoi asialle nauraa vaikkei sellainen ainakaan minua kauheasti kiinnosta. Hommasta ei tullut mitään, laitoin homman jäihin. Joskus soitteli mulle, kertoi että nyt on kihloissa ja lapsi tulossa, mikä ei ollut totta. Naureskeltiin kavereiden kanssa, että vieläkinköhän sen "nainen" odottaa sille lasta :D
 
minäkin
Ehkä ei voi sanoa typerin ukko, koska tapasin hänet teininä ja hänkin oli varmaan jotain 17-18v. Hassu poika pikemminkin. Kutsui mut treffeille, kuvittelin että mentäisiin johonkin, tai tehtäisiin jotakin järkevää koska puhe oli TREFFEISTÄ. No, me mentiinkin niitten bändin treenikämpälle, sotkuiseen läävään missä oli vanhat auton takapenkit lattialla, sohvien virkaa toimittamassa.
Tää kaveri joi kaljaa koko ajan, sitä tehdessään kidutti sähkökitaraa niin että multa meinas lähteä taju. Onneksi antoi sentään mullekin sitä kaljaa, että jotenkin kestin sen. Mun olisi ilmeisesti pitänyt kehua, mutta en jaksanut. Yritin ehdottaa että lähdettäisiin johonkin, mutta se ei halunnut.
Loppujenlopuksi join sen kaikki loput kaljat ja nukahdin sinne kämpille. Aamulla heräsin siihen, kun se harjoitteli raas jotain riffejä ja rukoilin, että kassissani olisi edes yksi Burana. Ei ollut.
 
mellukka
Vastaavanlainen oli jo yks mut tässäpä toinenkin kokemus. Olin 20 v ja intissä ku sitten inttikaverini kanssa (siis tyttöjen kesken) lähdettiin viikonloppuvapailla baariin. Kaverini poikaystävä esitteli minulle miehen, joka olis vastikään eronnut pitkäaikaisesta suhteesta. Mies alkoi samantien lähennellä tanssilattialla ja pöydässäkin pyrki syliin. Huppelissa mies näytti ihan mukiin menevältä (oli treenattu ainakin) ja sen luo sitten päädyttiin (mulla vaan seksi mielessä). Seksi oli kamalaa ja aamulla halusin vaan kadota paikalta vähin äänin, tyyppi näyttikin aika hirveältä... vaan ei, mies alkoi puhua että 60 neliön asunto on hänelle liian iso, voisin muuttaa sinne. Yritin kierrellen selitellä etten voi maksaa vuokra, olen intissä enkä töissä. Ei haittaa, hän elättää sinut, tykkää ostaa naisilleen kukkia ja koruja. Vaati saada laittaa aamupalaa vaikka sanoin ei kiitos, lattoi silti koska halusi "hemmotella" mua.

Mulla ei ollut mitään käsitystä missä olin, joten kun mies tajoutui viemään mut kotia se sopi. Kotipihassa halusi tulla tutustumaan vanhempiini klo 9 lauantai aamuna! Joo ei, lähti lopulta vaikkei helpolla. Tein selväksi ettei kiinnosta. Seuraavat puoli vuotta laittoi viestiä ja soitteli, yleensä kännissä öisin. Kun en vastannut alkoi tulla haukkuma viestejä. Poliisilla uhkaaminen ja kaveriporukan puhuttelu sai tyypin unohtamaan mut... onneks olin kaiken ajan intissä niin ei tarttenut törmätä siihen missään.
 
kauris
Heh... huonoimmat treffit ikänä oli vuosia sitten n. 19v. Mies puolisen kaverini ystävä oli kiinnostunut minusta, kärtti numeroa ja aina tunki seuraan kun oltiin samaisessa ravintolassa missä mies oli töissä. Mies oli minua 5-6 vuotta vanhempi, ei mikään komistus mutta lopulta annoin periksi ja menimme ulos. Hän halusi viedä minut lempikahvilaansa (tomuinen Teboil kaupungin laidalla), tarjosi kahvit kertakäyttö mukeissa ja puhui lähes koko ajan vain naispuolisen kassan kanssa. Kertoi miten rumia (katsoisi itseään peilistä) naisia on deittallut, kehui minulle kassaneidin ulkonäköä ja lopulta sanoi ettei ole aikoihin ollut naisen kanssa "sillai". Oli pukeutunut sotkuisiin vaatteisiin, varmaan nukkunut samoissa kuteissa viikon (ja asui edelleen äitinsä luona). Ne treffit kestivät vartin ja lähdin kahvin juotuani. Tyyppi on aina silloin tällöin udellut minusta kaverini välityksellä ja pyytänyt antamaan numeronsa, jotta soittaisin. En soita.
 
hmm, no onhan niitä. Teininä olin toisella tapaamisella erään pojan kotona jonka vanhemmat oli mökillä. Jäin yöksi "ryyppäämään" sen luokse. no, teinipoika(17-18?) kun oli, ei tarjonnut illalla mitään syötävää vaan teki leivät jne mun nenän edessä ja söi hyvällä ruokahalulla. Mä kuolin nälkään ja en kehannu pyytää. Vedin kermalikööripullon tyhjään mahaan ja melkein sain myrkytyksen :| . Illalla ennen kuin alettiin nukkumaan, duunattiin ja se periaatteessa nukahti mun päälle pilin ensin lerpahdettua kesken aktin. Eipä tavattu sen jälkeen kun kotiin aamulla pääsin(sisko haki kun olin tosi huonona).
No, sitten, reilu parikymppisenä löysin itelleni epätoivoisena kamalia otuksia :x . Esim yksi, se tuli meille yöksi heti baarista. Baarissa oli hämärää joten en ihan tarkkaan nähnyt millainen se oli. Kun lähdettiin olin et :eek: apua...mutta en kehannu enää perua kutsua kämpälleni. Jätkä oli likainen, yleissuttuinen, mua pienempi, likaiset hampaat, laiha pitkä tahmatukka jne. Ush. Kotona hampaat irvessä säälistä suutelin ja nukuin vieressä mutta muuta en tehnyt. Aamulla jätkä oli aivan in lööööv ja vaihdettiin osotteet. Lupasin kirjottaa pian kirjeen ja arvatkaa kirjoitinko? Asui hiukan kauempana, siksi kirjelupaus...
Reilu parikybäsenä mun luokse tuli yöksi eräs juoppo ja ex-vankilakundi jne. Hmm, siis ihan jees näköinen pahapoika mutta juuri niin väärä ihminen. Suudeltiin ja oltiin aika himoissamme mutta laitoin jarrua kun tiesin että se on mikä on. Valottipa sitten suudellessa että pettää minkä kerkee eikä kykene olemaan yhden naisen kanssa. Luetteli mitä tauteja on saanut ja että hänellä on herpes. Oujeah, se siitä sitten :LOL: Ei, emme sitten siis duunanneet mitään ja sen jälkeen en tavannut kyseistä tyyppiä enää.
onhan noita enempikin mutta tuossa alkupalat.
 
Suzyanne
Tapasin kundin joka oli kaikinpuolin tosi ihana, ja ajattelin että tästä voisi tulla enemmänkin. Sitten kundi meni pitkän sairaslomansa aikana ( oli satuttanut selän edellisenä talvena pahasti laskettelurinteessä ) muutaman sadan kilometrin päähän tapaamaan 6-vuotiasta poikaansa.

Aluksi hänen piti olla siellä vain muutama päivä, mutta lykkäsi koko ajan kotiintuloa. Loppujen lopuksi hän oli siellä kolme viikkoa. Kaiken lisäksi hän palattuaan kertoi yöpyneensä eksällään tuon ajan. Just.. :headwall: Hän soitteli pitkään ja ruikutti sen jälkeen, eikä tajunnut kun sanoin etten halua enää tapailla , minusta ei ole Ok jos mies on eksänsä luona noin kauan vaikka ovat eronneet, ei mene mulle läpi.

Hohhoijaa. Viimeinen niitti oli, kun kerroin isäni sairastuneen syöpään, ja hän ehdotti että ostaisin isälleni ternimaitokapseleita parannuskeinoksi, hänen kauttaan saisi halvalla. Taisin sanoa aika pahasti puhelimessa, kun ei tyypistä kuulunut niiden ärräpäideni jälkeen enää mitään.. :whistle:
 
Käykö tyhmin treffailuyrutys, ja tyhmä kaverin tre
Mäntein oli tyyppi, jonka kanssa kaverini oli tapaillut muutaman kerran. Kaverini pyysi mut heidän kanssaan baariin. Tää sääliö-ääliö äijä yritti iskeä mua ja kaikkia muitakin naisia koko ajan. Kun kaverini lähti vessaan, sanoi mulle että oikeastaan haluaisin olla sun kanssa, lähtisitkö huomenna vaikka syömään. Vittu, mikä törkymöykky! Liehui toisissa pöydissä kaiken aikaa.
Onneksi kaverikin tajusi ja suostui lähtemään samalla taksilla pois sieltä, kun lähdin. Se pässi jäi sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
Se olin minä :D
 
vieras
Kaikkein kauheimmat sokkotreffit elämässäni olivat kyllä nämä:
Ystäävni järjesti erään miehen kanssa treffit ja tavattiin läheisessä pizzeriassa. kyslin,että mitä on viime aikoina tehnyt ja kertoi päässeensä juuri vankilasta pois.minä en ihan pienistä hätkähdä,joten ajattelin,että tuskin mitään vakavempaa on tehnyt... piti sitten uteliaisuuttaan kysyä ja arvaatteko syyn?? Oli tappanut entisen tyttöystävänsä,kun oli mustasukkainen. Tuli muuten kiire kotiin...
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
hmm, no onhan niitä. Teininä olin toisella tapaamisella erään pojan kotona jonka vanhemmat oli mökillä. Jäin yöksi "ryyppäämään" sen luokse. no, teinipoika(17-18?) kun oli, ei tarjonnut illalla mitään syötävää vaan teki leivät jne mun nenän edessä ja söi hyvällä ruokahalulla. Mä kuolin nälkään ja en kehannu pyytää. Vedin kermalikööripullon tyhjään mahaan ja melkein sain myrkytyksen :| . Illalla ennen kuin alettiin nukkumaan, duunattiin ja se periaatteessa nukahti mun päälle pilin ensin lerpahdettua kesken aktin. Eipä tavattu sen jälkeen kun kotiin aamulla pääsin(sisko haki kun olin tosi huonona).
No, sitten, reilu parikymppisenä löysin itelleni epätoivoisena kamalia otuksia :x . Esim yksi, se tuli meille yöksi heti baarista. Baarissa oli hämärää joten en ihan tarkkaan nähnyt millainen se oli. Kun lähdettiin olin et :eek: apua...mutta en kehannu enää perua kutsua kämpälleni. Jätkä oli likainen, yleissuttuinen, mua pienempi, likaiset hampaat, laiha pitkä tahmatukka jne. Ush. Kotona hampaat irvessä säälistä suutelin ja nukuin vieressä mutta muuta en tehnyt. Aamulla jätkä oli aivan in lööööv ja vaihdettiin osotteet. Lupasin kirjottaa pian kirjeen ja arvatkaa kirjoitinko? Asui hiukan kauempana, siksi kirjelupaus...
Reilu parikybäsenä mun luokse tuli yöksi eräs juoppo ja ex-vankilakundi jne. Hmm, siis ihan jees näköinen pahapoika mutta juuri niin väärä ihminen. Suudeltiin ja oltiin aika himoissamme mutta laitoin jarrua kun tiesin että se on mikä on. Valottipa sitten suudellessa että pettää minkä kerkee eikä kykene olemaan yhden naisen kanssa. Luetteli mitä tauteja on saanut ja että hänellä on herpes. Oujeah, se siitä sitten :LOL: Ei, emme sitten siis duunanneet mitään ja sen jälkeen en tavannut kyseistä tyyppiä enää.
onhan noita enempikin mutta tuossa alkupalat.
Tämä viesti kertoo paljon sinusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:
Tapasin tansseissa hyvin pukeutuneen ja mielestäni fiksun miehen. Siihen aikaan titteli ja koulutus vielä teki vaikutuksen ja tämä mies oli ekonomi ja ns. hyvässä työpaikassa. No päästiin niin pitkälle, että hän oli tulossa luokseni. Mies tulikin lauantai-iltana luokseni rasvaisissa hiuksissa ja herra ties missä öljyisissä työvaatteissa. Ilmoitti vielä, että "olisi tuonut kukkia, mutta ensin pitää katsastaa, että onko tämä semmoinen paikka että kukkia kannattaa tuoda".

No olin niin epätoivoinen siihen aikaan, että seurustelin tämän tyypin kanssa vielä puoli vuotta. Kyseisen puolen vuoden aikana ei tyyppi sen paremmaksi muuttunut. Olisi kannattanut uskoa eka vierailusta. Hyi, tuli ihan paha olo muistelosta.

Sittemmin tapasin uuden miehen, joka vei minut syömään ravintolaan. Hän halusi ensin maistaa viiniä. Tarjoilija kaatoi miehelle viiniä ja mies kiekui naisellisella äänellään: "kukkainen". Äääääk!

:eek: :LOL: :LOL:
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikkein kauheimmat sokkotreffit elämässäni olivat kyllä nämä:
Ystäävni järjesti erään miehen kanssa treffit ja tavattiin läheisessä pizzeriassa. kyslin,että mitä on viime aikoina tehnyt ja kertoi päässeensä juuri vankilasta pois.minä en ihan pienistä hätkähdä,joten ajattelin,että tuskin mitään vakavempaa on tehnyt... piti sitten uteliaisuuttaan kysyä ja arvaatteko syyn?? Oli tappanut entisen tyttöystävänsä,kun oli mustasukkainen. Tuli muuten kiire kotiin...
:O
 

Yhteistyössä