G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Mies maksatti kulunsa minulla, vaikka itse pyysi treffeille.
Ja sinä maksoit??????:eek:
Pakko on jotenkin maksaa. Eikai laskua voi jättää maksamatta.

Voihan. Mä olisin pyytänyt laskun vaan omista syömisistäni ja juomisistani, poistunut ja jättänyt sen äijän selvittelemään omat tilauksensa tarjoilijan kanssa. Tarvittaessa vaikka poliisin avustuksella :)
Pelimiehet maksattavat syömisensä naisilla ;)
Mutta vain hölmöt naiset antavat vedättää itseään noin :D
Pelimies vedättää muitakin kuin hölmöjä naisia.
 
...
no yhden kanssa tapailtiin muutamankin kerran mutta sitten löysin elämäni miehen. kun ilmoitin tän sille miehelle niin se sanoi harmistuneen lapsen äänellä "no höö-öh, eihän sun kans sit voi harrastaa seksiä!"
 
-
Sellainen joka oli ulkonäöltään ja olemukseltaan ihan ok oloinen ensiksi, mutta illan mittaan kun joi muutamia oluita, alkoi puhumaan aivan pöllöjä. Kuinka hänellä on oma kämppä, siellä olisi tilaa mullekin. Voitaisiin muuttaa vaikka yhteen!
Kyseli koko ajan, osaanko tehdä hyvää ruokaa. Hänen mielestä kun naisen paras ominaisuus on, että pitää osata tehdä ruokaa ja pitää kodin siistinä.
Alkoi murjottaa, kun sanoin että mielestäni kotityöt kuuluvat ihan kummallekin osapuolelle. Aloin "jostakin syystä" tehdä hyvin pian kotiinlähtöä... Silloin vasta hermostui, kun en suostunut ottamaan sitä mukaan meille, enkä edes halunnut alkaa seurustelemaan. Huusi pää punaisena, etten mä sun tyyppistä naista huolisikaan, tollaista helvetin feministiä :D
 
Omalle kohdalle sattu semmonen jamppa, joka treffeillä hyppi kahvilassa vieraisiin pöytiin myymään jotain prkleen puhelinliittymää vai mitä ihmettä, yritti sitä mullekin kaupitella. Ei jaksanut keskustella mun kanssa ja katteli vaan uhreja myyntipuheilleen siinä kahvin ääressä. Häivyin sitten samalla kun olin menossa vessan puolelle enkä suostunut enää tapaamaan vaikka ehdottelikin. Ihan täys floppi koko homma, ei tullu kesää. Ja olin ihan pirskuleen vihanen siitä ajattelemattomuudesta ja huonoista tavoista.

Toinen tapaus oli tällanen wannabe-sugar daddy. Röyhisteli rintaansa ja läpsytteli takamukselle. Paijjasi!!! Puheet oli kun omakuvansa kultaavalla matikanopella ja pisteet laski viimeistään siinä kohtaa, kun mies sanoi että "Sä vaikutat sellaselta tytöltä joka jumaloi miehiä. Taidat tykkää vanhemmista" ja wink wink wink silmäniskuu (kas kun ei Heikki Helan käsieleitä Kummeli storiessin lätkävalmentaja-sketsistä... ). Voi tsiisus! Otin ritolat ja syöksyin ulos raflasta niinko ankerias käsistä. Yritti maanitella kanssa jälkeenpäin tapaamaan. Useampaan otteeseen. Kaverin kautta kävi vielä myöhemmin ilmi, että kyseinen tapaus oli jo varattukin...huhhuh. :kieh: :kieh: :kieh:
 
justjuu
joskus hengailin erään lihaksikkaan miehen kanssa. Tää mies söi hirmu terveelliseti ja 2 tunnin välein ja yölläkin siis heräsi syömään.. ja nukkuessaan hikoili ämpärikaupalla ja joka kerta ku olin sen luona yötä ,yritti suostutella perspanoon. ei vissiin menny kerralla jakeluun että en sellasta harrasta ollenkaan. Pyysi mua ottamaan kuvia itselleen vartalostaan (yläosasta vaan)tiiä sitten mihin se niitäkii tarvis.. jotenkin aloin vaan olemaan niin täynnä sitä luennointia treenauksesta ja sen ruokavaliosta. sitten kerran se yritti tyrkyttää mulle jotain ihme nappia, että sillä kuulema rentoutus. ja että se oli kaveriltaan sen saanu, eikä ite oo koskaan mitään kokeillu, mutta kokeilis jos minäkii otan. Sanoin että ei tod. kiinnosta moinen. Se vaan tokas että ei minuakaan. Sitte se oli pari viikkoo lomalla, palas sieltä ja sen jälkeen sille oltiin lähetetty joku paketti sieltä ulkomailta, ja tullissa oli sitte aukastu se paketti ja poliisit siitä sitten tullu tekemään kotietsinnän. en tiiä mitä nappeja oli lähetetty sielt ulkomailta. Omien sanojen mukaan oli niille siellä ulkomailla sanonu, että älkää lähettäkö mitään. Mitä v**ua se sitten mitää osotettaan jakeli siel..? en tiiä miten tyhmänä se mua piti.. Niin ja poliisit oli sitte sen kotoa löytäny ison läjän erilaisia reseptilääkkeitä, joihin sillä ei tietenkään ollu minkäänlaisia reseptejä... mulle se niitä oli aikasemmin esitelly ja sano, että niitä on kertyny sille vuosien varrella. kaverit antanu jne. sanoin sillon että eikö kannatas heittää niitä menemään sitte jos ei ite kerta käytä.. joo ois pitäny jo aikasemmin lopettaa moisen äijän tapailu. aika pian se sitte onneks loppu ku vaihdoin paikkakuntaa. ja oon ihan satavarma, että tuskin ihan puhtaasti treenaamalla ja ruokavaliolla on niitä lihaksia saanu. ihme hormoonikimppu. hyi. ällöttää, ku jälkikäteen miettii..
 
vieras
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
:LOL:
 
hyviä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
tää oli jotenki paras näistä :D ihana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
Voit antaa mulle sen numeron,
noin niin kuin pahan päivän varalle :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyviä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
tää oli jotenki paras näistä :D ihana!
Samaa mieltä! :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
yhden miehen kanssa joka yritti tulla mun syliin ja reppuselkään silloin ei naurattanut vaan hävetti :ashamed: :ashamed:
:D En tiedä missä tilanteessa on reppuselkään pyrkinyt. Naurattaa kun ajattelen mitä olisin itse moisesta tuumannut. Treffeillä ja joku hyppää reppariin... :D
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
:LOL:

Ei tällainen olisi typerä, vaan aivan suloinen poika! :)

Typerä olisi sellainen, joka olisi halunnut tulla teille katsomaan vaaleja, vaan heti kun ulko-ovi olisi mennyt kiinni, niin olisikin alkanut kähmimään, huohottamaan muna sojossa ja vinkumaan pillua!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
Laittoiko se uuniperunoita? Näkyikö pihalla lautakasaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
:LOL:

Ei tällainen olisi typerä, vaan aivan suloinen poika! :)

Typerä olisi sellainen, joka olisi halunnut tulla teille katsomaan vaaleja, vaan heti kun ulko-ovi olisi mennyt kiinni, niin olisikin alkanut kähmimään, huohottamaan muna sojossa ja vinkumaan pillua!
Niin just. Ei nää muut tajua :snotty:
 
äö
Mentiin teatteriin, jonne tuli ko. tyypin työporukka. Kaikki esittelivät itsensä ja tyttöystävänsä/puolisonsa toisilleen. Tämä tyyppi ei esitellyt minua kenellekään. Seisoin siinä kaikkien keskellä väliajalla enkä viitsinyt itsekään itseäni alkaa esitellä. Tyyppi höpötti koko esityksen ajan, että tarjoaa minulle sitten illallisen esityksen jälkeen. Se oli puolikkaat ranskalaiset samalta lautaselta jossain nuorisobaarissa! Emme tavanneet näiden treffien jälkeen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähdin joskus kahville pojan kanssa, joka vaikutti olevan ihan ok. Hän sitten ehdotti, että mennään meille katsomaan vaaleja (jotkut eduskuntavaalit tais olla menossa). No minähän ajattelin et käyttää tuota tekosyynä ja mentiin meille. No me oikeasti katsottiin vaaleja koko hemmetin ilta!
Laittoiko se uuniperunoita? Näkyikö pihalla lautakasaa?
En tiedä laittoiko millasia perunoita. Enkä kyllä käynyt sen luona, koska asui vielä äitinsä luona pikkukaksiossa.

 
Nitta
Argh. Kerran alta kakskymppisenä veljen luokkakaveri soitti ja halusi jutella kanssani - olin utelias, mutta hämmensi kyllä kun tyyppi selosti koko ajan ohjelmaa, jota katseli samaan aikaan kun jorisi kanssani puhelimessa. Noh, kun tein johtopäätökseni ja koetin pistää puhelua poikki, ryhdistäytyi & pyysi treffeille kanssaan seuraavana päivänä. Näimme treffipaikalla, mutta siitä pitikin sitten lähteä toisen kaupunginosan poliisiasemalle hakemaan hepun kamppeita - oli viettänyt vissiin yön putkassa, ja kiire tuli ehtiä treffeille, kamppeet jäi ja sitten ne piti tietty hakea... Koskaan ei selvinnyt, miksi oli sinne putkaan yöksi päätynyt (ei haissut viinalta tai ollut pahemmin kolhuilla). Se on sellaista karatesankarin elämä. Jäi ne treffit viimeisiksi, eikä sitten onneksi soitellutkaan enää :LOL:
 

Yhteistyössä