G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Joskus 18-vuotiaana tapasin tyypin, jonka kans olin muutaman kuukauden jutellu jossain netin chatissa. Kertoi kyllä ettei ole kamalan komea jne, mutta ajattelin että ei se voi niin paha olla. Myöhemmin sitten sovittiin että tapaan sen. Iso virhe, yäk. Jäin bussista pois Mikkelissä, katselin siellä odottelevaa hyypiötä ajatellen ei kai toi, ei kai toi... No sepä se oli. Tuli mieleen tämä:


Minä olen vain 155cm ja olin korkkarit jalassa pitempi kuin se... olio... Sillä oli kuvan tyypistä poiketen tummat ja rasvaiset hiukset, haisi hieltä ja nenä kiilsi rasvaisena. Ja naamataulua koristi kokoelma finnejä. Lisäksi piti itseään älykkäänä ja hymisi huvittuneena kun kerroin silloisista ura-ajatuksistani.

Varmaan vieläkin neitsyt.

Aika osuva kuva! Paikkakuntalaisena tiesin heti ketä tarkoitat :D
 
mustikkatassu harmailee
onhan noita ollu jos jonkinlaista :/

pahin ehkä se kun oli kaupungilla minut nähnyt ja rakastunut niin palavasti...vonkas ite ja kavereittensa kautta ja en kestänyt enää sitä ruikutusta ja ajattelin et no mikäs siinä käydään treffeillä ja katotaan (oli tosi hyvän näkönen!)

muutamat kerrat tapailtiin ja sit se alko sitä rakkauttaan sönköttää ja maalailee yhteistä ruusuista tulevaisuutta, siinä vaiheessa tämä tyttö otti jalat alle ja juos karkuun niin kovaa ku pääs..

ja hyi hitto kun se suuteli ni oli niin märkää ja kieli kurkussa et melkein yökötti
 
kerran olin sellasen tyypin kaa joka puhu koko ajan vaan opiskeluistaan ja kehuskeli itteensä eipä kauheesti napannu :whistle:
sit rupesin oleen nykysen kaa ja satuin näkee tätä kyseistä henkilöä ja se kyseli mitä mulle kuuluu sanoin et seurustelen niin se rupes itkeen ja sano et mä petin sen kun en ruvennu sen kaa oleen :headwall:
Se luuli et me seurusteltii vaikka sanoin et nää on vaa treffit B)
 
No sellainen oli kerran, joka puhui koko tapaamisen ajan työstään, ulkomaan työmatkoistaan, omakotitalostaan, veneestään, autoistaan, moottoripyörästään, mönkijästään, kodin tekniikastaan jne. Taloon olisi halunnut jonkun asumaan työmatkojen ajaksi, ettei tarvitse jättää taloa yksin viikkokausiksi.
Treffien jälkeen kysyi, että tavataanko vielä? Kerroin, että ei taida olla meillä elämänarvot ihan kohdillaan, kun minulle ei tuo materia ja raha niin meinaa. No, sanoi, ettei hänellekään :LOL:
 
Erään nettitutun kans päätimme tavata, kun satuin oleen sillä paikkakunnalla jossa hän asui. Hän sanoi, että tulkaa tänne meidän kämpälle (olin kaverin kanssa) käymään, vaikka kahvilla. Sinne mentiin, niin tyypillä oli jalka kipsattu kokonaan ja oli aivan pöllyissä (jotain kipulääkettä kai) puhui vaan kokoajan, kun oli kaverinsa kanssa auton ajaneet ojaan humalassa ja jauho vain kokoajan siitä, että ku ovat monesti ajaneet autolla humalassa ja että ei voi saada ajokorttia vielä moneen vuoteen, kun on käräjillä tuomittu. Kaverin kanssa kiitettiin kahvista ja kadottiin rappukäytävään. Tiedä ees huomasiko, meidän kadonneen pöllyiltänsä.
:D
 
Weera
Oltiin ehkä toisilla treffeillä ja mentiin pizzalle. Jaksoin syödä koko pizzan, mutta mies vain puolet omastaan. Kyllä tunsin itseni norsuksi ja kiinnostus loppui mun osalta siihen. Seuraavalla tapaamisella sanoin, ettei tästä tule mitään.
 
vieras
Noh mä kerran tapasin yhden tyypin ja se tuntuet tossapa on ihana tyyppi ja sit edettiin siihen asti, et ois pitänyt tehdä se niin jätkäpä ei antanut kun ei sillä ollut kortsuja. Ois ollu mun ekakerta! Sitten se leveili kylillä et oli mun kaa ollu sillai vaik ite ei ollut antanut. No mul oli kylil h. uoran maine..en tiiä mistä tullu...en ollut ollu sillo kenenkään kans ikuna. Pitihän sitä kehuskella. Jälkeenpäin ajateltuna oon tosi onnellinen ettei se antanut, kun se oli niiin kuvottava koko jätkä! Hyiiii! Mitenkähän mä olin alentunut semmoseen...vissiin toi alkoholi pään sekoitti ja raahasin sen vie kotiinkin....pöyristyttää vieläkin vaikka aikaa tästä on jo varmaa ainakin 16-17 vuotta.
 
vieras
treffeillä tohtorin kanssa, joka kynttiläillallisen alusta loppuun asti puhui itsestään, työstään, työstään, työstään, politiikasta ja ai niin vielä vähän työstään ;). Tylsin ilta KOSKAAN!
 
Kaktus
Mä löysin jostain senssipalstalta yhden tyypin. Soiteltiin pari kertaa ja menin sit tapaamaan sitä sen työpaikalle baariin. han mukavalta vaikutti, eikä kamalan näköinenkään. Sovittiin sitten, että mennään viikonloppuna Linnanmäelle, kunnon treffit siis.
No siellä Linnanmäellä kävi ilmi, että tyyppi oli ottanut pikkusiskonsa mukaan! Olipa tosi romanttista. Ajelutti sitten siskoaan laitteissa ja osti sille jäätelöä yms. Minä tunsin olevani täysin sivullinen.
Eipä tavattu enää tämän jälkeen, mutta kerran tyyppi soitti keskellä yötä kännissä ja itki jotain siellä luurissa... Onneks en ruvennut mihinkään sen kanssa...
 
Kerran kauan sitten oli sellasen kanssa treffeillä jolla oli naisen kynnet :D Siis aivan järkyttävän pitkät (ei varmaan tiennyt mitkä on kynsisakset). Se sit halus hampurilaiselle kun oli kova nälkä. Minä en ottanut mitään ONNEKSI. Oksettaa pelkkä ajatus vieläkin. Se kun söi sitä hampurilaistaan niin sillä oli kaikki ne majoneesikastikkeet kynsien aluset täpösen täynnä. Kyllä yökötti siinä vaiheessa. Muutenkin ihan toivoton tapaus. Elämäni karmeimmat treffit.
 
tiiina
netin chatissä joskus juttelin ja tuntu ihan kivalta. sanoi että on urheilullinen..komeaksikin sanottu..no minäpä sitten suostuin tapaamiseen. ukko oli ihan innoissaan kuin ilmapallo vaikkei montaa viestiä ollu vaihdettu.oli sovittu et meen sit sen luo.kyseli mitä mä haluun syödä ja ym.. ite sanoin katotaanhan nyt eka kun edes tavataan.tää ei ollu varmaan naista saanu vuosikausiin. niin odotti kun kuuta nousevaa mua sinne.
no..nähtiin kaupungilla.ekaks mä näin sen naaman auton ikkunasta..voi v ittu minkä näköinen. sliipattu vaalee tukka kalpee ja laiha..mä menin ihan sanattomaks .menin kuitenkii sen kyytiin. en saanu sanaa suustani olin niin järkyttyny. kysyin vaan oliko oikeesti sen ikäinen kun oli sanonut..kuulemma oli.veikkaan että aika monta vuotta sitä vanhempi.
no sitten mentiin kahville. edelleenkään mä en pystyny puhumaan mitään.laitoin vain viestiä kaverille.tule hakemaan mut äkkiä pois. ukko yritti kysellä että lähenkö mä sen luo. sanoin et enpä taida et taidan tästä kotiin.tarviinko kyytiä..?joo en tarvii. mitään sanomatta otin jalat alleni ja melkein juoksin pois.en siitä sen jälkeen mitään kuulluut.onneks.se oli oikeesti ihan hirveen näkönen,kuka sitä on komeaks sanonu..oma äitinsä korkeintaan.pitää olla miehelle pokkaa. yöks.
onneksi nyt on oma ukko ei tarvii enää tommosiin törmäillä.. :)


 
hei
Ei sinänsä typerä, mutta mokasi siinä, että oli heti ekoilla treffeillä kyselemässä, josko hän voisi muuttaa Suomeen ja suunnilleen häitä suunnittelemassa. (Asuin siis ulkomailla, mutta olin muuttamassa siitä vuoden sisään takaisin Suomeen).

Tuli tosi ahdistava olo, hyvännäköinen mies ja kiinnostava, mutta tuli päälle tuossa mielessä ihan liikaa.
 
Minsku
Eräs poitsu tuli hakemaan mua autolla treffeille. Ehdittiin ajaa ehkä noin viisi minuuttia, kunnes auto sammui kiihdytyskaistalle (asun Hki:ssä), bensa loppui! Jätkä kaivoi takakontista kanisterin ja lähti pusikon halki huoltsikalle hakemaan bensaa. Siinä autossa odottelin kun autot humisivat ohi ja koko kottero heilui ilmavirrasta. Eikä se vielä mitään, myöhemmin illalla bensa loppui taas, tällä kertaa keskellä risteystä! Onneksi huoltsikka oli vieressä :)
 
sillä oli semmonen älyttömän käheä ja matala ääni ja se ei käyttänyt farkkujen alla mitään alkkareita. kertoi tämän mulle ekoilla treffeillä. :x siihen jäi se. joteski kävi ällöttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku:
Eräs poitsu tuli hakemaan mua autolla treffeille. Ehdittiin ajaa ehkä noin viisi minuuttia, kunnes auto sammui kiihdytyskaistalle (asun Hki:ssä), bensa loppui! Jätkä kaivoi takakontista kanisterin ja lähti pusikon halki huoltsikalle hakemaan bensaa. Siinä autossa odottelin kun autot humisivat ohi ja koko kottero heilui ilmavirrasta. Eikä se vielä mitään, myöhemmin illalla bensa loppui taas, tällä kertaa keskellä risteystä! Onneksi huoltsikka oli vieressä :)
sentään loppui oikeasti... ettei kyseessä ollut vanha "ohhoh, bensa loppui"- temppu :whistle: ;) :D
 
Silloin...joskus, treffasin yhden pojan kanssa.

Hän päästeli tuhnuja vähän väliä. Hällä kiersi koko ajan mahaa,koska hänellä oli laktoosi-intoleranssi ja söi meillä pullaa ja mitä ny söikään, ku ei kehdannut sanoa.
:D
 

Yhteistyössä