G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
svi
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Kerran menin treffeille pojan kanssa, joka oli minua jo pitempää piirittänyt ja jonka kanssa lopulta suostuin menemään. No tämä älypää juotti minut känniin ja kertoili kavereilleen, kuinka aikoo viedä multa neitsyyden. :eek: Sitten kun tajusin, et ei ihan mitään alkoholitonta boolia mulle tuputtanutkaan, eikä kahvitkaan olleet ihan mitkään pelkät kahvit, ja että kaverilla oli varalleni suuria suunitelmia, niin karkasin paikalta aika nopsaan. :x :ashamed:
Mää antaisin omille pojilleni ympäri korvia, jos tuollaista ikinä edes kuvittelisivatkaan tekevänsä! Siis juottavansa salaa tytön känniin tarkoituksena se, että pääsee sit helpommin "pukille". :eek: Karmeeta!
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja en kerro!:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin :
.

Mies 2. vaikutti tosi hauskalta puhelimessa, meillä oli tosi hauskaa jutella. Sovittiin sit treffit ravintolaan. N. puolta tuntia ennen mies soittaa kun olin jo matkalla ravintolaan, että yks pikku juttu, hän on muuten liikuntavammainen. Mä kakistelin siihen että ei se ole mulle mikään ongelma, että pitääkö mun ottaa selvää onko ravintolassa pyörätuoli-liuskaa tms. Hän sanoi ettei käytä pyörätuolia, vaan ontuu. No, sitten jätkä käveli sisään ja "ontui" siten että koko jalka nousi sillai järkyttävän korkeelle, se oli jotekin surkastunut se jalka. Se oli tosi hauska edelleen ja tarjosi koko illan juotavaa ja huppelissa mun kävi sitä niin sääliksi että aloin kysyä onko koskaan saanut pillua. Ei ollut saanut. No, mä päätin antaa sille sääliseksiä mentiin ravintolan vessaan ja päätin ottaa suihin. Mut sen koko lonkka oli jotenkin viallisen näköinen, eikä sillä ollut heppiä vaan sellainen pieni palanen, sellainen kolmion mallinen möykky joka ei liikahtanutkaan. Poistuttiin sitten vessasta ja eiköhän siellä vessassa ole juuri samaan aikaan oma esimieheni, joka aina pokkansa pitävänä tervehtii eikä sano sanaakaank kun kävelen äijän kans pois kopista. Kävi ilmi, että ravintolassa olikin puolet duunikavereista ja päätin jäädä pitään hauskaa, lemppasin tän kundin sanomalla että hänen on aika lähteä kotiin ja laitoin tien toiselle puolelle taksijonoon.
Vtu MÄ TUNNISTAN SUT!! OLEN KUULLUT TÄMÄN JUTUN ENNENKIN! SE OLI HELSINGISSÄ RAV. T:SSÄ, EIKÖ VAAN.... JA ESIMIES ON VAALEATUKKAINEN NAINEN, EIKÖ OLEKIN.
Ei helvetti!!!!
Ja kukas sä sit olet... ?? Liityt jotenkin mun duuniin tai olet samassa duunissa... tulee heti mieleen kaksi vaihtoehtoa, kun miettii palstan aihetta. Oletko kenties M tai N?
 
tässä yksi
Tämäkin on netistä: sovittiin treffit kahvilaan ja mies kertoi itsestään seuraavaa: hänellä on paljon naispuolisia ystäviä joille kaikille antaa öljyhierontaa ja että tulevan kumppanin pitää hyväksyä tämä.. ja että hän haluaisi elää josssakin multi-suhteessa että kaksi naista ja hän... ja sit hän kertoi harrastavansa tanssia erittäin intohimoisesti ja tämä kuulemma tarkoitti sitä että menee johonkin yökerhoon Jäkessä heti kun se avautuu ja tanssii siellä yksikseen. Ne jäi sit yhteen kertaan ne treffit...
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja 2äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Joskus 18-vuotiaana tapasin tyypin, jonka kans olin muutaman kuukauden jutellu jossain netin chatissa. Kertoi kyllä ettei ole kamalan komea jne, mutta ajattelin että ei se voi niin paha olla. Myöhemmin sitten sovittiin että tapaan sen. Iso virhe, yäk. Jäin bussista pois Mikkelissä, katselin siellä odottelevaa hyypiötä ajatellen ei kai toi, ei kai toi... No sepä se oli. Tuli mieleen tämä:


Minä olen vain 155cm ja olin korkkarit jalassa pitempi kuin se... olio... Sillä oli kuvan tyypistä poiketen tummat ja rasvaiset hiukset, haisi hieltä ja nenä kiilsi rasvaisena. Ja naamataulua koristi kokoelma finnejä. Lisäksi piti itseään älykkäänä ja hymisi huvittuneena kun kerroin silloisista ura-ajatuksistani.

Varmaan vieläkin neitsyt.
Apua. Mikkelissä noita hyypiöitä tuntuu riittävän. Nimin. itse pari vuotta sitten Mikkeliin asti treffaamaan mennyt.. Onneksi loppui lyhyeen se tapaaminen :x
Aika osuva kuva! Paikkakuntalaisena tiesin heti ketä tarkoitat :D
 
Joskus teininä lähin treffeille hyvän näkösen pojan kanssa. aika kärkeen se ilmotti että" sä olisit tosi kaunis jos sulla ei olis noin iso perse". Kivä jään murtaja,,ja hei mä olen yli 170cm ja teininä painoin +-50kg. Mut liika on liikaa,,,
 
pirrkkko
Ihan huippuja juttuja!! hahahaa!

Minäkin kerran erehdyin lähtemään ulos yhden chattikamun kanssa. Ei siis oltu koskaan nähty vaan chattailty suomi24 kaupunkisätissä. Hän oli opiskelemassa yliopistossa, 20v niinkuin minäkin silloin. Tavattiin yhdessä kuppilassa ja hohhoijaa tais mies olla 10v enemmän kuin 20v! Ihan karmea keski-ikäinen ukko! En juossut heti karkuun vaan käytiin tanssimassa ja juotiin drinkit. Sanoin ettei tästä tuu mitään ja läksin kotiin.
 
Kaunotar ja hirviö
Kerran tapasin Deittipalstan kautta erään, itseään hienostuneena pitäneen ''herrasmiehen''. Joka vei minut hienoon ravintolaan syöpöttelemään ja käyttytyi hyvin sulavasti. Oli komeakin ja ilta päättyi siihen, kun hän vei minut asuntoonsa. Se oli karmea kaatopaikka: kalsareita, sukkia, lautasia ja kaikkea oli ympäri lattiaa. Hän tiesi, että minulla on oma lapsi, joka oli vauva tuolloin. Alkoi sitten ehdottelemaan, että jos saisi samaa ruokaa vauvan kanssa ja ilmoitti, ettei ole kova kuolaamaan. Hyi yök, millainen otus mies olikin. Sitten ilmoitin hienotunteisesti, että meillä on hieman erilaiset elämänarvot jne. Mutta, tämä sika ojensi mulle pari kymppiä jotta pääsisi pukille. Kun niin nuorena olin jo ehtinyt lapsen tekemään, niin kyllä sitä muilekin liikenisi antaa kuulemma aikaa, jotta saisivat harjoitella.

Siinä vaiheessa paukaisin ovesta ulos ja se huuteli jotakin ovenraosta tyyliin: ''Takaisin, maksat oman ruokailusi.''
Olisi tehnyt mieli antaa hieman monoa moisen otuksen kalleuksille. Hyi yök, että jotkut miehet osaavat olla sikoja.
 
no höh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
treffeillä tohtorin kanssa, joka kynttiläillallisen alusta loppuun asti puhui itsestään, työstään, työstään, työstään, politiikasta ja ai niin vielä vähän työstään ;). Tylsin ilta KOSKAAN!
Oih, mun unelmamies!!! Ei sulla ois sen numeroo vielä :)
 
Nanette
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunotar ja hirviö:
Kerran tapasin Deittipalstan kautta erään, itseään hienostuneena pitäneen ''herrasmiehen''. Joka vei minut hienoon ravintolaan syöpöttelemään ja käyttytyi hyvin sulavasti. Oli komeakin ja ilta päättyi siihen, kun hän vei minut asuntoonsa. Se oli karmea kaatopaikka: kalsareita, sukkia, lautasia ja kaikkea oli ympäri lattiaa. Hän tiesi, että minulla on oma lapsi, joka oli vauva tuolloin. Alkoi sitten ehdottelemaan, että jos saisi samaa ruokaa vauvan kanssa ja ilmoitti, ettei ole kova kuolaamaan. Hyi yök, millainen otus mies olikin. Sitten ilmoitin hienotunteisesti, että meillä on hieman erilaiset elämänarvot jne. Mutta, tämä sika ojensi mulle pari kymppiä jotta pääsisi pukille. Kun niin nuorena olin jo ehtinyt lapsen tekemään, niin kyllä sitä muilekin liikenisi antaa kuulemma aikaa, jotta saisivat harjoitella.

Siinä vaiheessa paukaisin ovesta ulos ja se huuteli jotakin ovenraosta tyyliin: ''Takaisin, maksat oman ruokailusi.''
Olisi tehnyt mieli antaa hieman monoa moisen otuksen kalleuksille. Hyi yök, että jotkut miehet osaavat olla sikoja.
Hyi, ettei vaan olisi sama ukkeli jonka kerran tapasi. Toivotan tapaus. Esitti hienostunutta ja heti kun päästiin asuntoonsa, alkoi ehdottelemaan kaikkea tuollaista. Onneksi on aikaa, puistattaa muistella koko henkilöä.
 
Deitti
wow mitä pösilöitä maa päällään kantaa!

Ite oon kerran ollu sokkotreffeillä miehen kaa joka oli muuten kivanoloinen, mutta se ei vaan lakannut puhumasta säästä tai maisemista. Treffipaikkamme oli baarin kattoterassi 10. kerroksessa joka oli auki myös päiväsaikaan. Näimme siellä muistaakseni eräänä kesäisenä lauantai-iltapäivänä.

Tämä kaveri toisteli kuin papukaija seuraavia fraaseja: Kyllä on kaunis ilma tänään! Ihana aurinko! Hyvät näkymät täältä ylhäältä! Kivasti torille näkee! Kaunis päivä!

Ei siinä mitään, mukava kaveri mutta ne jutut.. Ei puhunut itsestään, ei juurikaan kysellyt mitään, hyvin innoissaan vaan kehuskeli säätä ja näkymiä torille/merelle/maalle. Ei siitä sitten tullut mitään x)
 
vieras
Yhden ainoan kerran erehdyin treffeille kaverini kaverin kanssa. Ensinnäkin ihan karmean näköinen, keitti meille teetä ja kertoi myöhemmin ottaneensa kuuman veden SUORAAN HANASTA, oltiin sen kämpillä ja vahingossa aukaisin vessan oven kun tää ääliö istuu paskalla vessassa KYYKYSSÄ RENKAAN PÄÄLLÄ kun kuulemma irtoaa helpommin niin. Sanoi mulle oven aukaistuani että sisään vaan, kyllä tänne mahtuu. Halusi lausua mulle runoja - ihan hirveitä runoja todella kamalalla tavalla nau`uttuja. Muita juttuja en edes muista. Onneksi.

Puistattaa vieläkin vaikka aikaa yli 10 vuotta.
 
huh
Toisteli minulle kuinka ihana olen ja kuinka sitä ja tätä. Kävimme treffien aikana myös kaupassa sillä hän halusi nähdä onko siellä erään bändin levy jo tullut alkoi miehelle tai pojan nulikalla
vihjailu kuinka hänellä ei ole siihen varaa ja kuinka hän se haluisi ja kuinka se bändi on hyvä ja enkö minäkin halusi sitä kuulla,
kun ilmoitin että minä en sitä ole ostamassa ja jos hän ei sitä nyt osta niin voidaanko jo mennä, hän suuttui että minä olin tullut treffeille ilman rahaa ja ei hänellä vaan ole sitä vara ostaa?
Arvatkaa suostuinko toisille treffeille, tiedä vaikka olisi tarvinut maksaa jotakin...
 
Kuva kertonee enemmän kuin tuhat sanaa. Oli nettitreffit. En ollut nähnyt kuvaa hänestä. Kundi oli lisäksi n 160cm pitkä (mä 178cm). Yritin antaa sille lähtiäisiksi pusun poskelle, niin käänsi päänsä viimo hetkellä ja työnsi kielen mun kitarisoihin. :x




(muoks. kuvassa siis Saku Kummelista)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Mies maksatti kulunsa minulla, vaikka itse pyysi treffeille.
Ja sinä maksoit??????:eek:
Pakko on jotenkin maksaa. Eikai laskua voi jättää maksamatta.

Voihan. Mä olisin pyytänyt laskun vaan omista syömisistäni ja juomisistani, poistunut ja jättänyt sen äijän selvittelemään omat tilauksensa tarjoilijan kanssa. Tarvittaessa vaikka poliisin avustuksella :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Mies maksatti kulunsa minulla, vaikka itse pyysi treffeille.
Ja sinä maksoit??????:eek:
Pakko on jotenkin maksaa. Eikai laskua voi jättää maksamatta.

Voihan. Mä olisin pyytänyt laskun vaan omista syömisistäni ja juomisistani, poistunut ja jättänyt sen äijän selvittelemään omat tilauksensa tarjoilijan kanssa. Tarvittaessa vaikka poliisin avustuksella :)
Pelimiehet maksattavat syömisensä naisilla ;)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Mies maksatti kulunsa minulla, vaikka itse pyysi treffeille.
Ja sinä maksoit??????:eek:
Pakko on jotenkin maksaa. Eikai laskua voi jättää maksamatta.

Voihan. Mä olisin pyytänyt laskun vaan omista syömisistäni ja juomisistani, poistunut ja jättänyt sen äijän selvittelemään omat tilauksensa tarjoilijan kanssa. Tarvittaessa vaikka poliisin avustuksella :)
Pelimiehet maksattavat syömisensä naisilla ;)
Mutta vain hölmöt naiset antavat vedättää itseään noin :D
 
Inka
Yksi vei jatskille ja sanoi tiskilla, etta "pitaaks mun nyt siis maksaa sulle?".

Toinen kyseli ensitreffeilla mun tulevaisuuden suunnitelmista. Mainitsin halustani nahda maailmaa ja ehkapa muuttaa joskus ulkomaille, johon mies kysyi sitten, etta "mites tan meidan SUHTEEN sit kay?" Yhdelle kaljalle olin sen kanssa lupautunut kun kovasti pyysi, siita oli suhde kylla kaukana.
 

Yhteistyössä