G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin päättänyt lähteä treffeille 20vuotiaan, ihan ok:lta kuulostavan ulkopaikkakuntalaispojan kanssa, joka oli kaverin kaveri. Taisin siihen aikaan olla "kavereitten keskellä yksinäinen", joten olin innokas lähtemään. Päätimme että tapaisimme kahvilassa illalla. Emme siis olleet puhuneet kertaakaan puhelimessa, mutta kuvat toisistamme olimme nähneet facen kautta. Jätkällä oli kuitenkin vain yksi pieni kuva, josta ei hirveästi erottanut mitään.

Olin n. 10 min myöhässä tapaamisesta, joten soitin hänelle ja pahoittelin myöhästymistä. Siinä vaiheessa olisi minun pitänyt jättää paikalle saapumatta, kun kuulin jätkän äänen: jätkällä lespasi todella pahasti ja äänikin oli minun mielestä kummallinen, aivan kuin pikkupojan ääni. Jätkä kertoi että hänellä oli sininen takki päällään, jotta tunnistaisin hänet. Vielä jaksoin kuitenkin elättelin toiveita, mutta ei!

Kahvilaan saapuessani olin ihan hemmetin järkyttynyt näkemääni. Tämä jätkä oli minua varmaankin 30 cm lyhyempi, siis erittäin lyhyt (~150cm, itse lähemmäs ~180cm koska käytin tuolloin paljon korkokenkiä). Isot lasit, naama kuin pyöreä omena. Väljä, vanha, sininen tuulitakki ja tuulihousut. Vaaleat hiukset rasvaisina kasvoilla. Siis aika pitkälti semmonen mammanpoika. Vähän yökötti siinä vaiheessa ja halusin pois koko tilanteesta.

Nykyään tiedän, että on todella törkeää ja raivostuttavaa arvostella toisia ihmisiä ulkonäöllisesti, mutta 16 vuotiaana olin todella lapsellinen, omaa napaani tuijotteleva pentu. Tiesin heti, että emme olleet samaa liigaa, enkä ollut kiinnostunut tästä jampasta tippaakaan, vaan ehkä kaverini kaverina.

Istuimme sen 20 minuuttia kahvilassa, oli todella, todella kiusallista! Jamppa puhui jotain kaksimielisiä juttuja (joten mammanpoika look hämäsi), esimerkiksi että hän asuu oikeasti jossain nussimistiellä, ja hän tykkää paljon olla ja kävellä alasti, eikä ole saanut olla naisen kanssa sillai:sick: Muistan elävästi, kun kasvoiltani paistoi pelkkä puistatus tätä henkilöä kohtaan, enkä voinut kun katsoa seiniä loppuajan:LOL: taisinkin jotain vittuilla hänelle ohimennen...

Kun oli aika lähteä, jätkä olisi halunnut viedä minut hänen autollansa kotiin - ihan kiltti ele, mutta ei kiitos! Olimme varmaan aika huvittavan näköinen "pari" pituuseromme nähden ja muutenkin, tunsin itseni kirahviksi hänen seurassaan. Jätkä näytti siltä, että halusi hypätä kaulaani ja tuijotteli ihastuneena. Sanoin että tämä taisi olla tässä kiitos hei, ja lähdin kotiin.

Seuraavana päivänä kuulin, että jamppa oli hehkuttanut kaverilleni minusta ja oli niin in lööv ja haluaisi parisuhteeseen kanssani. Puistatus! Vaikka olin todella törkeä hänelle, silti halusi vielä olla yhteydessä kanssani. Pommitti face viesteillä vielä noin puolivuotta, joihin en aina jaksanut vastailla. Suoranaisesti vittuilin jostain asioista, kunnes blokkasin koko tyypin. En enää kestänyt "onpa kylmä, halusitko tulla lämmittämään mua vinks vinks mukavasti peiton alla vinkss säpinää voisi syntyä" viestejä.

Näin sitten kyseisen herran pari vuotta myöhemmin baarissa, edelleen sama rähjäinen sininen tuulipuku..
 
vierailija990
Joskus nuorena tyttönä tapasin baarissa miehen. Ihan sellainen semi-ok. Oli kohtelias, kivat jutut ja näin. Ei nyt mikään ämpäriruma, mutta ei yltänyt sinne adonisten joukkoonkaan. Semmonen perus. Se antoi mulle numeronsa ja pyysi ottamaan yhteyttä.

No sitten seuraavalla viikolla kaverin kanssa pohdittiin että kannattaako katsoa kortit vai unohtaa koko juttu. Mulla ei noita miehiä ole koskaan ollut edes jokaiselle sormelle, niin annoin mahdollisuuden.

Sovittiin siis treffit. Nyt täytyy sanoa etten enää muista, mitä niihin treffeihin sisältyi. Olisko ollut settiä: leffa-ruoka-kahvit. Leffassa se koko ajan supisi korvaan, hörähteli, osoitteli eikä oikein osannut olla hiljaa. Ravintolassa söi oman annoksensa viidessä minuutissa ja pyöritteli silmiään kun olin niin "hidas". Lopuksi se vei mut kahville ABC:lle.
 
TheOnlyHale
Ihan ensimmäiset huonot treffit muistan ku olin 17 eikä ollu hirveästi pojista kokemusta. Poika oli parhaan kaverin poikaystävän veli ja 2vuotta vanhempi. Olinhan mää kuullu siitä vaikka mitä tarinaa kui se on outo eikä sen ulkonäkökää palijoo viehättäny. Sellane kukkakeppi insinööri. Kahavilla käytiin ja minä maksoin ku se seiso tuppisuuna vieressä eikä es tilaustaan kassalla uskaltanu sanoa. Parin päivän sisään sain kuulla kui on jännä ku sen ihanne naistyyppi on yleensä paljon hoikempi ku minä. Täysillä tää ukko ei käyny. Eka kertaa ku YRITETTIIN seksiä harrastaa, tuli se ennenku sissään pääsi ja rupes vielä mököttään 30min ajaksi. Kestin tätä ukkoa 3 vuotta. Kihloihinki mentiin. En se minäkään ihan täysillä käyny :D
Eron jäläkeen olin huojentunu ja halusin pitää vaa hauskaa. Laitoin nettideittisivulle profiilin ja täysin huumorilla juttelin miehille. Yks melkeen samanikänen poika löyty jonka kanssa jutut kolahti tosi hyvin eikä kuvakaa huono ollu. Kyllähä se anto ensivaikutelman heti että itsetunto ongelmia pojalla on. Ekaa kertaa päätettiin sitte nähä läheisellä huoltoasemalla ja tupakat polttaa ja toisemme vaan katsastaa. Vanahasta autosta nousi sitte isokokoinen poika jonka naama oli täynnä aknearpia. Yritin olla ajattelematta ulkonäköä koska muuten juttu luisti ja mukava poika oli. Näkemisen jälkeen viestiteltiin pari päivää ja edelleen oli hyvät fiilikset tyypistä. Oltiin kaverin kanssa sitte yhissä bileissä ku tää poika rupes viestitteleen, että jos tulis siinä pihalla käymään nii nähtäis. No mikäpä siinä näkkeepä kaveriki sen sitte. Pojan kanssa pihalla juteltiin ja mulla pari kalijaa alla, nii päätin suudella. Tai siis minä suutelin, hän nuoli. Ei minkäänlaista kemiaa ollu. Niinku ois parasta kaveriaan pussannu pullonpyörityksen yhteydessä, noloa ja väkinäistä. Tai ainaki nii mä luulin. Poika lähti ajeleen omiin hommiinsa ja rupes pommittaan viesteillä. Oli hänki menny vissii kotia vähä alkoholia ottamaan koska jutut meni turhan kiihkeeksi. Loppuillasta hän tunnusti mulle rakkauttaan ja miten hän on löytänyt nyt oikean naisen itselleen. Siihen loppu mun mielenkiinto. Toivottavasti löysi jonku. Mukava poika kuiteski. Minä löysin nykyisen mieheni niistä bileistä.
 
vierailija
menin pitseriaan syyömään pitsaa no paikan omistaja tul isit kysyy ku olin syömäs et lähenkö treffelle? no mä sanoi et vonhan mä lähtee no menti seuraavana päivänä kahville sit seuraa vana päivänä menin käymän kylässä tän miehen luona kun olin siinä sit jonkun aikaa istuskellut mies laitto lefan pyyörii ja tuli istuu mun viereen no mähän en oo mikään roman tiikko tyyppi jätkä yltiö romantiikko se rupes syötää mua ilmoitin varovasti et osaan kyllä itsekkin syödä no sit se kesi et se ensi ite syö ja sit työtää ruokaa mun ssuhu suustaa varotamata setekinäin ja mä olin iha et hyi hitsi ilmoitin et en oo mikään linnun poikanen no ei menny kauaa ku se ilmotti mulle et mä olen sen mielestä läski ja sano et mun pitäs laihuttaa 20kg ja se äijä oli ite aika tukevassa kunnossa ite oon aikakurvikas mut en tosiaankaan lihava joten ilmoitin et mitäs jos ite rupeisitlaihutus kuurille ja lähin käveelee jätkä viel jälkeepäi ilkes soitella et mihi lähin nii äkkiä ja vihasena vastasin et mietisitä ja löin luurin korvaan se oli sit siin se juttu. en tajuu miks se ees pyys mua treffeille jos en sit miellyttäny häntä ulko näöllisesti kyllähän se nyt varmaan näki jo siel pitsseriassa et miltä mä näytän...
Voisitko kirjoittaa tuon tekstisi jollain ymmärrettävällä kielellä? 8040
 
vierailija
olin seurstellu tän tyypin kaa noin muutaman viikon mentiin baariin ja hänellä oli siel sit jotain tuttui ja se jäi juttellee no mä sit lähin sit tilailee juomii no näin sit mun ka vereita ja kävin ilmottaas et kun saat juttus loppuun ni löydät mu tuolta kun mua ei oikein kyseinen pöydäss menellään oleva aihe pahemmin kiinnostanu liittyi penkkiurheiluun no jutelin siin mun kavereiden kaa toises pöydäs no sit tää mun serustelukumppani saapu meijän pöytään ja mä esitelin hänet muun kavereille ja yks niist oli sit miespuolinen no mä lähin käymään vessassa ja kun mä tulin sielt takas ni eikös tää mun serustelukumpani oo mun miespuolisen kaverin kurkussa kiinni uhoo et vettää tuurppiin koska mun kaveri oli muka yrittäny iskee mua no sainkummiskiin sevittyä seurusteluppanilleni et asia ei todellakaan ole näin ja et me tosiaankiin oollaan vaan kavereita ja olihan mulla pöytä täys todistajia no viikkoa myöhemmin ollaan menossa mun isän luona käymään kyläs tyypi oli jostan kumman ssyystä veetäny ittensä aika känniseen kuntoon käyttäyty kokomatkan ajan ku sika mä ilmotin etku päästtä perille niel et sit käyttäydy noin no tyypimaris alle kilommetrin matkan ku joutu kävelle ni melkein kokomatkan se maris ja sikaili oli mul kestämistä no iteolin kyl selvipäin mutkun en omistanut ajokortia nin kävely tosiaan oli ainut vaihtoehto mut jätkän oma vika mitäs joi ois nimittäin muuten voitu mennä autolla no sit päästiin perille no mun isä on aika vieraan varainen ja päätti tarjota jo ennestään kännis olevalle poikaystävälleeni lisää alkoholia jost kehkeyty sit täys sika käytöksetään mut eisiinä vieläkaikki se sano mun pikkuveljeele joka nyt on vän villi tapaus ku koiralle istu!käytös siis aivan hirveetä sain hävetä silmät päästäni no illan päätteeks se heitteli kuperkeikoja lattialla ku pieni lapsi ja sit se sammu jonka seurauksen mä jouvun tillaa taksi ja raahaa tyypi autoon onneks tyyppi oli langan laiha mäen tjuu miten se voi olla nii laiha et luut törötti ku se söi ku hevone no kotona mäsit olin sen jotenkin saannu raahatuu raput ylös sisääle jätin sen nukkuuu lattialle ja menin ite nukku no eikös tää jätkä sit yöl kömmi viereen haiseen no yritin nukkuu sen kaiken hajun keskel ku yks tönäs mut lattialle nukkuu menin nukkuu vierashuoneeseen tästä närkästyneenä no amulla menin sit herättää tän tyypin ja sanoin et voisit mennä suihkuu et sä haise aika hirveelle no eise menny pyys vaa mua viereensä takas nukkuu eikä tajunnu et miks elin niin vihane sit läksi ulos istuu ku en enää jaksanu kyseistä tyyppii ei menny kauaan tyyppi tuli peräs ja ilmotti lähtevänsä kotiin mä puolestani ilmotin asioita mietittyäni että haluan lopetaa seurustelun no tää tyyppi ei tietenkään ois halunnu lopettaa mutmä ilmotin et tää nyt on täs no myöemmin isäni sit soitti ja kerto mitä ne oli jutellu ku ne oli käynny tupakalla et tää tyyppi oli kertonu olevansa alkoholiongelmainen sanoin vaan et kannatti sitä alkoholii sit työtää ku tiesit mä en ollu tienny asiasta mitään isä selitti et ei tajunnu et se ei osaa lopetta ajois no myöhemin tää tyyppi sit soitti et se ei juo enää et se on lopettanu ja puhelimen läpi kuulin et kui kännis se oli no ilmaisin sille asian et ei mee läpi no sit se sa no et tää on just viimene kerta kun hän juo en uskonu juttuu ja yhteen ei palattu vaik tyypille sai kyl viel montakertaa rautalangasta vääntää et miks ei palata takas yhteen. omaymmärrys ei riitä tälläseen juomiseen kun itse en paljon juo tosi harvon oon kännis ja ikinä en oo sammunu ja aina oon ollu kävely kunnos ei oo tarviinu raahaiilla minnekään
 
vierailija
tapasimme netissä. epäilin, että miehen kuva olikin todellisuudessa eräs näyttelijä mutta vakuutti että kuva on oma, omat vain samannäköisiä! no, tapaamispäivä koetti ja hoikan, tummatukkaisen miehen asemasta junasta pullahti ulos, lyhyt, isomahainen ja kaljuuntuva punapää (odotin Cole Deschanelia, sain Harry Potterin isän..) kävi heti halaamaan ja hoki, että että ihana nähdä! menimme kahville ja otti omansa kaveriksi suklaapullan SEKÄ voisarven.
kahvittelun jälkeen istuimme vähän aikaa kävelykadun penkeillä, jossa koetti vetää syliin ja työntää kättään farkkutakkini alle. tässä vaiheessa päätin, että treffit olivat nyt siinä mutta herrapa koetti vielä päästä luokseni " pötköttelemään".
lähetti viikon verran perään viestejä, jossa haukkui ja syytteli mm. "lupaustenrikkojaksi" :O
Mikä tässä on väärin? Eikö oma vatsas vedä kahta pullaa?
 
vierailija
Huh huh miten työlästä yrittää lukea tuommoinen sanapötkö. Välimerkit ja kappalejako, selventäisi paljon. Voi Hansu, Hansu sua...
[QUOTE="hansu";24718608]olin seurstellu tän tyypin kaa noin muutaman viikon mentiin baariin ja hänellä oli siel sit jotain tuttui ja se jäi juttellee no mä sit lähin sit tilailee juomii no näin sit mun ka vereita ja kävin ilmottaas et kun saat juttus loppuun ni löydät mu tuolta kun mua ei oikein kyseinen pöydäss menellään oleva aihe pahemmin kiinnostanu liittyi penkkiurheiluun no jutelin siin mun kavereiden kaa toises pöydäs no sit tää mun serustelukumppani saapu meijän pöytään ja mä esitelin hänet muun kavereille ja yks niist oli sit miespuolinen no mä lähin käymään vessassa ja kun mä tulin sielt takas ni eikös tää mun serustelukumpani oo mun miespuolisen kaverin kurkussa kiinni uhoo et vettää tuurppiin koska mun kaveri oli muka yrittäny iskee mua no sainkummiskiin sevittyä seurusteluppanilleni et asia ei todellakaan ole näin ja et me tosiaankiin oollaan vaan kavereita ja olihan mulla pöytä täys todistajia no viikkoa myöhemmin ollaan menossa mun isän luona käymään kyläs tyypi oli jostan kumman ssyystä veetäny ittensä aika känniseen kuntoon käyttäyty kokomatkan ajan ku sika mä ilmotin etku päästtä perille niel et sit käyttäydy noin no tyypimaris alle kilommetrin matkan ku joutu kävelle ni melkein kokomatkan se maris ja sikaili oli mul kestämistä no iteolin kyl selvipäin mutkun en omistanut ajokortia nin kävely tosiaan oli ainut vaihtoehto mut jätkän oma vika mitäs joi ois nimittäin muuten voitu mennä autolla no sit päästiin perille no mun isä on aika vieraan varainen ja päätti tarjota jo ennestään kännis olevalle poikaystävälleeni lisää alkoholia jost kehkeyty sit täys sika käytöksetään mut eisiinä vieläkaikki se sano mun pikkuveljeele joka nyt on vän villi tapaus ku koiralle istu!käytös siis aivan hirveetä sain hävetä silmät päästäni no illan päätteeks se heitteli kuperkeikoja lattialla ku pieni lapsi ja sit se sammu jonka seurauksen mä jouvun tillaa taksi ja raahaa tyypi autoon onneks tyyppi oli langan laiha mäen tjuu miten se voi olla nii laiha et luut törötti ku se söi ku hevone no kotona mäsit olin sen jotenkin saannu raahatuu raput ylös sisääle jätin sen nukkuuu lattialle ja menin ite nukku no eikös tää jätkä sit yöl kömmi viereen haiseen no yritin nukkuu sen kaiken hajun keskel ku yks tönäs mut lattialle nukkuu menin nukkuu vierashuoneeseen tästä närkästyneenä no amulla menin sit herättää tän tyypin ja sanoin et voisit mennä suihkuu et sä haise aika hirveelle no eise menny pyys vaa mua viereensä takas nukkuu eikä tajunnu et miks elin niin vihane sit läksi ulos istuu ku en enää jaksanu kyseistä tyyppii ei menny kauaan tyyppi tuli peräs ja ilmotti lähtevänsä kotiin mä puolestani ilmotin asioita mietittyäni että haluan lopetaa seurustelun no tää tyyppi ei tietenkään ois halunnu lopettaa mutmä ilmotin et tää nyt on täs no myöemmin isäni sit soitti ja kerto mitä ne oli jutellu ku ne oli käynny tupakalla et tää tyyppi oli kertonu olevansa alkoholiongelmainen sanoin vaan et kannatti sitä alkoholii sit työtää ku tiesit mä en ollu tienny asiasta mitään isä selitti et ei tajunnu et se ei osaa lopetta ajois no myöhemin tää tyyppi sit soitti et se ei juo enää et se on lopettanu ja puhelimen läpi kuulin et kui kännis se oli no ilmaisin sille asian et ei mee läpi no sit se sa no et tää on just viimene kerta kun hän juo en uskonu juttuu ja yhteen ei palattu vaik tyypille sai kyl viel montakertaa rautalangasta vääntää et miks ei palata takas yhteen. omaymmärrys ei riitä tälläseen juomiseen kun itse en paljon juo tosi harvon oon kännis ja ikinä en oo sammunu ja aina oon ollu kävely kunnos ei oo tarviinu raahaiilla minnekään
Kuka vittu kirjottaa noin?[/QUOTE]
 
vierailija
menin pitseriaan syyömään pitsaa no paikan omistaja tul isit kysyy ku olin syömäs et lähenkö treffelle? no mä sanoi et vonhan mä lähtee no menti seuraavana päivänä kahville sit seuraa vana päivänä menin käymän kylässä tän miehen luona kun olin siinä sit jonkun aikaa istuskellut mies laitto lefan pyyörii ja tuli istuu mun viereen no mähän en oo mikään roman tiikko tyyppi jätkä yltiö romantiikko se rupes syötää mua ilmoitin varovasti et osaan kyllä itsekkin syödä no sit se kesi et se ensi ite syö ja sit työtää ruokaa mun ssuhu suustaa varotamata setekinäin ja mä olin iha et hyi hitsi ilmoitin et en oo mikään linnun poikanen no ei menny kauaa ku se ilmotti mulle et mä olen sen mielestä läski ja sano et mun pitäs laihuttaa 20kg ja se äijä oli ite aika tukevassa kunnossa ite oon aikakurvikas mut en tosiaankaan lihava joten ilmoitin et mitäs jos ite rupeisitlaihutus kuurille ja lähin käveelee jätkä viel jälkeepäi ilkes soitella et mihi lähin nii äkkiä ja vihasena vastasin et mietisitä ja löin luurin korvaan se oli sit siin se juttu. en tajuu miks se ees pyys mua treffeille jos en sit miellyttäny häntä ulko näöllisesti kyllähän se nyt varmaan näki jo siel pitsseriassa et miltä mä näytän...
Tää on nyt offtopic, mutta kuka voi kirjoittaa noin huonoa suomea?
 

Yhteistyössä