G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ainoana tulee mieleen n. 5 vuotta vanhempi tyyppi jonka kanssa tuli teininä vietettyä yksi lauantai-ilta samassa kaveriporukassa ja jolta sitten seuraavalla viikolla tuli postissa ruutuvihkon keskiaukeamalle tussilla kirjoitettu rakkauskirje, jossa hän kertoi rakastavansa mua, haluavansa p***ua ja pyysi kertomaan minkämerkkisiä kortsuja haluaisin hänen hankkivan...
 
Pussikalja
Tulipa mieleen vuosien takaa. Olin noin 20v, mies samanikäinen. Hän lähti baari-illan jälkeen mukaani kotiini. Aamulla herättyämme hän alkoi jutella kovasti seurustelusta. Pieni paniikki iski jo siinä vaiheessa. Koska mies oli toiselta paikkakunnalta, hänen piti päästä kotiinkin joten lainasin äidiltäni autoa. Sillä välin kun olin viemässä äitiä kotiin mies oli pessyt vessani!! Ajatuksella, että pisteet nousisi kotiinpäin. Tuli kiire viedä mies kotiinsa. Enkä toiste nähnyt häntä.
 
Olin baarissa erään miehen kanssa ja itse istuin sellaisessa paikassa josta oli vaikea poistua baaritiskille ilman että kaikkien muidenkin olisi noustava. Pyysin siis voisiko mies tuoda minulle vettä. No ei, mies ei suostunut edes vettä hakemaan ennen kuin sanoin että se on ilmaista.
Olisi halunnut vielä toisille treffeille, mutta en saanut enää järjestettyä lapsenvahtia ;-)

Viikko sitten olin eräässä pitseriassa syömässä ja naapuripöydässä oli 20+ pari, (otan osaa, mikäli olivat treffeillä) mies laukoi kokoajan niin typeriä juttuja, mm. ihmetteli miksi sammuneelle kopeloidulle naiselle pitäisi maksaa kärsimyskorvauksia, eihän se ole mitenkään kärsinyt kun on ollut sammuneena eikä ole tuntenut mitään!
 
"vieras"
Ennen nettitreffiaikoja laitoin iloituksen seutulehteen ja sain n. sata vastausta. Nuoret miehet olivat todella vaivautuneet kirjoittamaan kirjeitä ja valokuvia (asiallisia naamakuvia) sateli. Valitsin kaikista hauskimman kirjeen kirjoittaneen miehen treffeille. Päätimme lähteä syömään ulos. Mies saapui pikkuruisella Fiatilla talviaikaan jaloissaan valkoiset farkut. Oli enemmänkin kukkakeppi, ei mikään komistus. Ei ollut yhtään kirjeensä veroinen hauska tyyppi. Ilmoitti kuuntelevansa klassista musiikkia ja käyvänsä kl. musan konserteissa. Ravintola johon olimme menossa oli kiinni. Pyysin miestä viemään mut kotiin. Molemmat tajus ettei oltu toisamme varten. Aika vähäpuheinen oli kotimatka. En ottanut yhteyttä enää muihin miehiin.
 
"vieras"
Ne on aika suurelta osin edustettuina nämä nettitreffit:) Kuten itsellänikin.
Sovin ihan kivan miehen kanssa treffit metsäkävelylle. No hänellä oli reppu ja pienet eväät. Siinä kävellessä alkoi tuntua ettei tämä ole ihan sitä mitä etsin. Hyvin spanielimainen mies(siis minä sain päättää aivan kaikesta jne.) Aloin suunnistaa metsän halki suorinta tietä takaisin kotia kohti ja tulin jostain syystä sanoneeksi miten hienoja kiviä siinä kalliolla(isoja nyrkkiä isompia kiviä) oli niin tämä keksi kerätä sen kiven siitä reppuunsa ja sanoi, että otetaan se minulle jos haluat sen. Sanoin etten halua, mutta otti silti. Sen jälkeen se kysyi monesta kivestä onko tuo kaunis kivi ja tyhmänä vastasin, että joo onhan se niin se keräsi niitä kiviä sitten ties miten paljon siihen reppuunsa ja oli tuomassa niitä minun luo. Oli tulossa minun luo, mutta ohjasin junaradan lähelle ja sanoin tuossa olevan aseman ja ne kivet voit kaataa vaikka tuohon maahan jos et niitä itse halua, mutta minä niitä en tarvitse.
Ei kuulunut miehestä enää mitään tuon jälkeen.
Voihan se olla kivakin, mutta mokasi pahasti tuolla täydellisellä alistautumisellaan ja pakonomaislla palvelemisellaan.

Toista en tosin tavannut, mutta riitti kun sovittiin treffejä niin sanoi puhelimessa "sallin sinun tarjota minulle kahvit". Mikä hemmetin SALLIN! Tätä sallimislinjaa tällä oli muutenkin.

Yksi mies yritti sitten iskeä enkä tajunnut sitä. Täytin 18v ja valmistuin ammattiin, mutta töitä ei ollut. Halusi palkata minut kotiinsa tekemään ruokaa ja siivoamaan jne, mutta ihan vaan sen verran kun jaksan ja voin asua siellä myös. Sanoin äidilleni, että tällaista tarjottiin niin äiti sanoi, etkö tajua mitä se meinaa. Tiesin tosin että oli hyvin ihastunut minuun. Itse en ole koskaan tykännyt hänestä, vaikka on kuulemma luullut itse näin.
 
"vieras"
Tää on niin vanha ketju että oonkohan tän jo tänne kirjoittanut, mutta laitetaan nyt uudelleen sitten: nuoruusaikana yks ihan kivanoloinen nuorimies ekoilla kunnon treffeillä (oltiin kyllä jutusteltu porukassa ennestään paljonkin) käytti koko tunnin ajomatkan (leffaan) kertomalla kuolleista sukulaisistaan. Siis tyyliin "mulla on serkku jonka nimi on kalle. tai siis oli. se kuoli syöpään. olin muuten armeijassa siellä ja siellä ja en saanut lomaa vaikka setä kuoli sydänkohtaukseen. mun tätinikin nimi on XX (mun nimi) mutta se kuoli kuppalavantautileprakohtaukseen...." ÄÄÄÄÄ!!!!!

yks toinen nuoruuden muisto teki mulle paperille parannusehdotukset minusta. ulkoisesti siis :)
 
Aries 78
Tulipa mieleen vuosien takaa. Olin noin 20v, mies samanikäinen. Hän lähti baari-illan jälkeen mukaani kotiini. Aamulla herättyämme hän alkoi jutella kovasti seurustelusta. Pieni paniikki iski jo siinä vaiheessa. Koska mies oli toiselta paikkakunnalta, hänen piti päästä kotiinkin joten lainasin äidiltäni autoa. Sillä välin kun olin viemässä äitiä kotiin mies oli pessyt vessani!! Ajatuksella, että pisteet nousisi kotiinpäin. Tuli kiire viedä mies kotiinsa. Enkä toiste nähnyt häntä.

Joutunut joskus itse soittamaan kaverin hakemaan yöseuralaisen ja viemään kotiansa kun muuten tajunnut lähteä!
 
turhapuron deitti
Mies oli ruma, tukka oli leikkaamaton, sekalainen ja ylipitkä, parta ruokoton risukko, iho huono laajenneine ihohuokosineen, hampaita puuttui ja ne harvatkin oli huonoja, vaikka ikää oli vain 21 vuotta. Hänellä ei ollut leukaa ja kasvonpiirteet muutenkin kirveellä veistetyt, silmätkin tollotti oudosti. Päätin kuitenkin olla olematta pinnallinen ja antaa hänelle mahdollisuuden, vaikka ulkonäkö ei viehättänyt tippaakaan.

Tapailtiin jonkin aikaa ja tyyppi mm. yritti maksattaa mulla kaiken. Ei tullut kuuloonkaan, että hän olisi joskus tarjonnut tai maksanut edes osuuttaan, vaan minä sain maksaa yhteiset ruoat ja juomat kauppareissuilla. Aina jomman kumman luona ollessaan katsoi internetistä videoita kehonrakentajista, halusi näyttää mullekin niitä videoita ja kehui, kuinka seksikkäitä ne bodari-äijät on (öööh.... ) Kehui myös paljon kaikkia muita naisia, mm. minun kavereita, joita tapasi, tai näytti jonkun facebook kaverinsa kuvaa, että tässä on kyllä kaunein nainen jonka tiedän. Minulle yritti aina vihjailla
kun olin aamuisin ilman meikkiä, että meinasitko tänään meikata ollenkaan.

Yksi kerta sitten istuttiin sohvalla vierekkäin katsomassa telkkaria. Sieltä tuli mainos jostakin vanhasta Uuno Turhapuro - elokuvasta, jossa Uunolla oli ruokoton ja siistimätön parta. Mulla varmaan loksahti leuka lattiaan ja suustani pääsi tahattomasti: "TUOHAN ON IHAN SINUN NÄKÖINEN!" Siinä hetkessä tosiaankin tajusin, että äijähän oli ulkonäöltään ihan ilmetty Turhapuro! Tapailu hiipui vähitellen. Ties vaikka nyt onkin saanut jonkun niistä facebookissa kuolaamistaan kaunottarista tai jopa odottaa rikkaan appiukon perintöä!
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Harmis!
Itsehän olin joskus nettideiteillä miehen kanssa joka aluksi viestien perusteella vaikutti oikeen fiksulta ja mukavalta,komeakin oli..Mutta kun nähtiin oli kaikkea muuta, kertoi mielipiteensä kuinka olen lihava ja pitäisi laihduttaa ja urheilla joka päivä.Olen tosiaan hoikka ja hyväkroppainen! :D Sitten ku oli haukkunut minut lyttyyn kysyi harrastettaisiinko seksiä? Oli muutenkin loppujenlopuksi outo tapaus,ei sitten tavattu toiste vaikka kovasti kyseli :D
 
hodari
[QUOTE="sipsi";29132109]sovin parikymppisenä sokkotreffit kotiani vastapäätä olevalle huoltoasemalle "ujon runopojan" kanssa. no, sinne saapasteli pilotissa & verkkarot bootseihin tungettuna joku finninaama, joka joi ainakin 5 kupillista kahvia & sitten kerjäsi minulta rahaa "kun vieläkin kahvittaa", juoksi kusella & välillä ulkona röökillä missä ilmeil i& nuoli (!) ikkunaa.. lopulta alkoi paasata Eino Leinoa, tarrasi naamasta kiinni & tunki kielen kurkkuun. sanoin että "kiitos mutta tämä oli tässä nyt" & poistuin takavasemmalle, mutta myöhemmin selvisi että pyöri siellä huoltiksella toiveesta nähdä minut taas kun tiesi että asun jossain lähistöllä ! :O kerran hain sieltä sipsipussia & tyyppi selitti minusta kassaneidille, onneksi olin värjännyt hiukset sekä saanut lasit niin ei tunnistanut.. MIKÄ LIE HULLU OLI ![/QUOTE]

siis kusiko se siellä ulkona SAMALLA kun röökäsi JA nuoli ikkunaa?! :O
 
----
Lipevä, jatkuvasti silmiin katsova ja imarteleva herra ravintolassa. Tunsin entuudestaan. Minua vähän vanhempi. Halusi olla liikaa mieliksi. Iletti. Vieläkin jos törmää jossakin häneen, jää töllöttämään.. Hävettää ! :-/ :-D Kummallakin perheet ollu jo 13 v.
 
vierailija
Pakko vastata tähän vanhaan ketjuun kun tuli oitis muistoja mieleen kun luin tän ketjun läpi :D

Herran Otaku

Olin ekoilla treffeillä yhden ikäistäni kolme vuotta vanhemman pojan kanssa. Treffit meni ihan hyvin ja me tavattiin uudestaan. Tästä tyypistä selvisi sitten että se on joku japanifani ja se tykkäs kuunnella jotakin anime musiikkia ja se yritti myös valistaa minua japanista ja erillaisista animesarjoista ja se aina kerto jotakin ja sitten vähän ajan päästä se alko kuulustelemaan tyyliin " missä sarjassa esiintyy Sakura ja minkäväriset hiukset on Sakuralla " jos en tiennyt , niin se laitto käden otsalle ja sano " BAKA!" mikä tarkottaa käsittääkseni japaniksi tyhmää :D
Paras oli kun pelasimme biljardia ja aina kun se sai pussiin pallon, niin se huus ihan täysillä jotakin " KAWAIII!!!!!" ja ennen lyöntiä " BANZAIIII!!!!"

Ei menty kolmansille treffeille ja kun selitin et taidetaan olla aika erilaisia, niin se ei sanonu mitään ja poistu vaan paikalta.


Herra mitta

Tapasin tän tyypin baarissa ja meillä oli ihan kiva ilta ja vaihdettiin numeroita. Treffit sovimme seuraavalle viikonlopulle ja samaan baariin. Kaikki oli alussa ihan ok, mut se alko kerjäämään multa juomia ja mä tarjosin sille muutaman. Tyypin mukaan hänelle ei ole maksettu vielä tiliä ja maksaisi kyllä takaisin sitten ja katsoi mua sellanen kamala virne naamalla. Illan aikana se sit sano mulle että kylläpä kaikki on hänelle kateellisia ja kun kysyin että miksi, niin tyyppi vastaa että " no kun mulla on 30 cm pitkä muna!"
Tosta sen vehkeestä se sitten puhu mulle lähes koko illan ja kun selvisi sitten että kyseinen heepo on työtön, niin se ehdotti että voi sillä munallaan kuitata juomalaskun .
Voitte vaan arvata että lähin yksin kotiin eikä enää tavattu.


Laittelen lisää kun muistan taas jotakin XD
 
9mmmm
nooh minä ehkä alasteella kaveri järkkäs treffit sen tyttöystävän kaverin kaa nooh istuttiin leikkipuistossa ja nää jutteli keskenään mä en varmaan sanonu sanaakaan no frendi sano mulle sano j jos haluut sen ja e jos et meijän kommunikointi oli frendin välityksellä nooh mä hyppään pyörän selkään ja huudan ihan täpöö jjjjjjjjjj ja pyöräilin himaan tulin varmaan tunnin pääst vast takas niil oli hauskaa ja voi helvetti et mua nolotti. nooh eihän me sit kauaa oltukkaan ja me ihastuttiin tän frendin kaa siskoksiin ja se onkin jo toinen juttu.
 
lemoni
tapasimme netissä. epäilin, että miehen kuva olikin todellisuudessa eräs näyttelijä mutta vakuutti että kuva on oma, omat vain samannäköisiä! no, tapaamispäivä koetti ja hoikan, tummatukkaisen miehen asemasta junasta pullahti ulos, lyhyt, isomahainen ja kaljuuntuva punapää (odotin Cole Deschanelia, sain Harry Potterin isän..) kävi heti halaamaan ja hoki, että että ihana nähdä! menimme kahville ja otti omansa kaveriksi suklaapullan SEKÄ voisarven.
kahvittelun jälkeen istuimme vähän aikaa kävelykadun penkeillä, jossa koetti vetää syliin ja työntää kättään farkkutakkini alle. tässä vaiheessa päätin, että treffit olivat nyt siinä mutta herrapa koetti vielä päästä luokseni " pötköttelemään".
lähetti viikon verran perään viestejä, jossa haukkui ja syytteli mm. "lupaustenrikkojaksi" :O
 
9mmmm
tapasimme netissä. epäilin, että miehen kuva olikin todellisuudessa eräs näyttelijä mutta vakuutti että kuva on oma, omat vain samannäköisiä! no, tapaamispäivä koetti ja hoikan, tummatukkaisen miehen asemasta junasta pullahti ulos, lyhyt, isomahainen ja kaljuuntuva punapää (odotin Cole Deschanelia, sain Harry Potterin isän..) kävi heti halaamaan ja hoki, että että ihana nähdä! menimme kahville ja otti omansa kaveriksi suklaapullan SEKÄ voisarven.
kahvittelun jälkeen istuimme vähän aikaa kävelykadun penkeillä, jossa koetti vetää syliin ja työntää kättään farkkutakkini alle. tässä vaiheessa päätin, että treffit olivat nyt siinä mutta herrapa koetti vielä päästä luokseni " pötköttelemään".
lähetti viikon verran perään viestejä, jossa haukkui ja syytteli mm. "lupaustenrikkojaksi" :O
yks kyssäri mut siis jos tulee junalla pitkän matkan ni nälkähän siinä tulee et voin ymmärtää ton suolasen ja makeen syömisen :)
 
Noibi
Afrikkalainen mies, noin 20v jota tapailin vähän aikaa (tapahtui afrikassa) oli ensin ihan ok. Sitten selvisi että sillä on tyttöystävä toisella paikkakunnallakin, johon meidän piti mennä yhdessä jalkapallomatsia katsomaan. Hän ei halunnut viedä minua sinne, ettei paljastu. Minun olisi sen sijaan pitänyt kustantaa hänen matkansa, koska olisihan väärin että kumpikaan ei pääse, ja minulta itsekästä estää hänen menonsa. Olin siis tarjoutunut maksamaan matkan ihan yhteiseksi iloksi ja tekemiseksi. Tyyppi ei millään tajunnut miksi en enää halunnut matkalle enkä olla hänen kanssaan. No vähän pidemmän oleskelun ja kulttuuriin tutustumisen jälkeen selvisi, että olikin aivan tyypillinen sikäläinen mies ja tavat. Minä olin vain ymmärtämätön ja ylpeä lattapylly valkonaama, joka ei todellakaan sopeutunut siihen kulttuuriin kyseessä siis ihan kristitty maa ja olevinaan hurskas kansa, mutta savannin tavat ei niin vaan karise...
 

Yhteistyössä