G: Kuvaile typerin ukko kenen kaa oot käyny treffeillä..

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
no tota noin
Tapasin ihan mukavan pojan tuttujen välityksellä ja sovittiin sitten että käydään vaikka ajelulla ja kavilla. näin tehtiin ja sovittiin että "soitellaan". Seuraavana aamuna häneltä tuli joskus kukonlaulun aikaan viesti että on rakastunut minuun.
Se homma jäi siihen, ei edes tunnettu sen kummemmin ja kerran siis käytiin vaan ajelulla ja juotiin kuppi kahvia. Tuli olo että on ehkä vähän turhan hankala ja kokematon tapaus.
 
näin
Tutustuin baarissa erääseen yh-iskään, ja illan päätteeksi vaihdettiin numeroita. Mies kertoi ihastuneensa ja toivoi tapaavansa mut pian uudelleen, eikä ollut niin pahan näköinenkään joten suostuin treffeille. Ekat treffit oli ihan kivat, mies vaikutti mukavalta, fiksulta ja söpöltä. Tapailu siis jatkui.
No, pikkuhiljaa juttu alkoi tökkimään. Mies oli eronnut, mutta käytännössä eli ihme symbioosissa exänsä kanssa. Molemmilla oli edelleen toistensa avaimet, ja lupa tulla ja mennä toisen luo kuin kotiinsa. Miehen auto oli exän käytössä aina kun exä halusi, kävivät yhdessä sukuillallisilla exän suvun parissa ynnä muuta jännää. Muistan, että mies aika alussa kertoi, että hänen aiemmat suhteensa on kaatuneet siihen, ettei hänen tyttöystävä ehdokkaansa ole hyväksyneet exän mukana oloa miehen elämässä. No ok, kuvittelin että kyseessä on ihan normaalia kanssakäymistä kun yhteisiä lapsiakin on, että jutellaan lasten asioista jne. Mutta ihan tämmöistä en todellakaan odottanut.
Kahdenkeskisiä hetkiä meillä ei juuri koskaan ollut, joko mies oli töissä tai sitten vapaalla ollessaan lapset oli miehellä tai auto exällä. Joten mies ei päässyt tulemaan mun luo enkä mä jaksanut todellakaan joka kerta mennä miehen luo. Lopullinen niitti tähän omituiseen ja kieroutuneeseen tapailuviritelmään oli se, kun mies kasvatti kauheat amisviikset ja ilmoitti aloittaneensa tanhuharrastuksen.

Mun pitkä pinna loppui tasan just siihen.
 
juu
Tutustuin ystävän/netin välityksellä erääseen mieheen, ystävn kaverin joku tuttu. En muista tarkkaa. Soiteltiin ja juteltiin& kirjoiteltiin paljon ennen kuin tavattiin. Sit ekoilla treffeillä kaikki meni hyvin, kunnes loppuillasta puhe kääntyi jotenkin seksiin...Hän kertoi että oli nuorena niin notkea että oli pystynyt ottamaan itseltään suihin...

Se siitä sit...
 
pari kokemusta
Mulla on kaksi kokemusta oikeasti törpöstä, monen muun kanssa ei vain ole synkannut.
Tämä ensimmäinen sanoi olevansa eronnut, sitten hän sanoi että asuntoasiat ovat vielä sillä tavalla kesken että heillä on yhteinen asunto ja sen jakamiseen menee hetki aikaa. Sitten he eivät olleetkaan eronneet, ja sitten hän ei ollut vielä edes kertonut naiselle että hän haluaa erota mutta hän kertoo ihan kohta, mutta ei voi vielä kun hän miettii että miten koirien kanssa (!!). Mun hermo meni siihen, muutama kerta siis nähtiin vain. Pari kuukautta sen jälkeen pariskunta meni naimisiin että se siitä erosta.

Toinen oli vielä niin katkera erostaan että jokainen keskustelu meni hänen itsesäälissä vellomiseen kun nainen lähti toisen miehen matkaan (ei mikään ihme), ja hän jauhoi oikeasti siitä tunninkin puhelimessa, aina sama keskustelu, joka ikinen kerta. Toisilla treffeillä hän kertoi kuinka hän on nyt elänyt pidättyväistä elämää ja ollut selibaatissa jo monta kuukautta. Ja selibaatti jatkui seuraavana yönäkin. Miten ihmeessä mies voi kuvitella että exästä vatvominen tuntikausia itsesäälissä rypien olisi naisesta jotenkin kiihottavaa???
 
joskus
Joskus nuoruusvuosina tapasin miehen festareilla. Vaikutti fiksulta ja mukavalta, annoin puhellinnumeroni kun pyysi. Soiteltiin puolin ja toisin (välimatkaa siis n. 200 km) mies ehdotti että tulisi mun luokse käymään. Asuin kimppakämpässä parhaan ystäväni kanssa.

Lupasin että haetaan rautatieasemalta jos kerran haluaa välttämättä tulla käymään. Tuli asemalle iso laukku mukanaan, ajateltiin kaverin kanssa että okei meinaako se jäädä asuun meille :D No yöksihän se jäi, ahdisteli mua yöllä (luuli että nukuin, en todellakaan voi nukkua sikeesti vieraan miehen vieressä!) joten sanoin aamulla että on parempi kun lähdet. Hyväksy asian mutta rupes silti tekemään aamutoimiaansa, sanoin niin että on parempi kun lähdet HETI. Tokas; no koskas viet mut asemalle!? Kehtaskin vielä pyytää kyytiä. Onneksi koko ajan kämppikseni oli meidän kanssa, kaksin en suostunut edes jäämään!

Hyi, yök mikä äijä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
Joskus nuoruusvuosina tapasin miehen festareilla. Vaikutti fiksulta ja mukavalta, annoin puhellinnumeroni kun pyysi. Soiteltiin puolin ja toisin (välimatkaa siis n. 200 km) mies ehdotti että tulisi mun luokse käymään. Asuin kimppakämpässä parhaan ystäväni kanssa.

Lupasin että haetaan rautatieasemalta jos kerran haluaa välttämättä tulla käymään. Tuli asemalle iso laukku mukanaan, ajateltiin kaverin kanssa että okei meinaako se jäädä asuun meille :D No yöksihän se jäi, ahdisteli mua yöllä (luuli että nukuin, en todellakaan voi nukkua sikeesti vieraan miehen vieressä!) joten sanoin aamulla että on parempi kun lähdet. Hyväksy asian mutta rupes silti tekemään aamutoimiaansa, sanoin niin että on parempi kun lähdet HETI. Tokas; no koskas viet mut asemalle!? Kehtaskin vielä pyytää kyytiä. Onneksi koko ajan kämppikseni oli meidän kanssa, kaksin en suostunut edes jäämään!

Hyi, yök mikä äijä :D
Ensin vaikutti fiksulta sekä mukavalta ja sitten on yhtäkkiä yök?
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja joskus:
Joskus nuoruusvuosina tapasin miehen festareilla. Vaikutti fiksulta ja mukavalta, annoin puhellinnumeroni kun pyysi. Soiteltiin puolin ja toisin (välimatkaa siis n. 200 km) mies ehdotti että tulisi mun luokse käymään. Asuin kimppakämpässä parhaan ystäväni kanssa.

Lupasin että haetaan rautatieasemalta jos kerran haluaa välttämättä tulla käymään. Tuli asemalle iso laukku mukanaan, ajateltiin kaverin kanssa että okei meinaako se jäädä asuun meille :D No yöksihän se jäi, ahdisteli mua yöllä (luuli että nukuin, en todellakaan voi nukkua sikeesti vieraan miehen vieressä!) joten sanoin aamulla että on parempi kun lähdet. Hyväksy asian mutta rupes silti tekemään aamutoimiaansa, sanoin niin että on parempi kun lähdet HETI. Tokas; no koskas viet mut asemalle!? Kehtaskin vielä pyytää kyytiä. Onneksi koko ajan kämppikseni oli meidän kanssa, kaksin en suostunut edes jäämään!

Hyi, yök mikä äijä :D
No daa, onpa kauheaa, kun kehtaa pyytää kyytiä asemalle! Se sika!
 
ISO :p
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Tutustuin ystävän/netin välityksellä erääseen mieheen, ystävn kaverin joku tuttu. En muista tarkkaa. Soiteltiin ja juteltiin& kirjoiteltiin paljon ennen kuin tavattiin. Sit ekoilla treffeillä kaikki meni hyvin, kunnes loppuillasta puhe kääntyi jotenkin seksiin...Hän kertoi että oli nuorena niin notkea että oli pystynyt ottamaan itseltään suihin...

Se siitä sit...
Notkea tai omasi ISON :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
hmm, no onhan niitä. Teininä olin toisella tapaamisella erään pojan kotona jonka vanhemmat oli mökillä. Jäin yöksi "ryyppäämään" sen luokse. no, teinipoika(17-18?) kun oli, ei tarjonnut illalla mitään syötävää vaan teki leivät jne mun nenän edessä ja söi hyvällä ruokahalulla. Mä kuolin nälkään ja en kehannu pyytää. Vedin kermalikööripullon tyhjään mahaan ja melkein sain myrkytyksen :| . Illalla ennen kuin alettiin nukkumaan, duunattiin ja se periaatteessa nukahti mun päälle pilin ensin lerpahdettua kesken aktin. Eipä tavattu sen jälkeen kun kotiin aamulla pääsin(sisko haki kun olin tosi huonona).
No, sitten, reilu parikymppisenä löysin itelleni epätoivoisena kamalia otuksia :x . Esim yksi, se tuli meille yöksi heti baarista. Baarissa oli hämärää joten en ihan tarkkaan nähnyt millainen se oli. Kun lähdettiin olin et :eek: apua...mutta en kehannu enää perua kutsua kämpälleni. Jätkä oli likainen, yleissuttuinen, mua pienempi, likaiset hampaat, laiha pitkä tahmatukka jne. Ush. Kotona hampaat irvessä säälistä suutelin ja nukuin vieressä mutta muuta en tehnyt. Aamulla jätkä oli aivan in lööööv ja vaihdettiin osotteet. Lupasin kirjottaa pian kirjeen ja arvatkaa kirjoitinko? Asui hiukan kauempana, siksi kirjelupaus...
Reilu parikybäsenä mun luokse tuli yöksi eräs juoppo ja ex-vankilakundi jne. Hmm, siis ihan jees näköinen pahapoika mutta juuri niin väärä ihminen. Suudeltiin ja oltiin aika himoissamme mutta laitoin jarrua kun tiesin että se on mikä on. Valottipa sitten suudellessa että pettää minkä kerkee eikä kykene olemaan yhden naisen kanssa. Luetteli mitä tauteja on saanut ja että hänellä on herpes. Oujeah, se siitä sitten :LOL: Ei, emme sitten siis duunanneet mitään ja sen jälkeen en tavannut kyseistä tyyppiä enää.
onhan noita enempikin mutta tuossa alkupalat.
Tämä viesti kertoo paljon sinusta.
Kertoo siitä mitä OLIN joskus ;) ja siitä EN ole ylpeä mutta menneisyydelleen ei voi mitään. Nyt olen viisaampi.

 
Stefanieee
Kerran tapasin yhden törkymöykyn, jonkin ihmeen deittipalstan kautta. Mies antoi itsestään tuntomerki: ''komea'', ''pitkä'', ''ujo'', ''silinterihattu'' ja ''piippu''. Ajattelin, että täytyy mennä katsomaan. Tapasimme eräässä kahvilassa, sitten. Ainoa mikä osui hänen antamistaan tuntomerkeistä oli se piippu. Hän oli tankki, ja päällään likainen t-paita, verkkarit ja koffin lippis. En kehdannut kääntyi kuitenkaan enää pois ja menin paikalle. Hän sitten sanoi: ''Kaikkihan valehtelevat itsestään, ethän säkään mikään laiha ole. Mahasi pömpöttää.'' Sitten se ''tarjosi'' kahvit ja huomasi yhtäkkiä ettei lompakko ollutkaan mukana ja minun piti maksaa hänenkin kahvinsa ja pullansa. Sitten aloimme keskustelemaan ja hän tunnusteli rakkauttaan minuun aina joka toisen lauseen jälkeen ja röyhtäisi aina sanomiensa päälle. Ajattelin, että nyt pitää päästä eroon ja sanoin, että lapseni pitää hakea tarhasta ja kiitin seurasta ja luikin tieheni. Se pommitti koko seuraavan viikon tekstareilla joissa ensin haukkui minua ja pyysi anteeksi.

:D
 
voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja Stefanieee:
Kerran tapasin yhden törkymöykyn, jonkin ihmeen deittipalstan kautta. Mies antoi itsestään tuntomerki: ''komea'', ''pitkä'', ''ujo'', ''silinterihattu'' ja ''piippu''. Ajattelin, että täytyy mennä katsomaan. Tapasimme eräässä kahvilassa, sitten. Ainoa mikä osui hänen antamistaan tuntomerkeistä oli se piippu. Hän oli tankki, ja päällään likainen t-paita, verkkarit ja koffin lippis. En kehdannut kääntyi kuitenkaan enää pois ja menin paikalle. Hän sitten sanoi: ''Kaikkihan valehtelevat itsestään, ethän säkään mikään laiha ole. Mahasi pömpöttää.'' Sitten se ''tarjosi'' kahvit ja huomasi yhtäkkiä ettei lompakko ollutkaan mukana ja minun piti maksaa hänenkin kahvinsa ja pullansa. Sitten aloimme keskustelemaan ja hän tunnusteli rakkauttaan minuun aina joka toisen lauseen jälkeen ja röyhtäisi aina sanomiensa päälle. Ajattelin, että nyt pitää päästä eroon ja sanoin, että lapseni pitää hakea tarhasta ja kiitin seurasta ja luikin tieheni. Se pommitti koko seuraavan viikon tekstareilla joissa ensin haukkui minua ja pyysi anteeksi.:D
Ja nyt kaduttaa kun et ole parempaakaan löytänyt.
 
kupla-77
(liian) pikaisesti sovitut nettitreffit vuosia sitten: kaveri etsi älykästä elämänkumppania minä ehkä enemmän seikkailumielellä. Menin kolmen koirani kanssa Hkissä juna-asemalle vastaan ja sieltä tuli 50kg 180cm pitkä ylikorostetun reippaasti kulkeva nuorimies polvisukissa ja shortseissaan. Ensinnäkin pelkäsi koiria, vaikka oli sovittu, että mennään niiden kanssa lenkille. Toisessa lauseessa mietti, miten voi elää niiden kanssa kun on allergiaakin. Yritin toppuutella kovasti kun en hennonnut suoraan jättää toista seisomaan tyhmänä. Lenkillä huomasi tatuoinnin alaselässäni ja oli ihan järkyttynyt, että motoristeilla vain oli tatuointeja. Kerroin tietty heti kuuluvani motoristiporukkoihin. Silloin poltin satunnaisesti röökiä ja kun kundi oli kertonut inhoavansa tupakkaa, poltin ketjussa niin, että tuli ihan kamala olo. Edelleen mietti kompromisseja yhteiselämää varten, johon mun oli jo sanottava, että ehkä on parempi, että tiemme jatkavat erilleen. En halunnut olla kaverille tyly kun oli vähän raukan oloinen, siksi koitin saada itsestäni sellaisen kuva, että 'jättäisi' heti alkuunsa minut eikä toisin päin. En pidä itseäni mitenkään kylän kuumimpana kissana, mutta hiukka eri sarjoissa kuitenkin pelattiin.
 
Suzyanne
Tulipa vielä lisään mieleen noita omia kokemuksia. Noita nettitreffejä kun tuli nuorempana harrastettua aina silloin tällöin.. :whistle:

Yhden miehen kanssa tapasimme erään ravintolan terassilla.Treffien aikana hänen eksänsä soitti kolme kertaa, ja niiden puheluiden välissä hän puhui pelkästään eksästään ja tyttärestään. :xmas:

Yksi mies joi itsensä änkyräkänniin ensi treffeillä, ja vaati sen jälkeen päästä minun luokseni yöksi. Ei päässyt. :x

 
Katriina _
Minä lähdin kerran treffeille jo lähtötuntumasta ihan karsean (ja tyhmän) kundin kanssa, ja koko illan oli olo, et haluan pois. Sit kun sanoin sille illan lopulta päättyessä, että ei tästä taida mitään kummempaa tulla, ni äijä totes, että "no, nähdäänkö huomenna".
 
--
Mä tapasin kerran netissä mukavan oloisen itseäni pari vuotta nuoremman miehen. Kuviakin vaihdeltiin, ja söpöhän se oli. Suostuin sitten tapaamaan hänet eräässä yökerhossa ja joo.. kaikki tais mennä ihan suhteellisen hyvin siihen saakka, kunnes tää kaveri pyysi multa rahaa lainaan! Ekoilla treffeillä! Jätin pojun siihen enkä antanut rahaa. Laitteli vielä monta päivää perään viestejä ja sähköposteja, joissa kävi läpi tätä mun ongelmaani rahanlainaamisen suhteen. Olin kuulema outo ja tiukkapipo kun tuommoisen asian takia hänet lemppasin. En lämmennyt kyllä uusille treffeille siltikään. Kas kummaa.
 
vvvoooi ei
Mulla on ihan kauheesti huonoja treffejä :D Näistä on kyllä jo vuosia aikaa, onneksi!

Yks oli ihan kivannäköinen portsari(portsarit on tunnetusti tyhmiä), treenattu ja puolituttu jäbä. Nähtiin jossain baarissa ja kysyi leffaan. Olin saanut aikaisemmin ko. tyypistä urpon kuvan mutta päätin antaa mahdollisuuden.

Nähtiin sit jossain kuppilassa ennen leffaa, ja otettiin erä trivial pursuittia...Jätkä oli niin tyhmä että ei edes tiennyt montako munuaista on ihmisellä!!! Sit kertoi koko ajan juttuja kuinka ovat kännissä ajelleet, kuinka töissä on hakannut sen ja sen ym.. Todella älykäs ja charmantti!

No, päästiin leffaan ja yhtäkkiä jätkä ottaa mua päästä kiinni ja tunkee kielen mun kurkkuun!!! Apua miten kauheeta :D Mä törkkäsin sen tietty pois, ja sanoi 'sori':D Leffan jälkeen olis kuulemma halunnut tulla mun luokse, ei kiitos!!!


************************

Olin kaverin kanssa baarissa ja tavattiin siellä pari 3-kymppistä tosi hauskaa ja fiksunoloista kundian. Miehet olivat eri paikkakunnalta, n.200km päästä. Toisen kanssa sit vaihdettiin numeroita ja kutsui mut kylään luokseen(Espooseen). Kertoi, että on kahdet kaverin kolmekymppisjuhlat, joihin mentäisiin illalla.

No, mentiin miehen kotiin, jossa oli n.10 30-40v äijää dokaamassa(mä 18v. pikkulikka). Oli aika kauhee meno. Kaiken lisäksi tän miehen asunto(kiinteistövälittäjä jossain hemmetin Nooa pankissa?!?!) oli sisustettu oikein kukkatyyliin, pitsiverhot ja kaikki. Samoin kuvia jostain vauvasta ja matkarattaat lattialla!!!! Hätäsesti vei ne johonkin komeroon ja sanoi että veljen lapsen..JEP!

No sit lähdettiin juhlapaikalle, ja yhtäkkiä tää mies oli AIVAN perskännissä! Kello oli jotain 22 illalla ja tää vaan sekoilee ja örveltää siellä. Sain jätkän raahattua jotenkin ulos ja sanoin että nyt lähdetään. No äijä päätti vetää housut kinttuihin ja kusi keskelle pihaa mun naaman edessä.

Taksi tuli, ja kuski katsoi hetken meitä ja sanoi mulle että menette varmaan eri osoitteisiin:D
Mun oli tietty pakko mennä sinne, koska kaikki kamat sen luona. Mies oli sit niin kännissä ettei osannut edes osoitettansa sanoa. No jotenkin löydettiin perille. Mies painui sänkyyn ja alkoi kuulua kuorsausta, olin vessassa sillä aikaa odottamassa että sammuis. Katsoin peilikaappiin jossa oli huulipunia, kynsilakkaa ym.

No, kello oli jotain 01 yöllä, ja ei mikään juna siihen aikaan vie mua kotiin, joten pakko oli jäädä yöks. Hiippailin sänkyyn ja kerkesin nukahtaa ehkä 2min. kun se mies yrittää työntää sormeensa mun perseeseen!!! Pomppasin heti ylös sängystä ja painuin vessaan lukkojen taakse. Muistin, että yks tuttu asui Helsingissä ja soitin sille..Oli just tuurilla käymässä Espoossa jossain konsertissa, ja lupas että voin sen luokse mennä yöksi! Ihanaa.. Keräsin äkkiä kimpsut ja kampsut ja ovesta pihalle!

Ton jälkeen se mies oikeesti yritti soittaa ja tekstata mulle n.100 kertaa..Seuraavana päivänä tuli viestejä tyyliin, 'kultsi, missä sä oot?'..Voiko olla noin juntteja?!?!

***********

Yks poika tuli kaupungilla pyytää mun nroa, vaikutti ihan mukavalta joten annoin. Olin jotain 16v. silloin ja poika 18v. Tuli sit hakemaan mua autolla, ja ajeltiin ja yritin jutella mutta poika oli niin tuppisuu ettei kauheesti vastaillut:D No sit yhtäkkiä alkoi keuhkoomaan että hän kerää avaimenperiä ja niitä on sillä ainakin 200!!!!!!!!!!! Selitti ihan suu vaahdossa jostain turtles avaimenperistä. Jäi niihin treffit:D

Mulla olis vielä monta mutta jaksaakohan kukaan enää lukea?
 
Pinnallinen varmaan mutta...
Ekat treffit joilla himoissani päädyin miehen kanssa sänkyyn. Oli ehtinyt olla sisälläni ehkä sen 45 sekuntia kun päästi ihme ulahduksen. Minä tietty säikähdän että sattuiko johon tämä pösilö vinkuvalla äänellä että eikun mä tulin.

Jep. Ei tullut toisia treffejä.
 
cvb
Mulla ei oikein ole mitään kamalia treffikumppaneita osunut kohdalle, mutta nyt tuli mieleen kun joskus alle 20 vuotiaana tapailin erästä kloppia ja oltiin eräänä lauantaina menossa yhdessä yökerhoon. Ennen baariin menoa tää poika pariinkin otteeseen mainitsi haluavansa tarjota mulle baarissa jonku tietyn "ihan mielettömän hyvän" drinkin.

Mentiin sitten baariin ja pojan tuli aika lunastaa lupauksensa siitä mahtavasta drinkistä...Ja hän todellakin kehtas vielä pyytää multa rahaa siihen! Hän sanoi että jos maksan 5 euroa niin hän voi maksaa ylimenevän osan :D Mä kilttinä tyttönä annoin hänelle sen vitosen ja vastineeksi sain jonkun kamalanmakuisen, ällöttävän shotin! Mun viimeinenkin kiinnostuksenrippeeni katosi viimeistään tuossa kohtaa: Ensin luvataan tarjota ja sitten kehdataan vielä rahaakin kerjätä :D

Tapasinkin sitten melko pian tämän jälkeen nykyisen mieheni ja kerroin siitä tälle pojalle. Hän n. puolen vuoden ajan tasaisin väliajoin tiedusteli että "Noh, vieläkös rakkaus kukoistaa?". Odotti varmaankin että lankeaisin vielä hänen syliinsä :D
 

Yhteistyössä