G: Kuritettiinko sinua ruumiillisesti lapsena?

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/

Ja joo, vyö..sen unohdin listalta..Jos itki niin tuli kovempaa..ja jos ei itkenyt tuli silloinkin kovempaa..
joo, muistan itsekin tuon. Mutta jos itki, tuli kovempaa, mutta lyhyemmän ajan. Jos puri huultaan eikä itkenyt, selkäsauna kesti pidempään.

 
Kylla vaan. Luunappeja, remmista ja risusta. Ja risua aiti piti peilin koloon laitettuna niin etta kun menin nukkumaan omaan sankyyn niin se peili oli siina vastakkaisella seinalla jotta sita oli kiva sielta sangysta katsella unta odotellessa. :/
 
miz
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/

Ja joo, vyö..sen unohdin listalta..Jos itki niin tuli kovempaa..ja jos ei itkenyt tuli silloinkin kovempaa..
joo, muistan itsekin tuon. Mutta jos itki, tuli kovempaa, mutta lyhyemmän ajan. Jos puri huultaan eikä itkenyt, selkäsauna kesti pidempään.
Joo. Meillä ei loppunut ennen kuin itki ja sitten siitä itkemisestä ivattiin ja matkittiin. Ja anteeksi piti pyytää, vaikka useinmiten en tiennyt mitä olin sillä kertaa väärin tehnyt.

Vieläkin nousee raivo kun miettii noita.
 
äitykkä
kyllä! äiti repi hiuksista joskus niin, että jäi oikeita pahkuroita päänahkaan. ne oli pitkään kipeitä. isä antoi piiskaa antenilla. se jos joku sattui. ja piti myös olla samantien ihan hiljaa. ;/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miz:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/

Ja joo, vyö..sen unohdin listalta..Jos itki niin tuli kovempaa..ja jos ei itkenyt tuli silloinkin kovempaa..
joo, muistan itsekin tuon. Mutta jos itki, tuli kovempaa, mutta lyhyemmän ajan. Jos puri huultaan eikä itkenyt, selkäsauna kesti pidempään.
Joo. Meillä ei loppunut ennen kuin itki ja sitten siitä itkemisestä ivattiin ja matkittiin. Ja anteeksi piti pyytää, vaikka useinmiten en tiennyt mitä olin sillä kertaa väärin tehnyt.

Vieläkin nousee raivo kun miettii noita.

järkyttävän kauheeta väkivaltaa. henkistä ja fyysistä! *halaus*
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Kyllä. Olen saanut nahkaremmistä ja tukistamistakin eikä musta tämän hullumpi tullut :LOL: Omassa työssä näen niitä täysin vapaan ja kurittoman kasvatuksen hedelmiä eikä kyllä hyvältä näytä sekään.
Noo, siihen väliin mahtuu vielä monta kasvatustapaa. Voi pitää kuria ilman fyysistä vahingoittamista. Jos osaa. ;)
 
Tienkin. :D :snotty:

Siis olen jopa elännyt siinä käsityksessä, että KAIKKIA 70-luvun alkupuolen lapsia on vitsotettu... :whistle: :ashamed: :snotty:

Toisaalta mua ei tarvinnu paljoa, kun olin niin kiltti ja peloteltu ja yksinäinen (sisarukseton) muutenkin.

Lisäksi vedeltiin avokämmenellä naamalle teininä, käänsin aina posken ylpeyksissäni, ja tuli lisää. (Kun ei puheella saatu enää sorrettua)

Mikäs tässä, suht aikuisena oon saanu kerätä itsetuntoa ja yritän olla vanhempieni kanssa tarpeeksi vähän ja KUUNTELEMATTA, koska aina teen väärin...

Ja ei musta ihan normaalia ole kasvanu, mutta SE ei johdu väkivallasta vaan tosta henkisestä puolesta. :snotty: :xmas: :snotty:
 

Yhteistyössä