G: Kuritettiinko sinua ruumiillisesti lapsena?

vieras
joku tuolla ylempänä kertoi kurittajan olleen aina äiti, niin myös meillä. en sitten tiedä oliko mun isällä auktoriteettiä riittävästi muutenkin vai oliko meillä kyse ennemminkin siitä, että vastuu lastenkasvatuksesta oli suurimmalta osin äitini harteilla..
 
miz
Kyllä.
Kuritettiin ja hakattiin muuten vaan.
Alistettiin, nöyryytettiin ja pakotettiin sen jälkeen pyytämään anteeksi psykopaatti narsisti sadistilta. En kyllä tiedä mistä piti pyytää anteeksi? Olemassaoloani, kenties.
 
Keittiönoita
Kyllä. Syysstä ja syyttä. Joskus sain tukkapöllyä ihan vaan sen takia, että mutsin pinna oli kireällä eikä se just sillä hetkellä kestänyt esittämääni kysymystä. Olen kyllä antanut vanhemmilleni anteeksi, mutta koskaan en tule unohtamaan. Enkä kohtelemaan omia lapsiani kuten mua on lapsena kohdeltu. Kaikesta huolimatta mulla oli aika onnellinen lapsuus. Kampaajalla en edelleenkään tykkää käydä ja joskus on ollut parisuhteissa ongelmia siitä, etten siedä kenenkään . en edes miehen rakastellessa - koskevan hiuksiini.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Mattopiiska!!! Meillä oli käytössä vain sellainen muovinen oranssi lasten mattopiiska. Mutta ihan reippaan kipeää sekin teki.

 
miz
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kampaajalla en edelleenkään tykkää käydä ja joskus on ollut parisuhteissa ongelmia siitä, etten siedä kenenkään . en edes miehen rakastellessa - koskevan hiuksiini.
Sama ongelma. Tuntuu pahalta jo se että itse harjatessa hiuksiani osun takkuun niin että nipistää vähän.
Ihan viimeaikoina olen kyllä päässyt siinä eteenpäin että hiuksiani saa jo silittää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Juu ja vyön solkipää oli kans aika ikävä...
 
miz
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Vyön solkipää. Teki kipeitä raitoja ja ruhjeita. :X
Hiuksista heitettiin seinään jne.

Ja Ikinä, IKINÄ en tekisi mitään vastaavaa kenellekään
 
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Juu ja vyön solkipää oli kans aika ikävä...
Joo, meilläkin käytettiin vyötä. Aina nahkaista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Tukistukset sun muut oli ihan pikkujuttu mulle...

Pahin oli se, kun faija vetäs naaman turvoksiin ja verille. Silloin olin n. 10-11v.
:hug: Mä olen kanssa lentänyt lasioven läpi.... 13v. Mutta tuota en laske sinänsä kurittamiseksi. Se ei ollut rangaistus mistään, ukko vaan suuttui. En ymmärrä miksi ihmiset tekee näitä lapsilleen.... Edes niitä luunappeja sun muita. :(
 
tiina
Selkääni sain oikein kunnolla, iskän nahkavyöllä. Välillä kurittajana oli isä välillä äiti, sain joskus itse valita "hakkaajan", valitsin äidin koska hän löi hiljempaa. Sairasta, tiedän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Mattopiiska!!! Meillä oli käytössä vain sellainen muovinen oranssi lasten mattopiiska. Mutta ihan reippaan kipeää sekin teki.
Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/

Ja joo, vyö..sen unohdin listalta..Jos itki niin tuli kovempaa..ja jos ei itkenyt tuli silloinkin kovempaa..
 
Kyllä, moonta kertaa. Ja sen verran kovaa, että mieluummin menin leikkimökkiin nukkumaan kun ei kotiin uskaltanut mennä. Onneksi nuo ajat ovat ohi.

Ja pakko lisätä myös että olen katkera, enkä ikimaailmassa halua omille lapsilleni samanlaista kohtelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Mattopiiska!!! Meillä oli käytössä vain sellainen muovinen oranssi lasten mattopiiska. Mutta ihan reippaan kipeää sekin teki.
Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/

Ja joo, vyö..sen unohdin listalta..Jos itki niin tuli kovempaa..ja jos ei itkenyt tuli silloinkin kovempaa..
:hug:

Vitsi mulle tuli surku meidän kaikkien puolesta.
 
kyllä! tukka pöllyt,luunapit ja koivuniemen herrat oli tuttua kauraa. ihan kunnollinenhan musta nyt aikuisena on tullut,mut ennen kuin sain esikon niin olin kapina päällä 24/7/12. eli mitä enempi tuli kuritusta sitä pahempi musta tuli porukoita kohtaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Mattopiiska!!! Meillä oli käytössä vain sellainen muovinen oranssi lasten mattopiiska. Mutta ihan reippaan kipeää sekin teki.
Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/

Ja joo, vyö..sen unohdin listalta..Jos itki niin tuli kovempaa..ja jos ei itkenyt tuli silloinkin kovempaa..
:hug:

Vitsi mulle tuli surku meidän kaikkien puolesta.
Juu näiden ajattelu/lukeminen tekee kyl vähän pahaa.. :(

:hug: täältäkin..
 

Yhteistyössä