Mattopiiska!!! Meillä oli käytössä vain sellainen muovinen oranssi lasten mattopiiska. Mutta ihan reippaan kipeää sekin teki.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Sama ongelma. Tuntuu pahalta jo se että itse harjatessa hiuksiani osun takkuun niin että nipistää vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kampaajalla en edelleenkään tykkää käydä ja joskus on ollut parisuhteissa ongelmia siitä, etten siedä kenenkään . en edes miehen rakastellessa - koskevan hiuksiini.
Juuri näin..Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Kyllä. Siksipä oma lapseni ei tule ikinä "edes" luunappia saamaan.
Juu ja vyön solkipää oli kans aika ikävä...Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Vyön solkipää. Teki kipeitä raitoja ja ruhjeita. :XAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Joo, meilläkin käytettiin vyötä. Aina nahkaista.Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Juu ja vyön solkipää oli kans aika ikävä...Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
:hug: Mä olen kanssa lentänyt lasioven läpi.... 13v. Mutta tuota en laske sinänsä kurittamiseksi. Se ei ollut rangaistus mistään, ukko vaan suuttui. En ymmärrä miksi ihmiset tekee näitä lapsilleen.... Edes niitä luunappeja sun muita.Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Tukistukset sun muut oli ihan pikkujuttu mulle...
Pahin oli se, kun faija vetäs naaman turvoksiin ja verille. Silloin olin n. 10-11v.
Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mattopiiska!!! Meillä oli käytössä vain sellainen muovinen oranssi lasten mattopiiska. Mutta ihan reippaan kipeää sekin teki.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mattopiiska!!! Meillä oli käytössä vain sellainen muovinen oranssi lasten mattopiiska. Mutta ihan reippaan kipeää sekin teki.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Ja joo, vyö..sen unohdin listalta..Jos itki niin tuli kovempaa..ja jos ei itkenyt tuli silloinkin kovempaa..
Juu näiden ajattelu/lukeminen tekee kyl vähän pahaa..Alkuperäinen kirjoittaja Cassy::hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Musta mattopiiska ei ollut ollenkaan niin paha kuin hyppynaru..se kirveli joka kerran ihan sietämättömästi ja persus oli täynnä punaisia viiruja.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mattopiiska!!! Meillä oli käytössä vain sellainen muovinen oranssi lasten mattopiiska. Mutta ihan reippaan kipeää sekin teki.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Risu,mattopiiska,keppi,käsi,hyppynaru..kaikista pahin oli hyppynaru..Lisäksi semmosta "pientä"tukistamista,läpsimistä ja luunappeja.. Ja en todellakaan aio jatkaa tuota omieni kanssa..never!
Ja joo, vyö..sen unohdin listalta..Jos itki niin tuli kovempaa..ja jos ei itkenyt tuli silloinkin kovempaa..
Vitsi mulle tuli surku meidän kaikkien puolesta.