ei muuten toivo! ärsyttävää yleistystä. minä en ole ikinä toivonut tyttöä. meillä 2 poikaa ja 1 tyttö, ja kolmannestakin olisin toivonut poikaa.Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:Tyttö. Ehkäpä kokisin läheisemmäksi ja jokainen äiti toivoo sen yhden prinsessan.
Ihan totta, ei kaikki äidit todellakaan toivo tyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei muuten toivo! ärsyttävää yleistystä. minä en ole ikinä toivonut tyttöä. meillä 2 poikaa ja 1 tyttö, ja kolmannestakin olisin toivonut poikaa.Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:Tyttö. Ehkäpä kokisin läheisemmäksi ja jokainen äiti toivoo sen yhden prinsessan.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:Pojan, en vaan edes osaa kuvitella itseäni tytön äidiksi.
Niin täälläkin. Kun mulla sattuu olemaan jo valmiiksi maailman ihanin poika, en osaa edes kuvitella oloa ilman häntä.Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Poika :heart: :heart: :heart:
Voin kertoa, että ainakin yksi poikkeus täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:Tyttö. Ehkäpä kokisin läheisemmäksi ja jokainen äiti toivoo sen yhden prinsessan.
tyttöjä kasvatetaan ja kohdellaan eri tavalla jo sikiöajalta alkaen, siitä erot luonteessa.Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mulla on kaks poikaa ja molempien kohdalla olen poikaa toivonutkin Ainakin lähipiirin tytöt vaikuttaa paljon vaikeammilta mitä pojat... Sit taas pojat on aina mammanpoikia ja tytöt isin tyttöjä
peesiAlkuperäinen kirjoittaja girl:Molemmat löytyy, mutta ainokaisesta toivoisin tyttöä....koska äidin ja tyttären suhde on usein läheisempi ja isompana on sama sukupuoli se yhdistävä tekijä!