G; Jos saisit valita, olisiko ainokainen lapsesi tyttö vai poika?

  • Viestiketjun aloittaja mailea
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:
Tyttö. Ehkäpä kokisin läheisemmäksi ja jokainen äiti toivoo sen yhden prinsessan.
ei muuten toivo! ärsyttävää yleistystä. minä en ole ikinä toivonut tyttöä. meillä 2 poikaa ja 1 tyttö, ja kolmannestakin olisin toivonut poikaa.
 
mun mielipide
Mulla on kaks poikaa ja molempien kohdalla olen poikaa toivonutkin :D Ainakin lähipiirin tytöt vaikuttaa paljon vaikeammilta mitä pojat... Sit taas pojat on aina mammanpoikia ja tytöt isin tyttöjä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:
Tyttö. Ehkäpä kokisin läheisemmäksi ja jokainen äiti toivoo sen yhden prinsessan.
ei muuten toivo! ärsyttävää yleistystä. minä en ole ikinä toivonut tyttöä. meillä 2 poikaa ja 1 tyttö, ja kolmannestakin olisin toivonut poikaa.
Ihan totta, ei kaikki äidit todellakaan toivo tyttöä.
 
äitee
Esikoista kun aloin odottamaan, toivoin tyttöä aluksi, mutta kysyin ultrassa kumpi näyttäisi olevan tulossa. Tieto, että vauva oli poika, oli ihan mukava uutinen sekin silti. Nyt minulla on poika ja tyttö. Jos tulisi kolmas, olisi ihan sama kumpi on.
 
joo
Luultavasti pojan, vaikka tyttöni onkin ihana persoona. Meillä on kaksi poikaa ja tyttö. On noi pojat paljon helpompia kasvatettavia. Luulen, että hormonimyrsky vaivaa jo 2-vuotiasta tyttöämme, mieli vaihtuu sekunissa ;) Haastavaa on yrittää kasvattaa täyspäistä aikuista, kun ei itekään taida pysyä täyspäisenä neidin seurassa. (toi oli puolittainen vitsi :)
 
helppo
Pojan haluaisin eikä tarvi edes miettiä. Nuorena toivoin jostain syystä aina tyttöä. Mutta kolmikymppisenä alkoi mieli muuttua ja jotenkin poikalapsen saaminen alkoi olla jotenkin kovin tärkeää ja ihanaa. Eli vastaus on nyt aikuisena naisena THE poika. Poika sopisikin meidän perheeseemme luontevammin, kun ollaan molemmat vanhemmat tällaisia "ajatuksiltamme miehisiä":D. En ole koskaan ollut mikään prinsessa vaikka hehkeä nainen kai miesten mielestä :D. Jotenkin vaan tuntuu että pojan kasvattaminen olisi palkitsevampaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:
Tyttö. Ehkäpä kokisin läheisemmäksi ja jokainen äiti toivoo sen yhden prinsessan.
Voin kertoa, että ainakin yksi poikkeus täällä :wave:

Esikoista odottaessa toivoin vahvasti poikaa.
Eli pojan olisin tahtonut jos yksi lapsi ois vaan tullut.

Ja myös kuopus on poika ja silloinkin ykköstoive oli poika.
 
Pakko vastata poika :heart:

Ihan vaan siksi, että mulla on poika ja en vaan osaisi kuvitella elämää ilman tuota pientä miestä. En vaan pysty vastaamaan enää puolueettomasti. Luulin ennen osaavani hoitaa vain tyttöä kun nyt olen niin pojan äiti ettei tosikaan :D Hurrjaa menoa :heart:
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
Mulla on kaks poikaa ja molempien kohdalla olen poikaa toivonutkin :D Ainakin lähipiirin tytöt vaikuttaa paljon vaikeammilta mitä pojat... Sit taas pojat on aina mammanpoikia ja tytöt isin tyttöjä :D
tyttöjä kasvatetaan ja kohdellaan eri tavalla jo sikiöajalta alkaen, siitä erot luonteessa.
pojat saavat lyödä ja riehua ja ottaa tilan ja äänen ja näin tytöt ajetaan nurkkaan ilman tilaa ja ääntä ja näin he kostavat pahan olon toisilleen olemalla toisilleen ilkeitä.
 

Yhteistyössä