G; Jos saisit valita, olisiko ainokainen lapsesi tyttö vai poika?

  • Viestiketjun aloittaja mailea
  • Ensimmäinen viesti
hm
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
Mulla on kaks poikaa ja molempien kohdalla olen poikaa toivonutkin :D Ainakin lähipiirin tytöt vaikuttaa paljon vaikeammilta mitä pojat... Sit taas pojat on aina mammanpoikia ja tytöt isin tyttöjä :D
tyttöjä kasvatetaan ja kohdellaan eri tavalla jo sikiöajalta alkaen, siitä erot luonteessa.
pojat saavat lyödä ja riehua ja ottaa tilan ja äänen ja näin tytöt ajetaan nurkkaan ilman tilaa ja ääntä ja näin he kostavat pahan olon toisilleen olemalla toisilleen ilkeitä.
eli jos pojat laitetaan kuriin, maailmasta tulee parempi paikka tytöille.
 
mjaa
En rehellisesti sanottuna osaa sanoa. Mulla on sekä poika että tyttö ja kummatkin sukupuolet on ihania, enkä osaa valita kumpi olisi "parempi". Jos joskus tulisi kolmas lapsi, niin aivan se ja sama kumpaa sorttia olisi.
 
tyttären äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:
Tyttö. Ehkäpä kokisin läheisemmäksi ja jokainen äiti toivoo sen yhden prinsessan.
ei muuten toivo! ärsyttävää yleistystä. minä en ole ikinä toivonut tyttöä. meillä 2 poikaa ja 1 tyttö, ja kolmannestakin olisin toivonut poikaa.
Ihan totta, ei kaikki äidit todellakaan toivo tyttöä.
niinpä, eikä kaikki miehet toivo poikaa.
Minunkin mieheni kertoi haluavansa tyttären mieluummin kuin pojan jo toistakymmentä vuotta aikaisemmin kuin edes tytär vihdoin syntyi.

Mies sanoi että kun on itse ollut poika niin ei halua saada samanlaista mopolla päristelevää torvea lapsekseen. Mieheni mielestä tyttölapset ovat älykkäämpiä ja fiksumpia.
 
elsi
Monet sanovat, että pojat ovat helpompia. Miksi niin? Meille on poika tulossa ja itse jonkinasteisena poikatyttönä sukupuoli on suuri helpotus. Kuvittelen osaavani olla paremmin poikien kanssa.
 
vieras
No kun mun ainokaisen ON poika. Musta myös pojan ja äidin suhde on hieno. Monesti vain murrosiässä molemmin puolin säikähdetään ja etäännytään. Mutta juuri siinä kasvuvaiheessa äiti on pojalle todella tärkeä. Mulla on ystäväpiirissä pari äitinsä murrosiässä menettänyttä miestä ja sitä naiskontaktin hakua!! Siis ei vain parisuhde/flirtti/iskemismielessä, vaan sellainen jatkuva naisen huomion kaipuu.

Joten jos ainokaisenne sattuu olemaan poika, älkää antako sukupuolen hämätä. Vaalikaa ja kasvattakaa sidettä ja yhteyttä. On hankalaa kun lapsi on murrosiässä, mutta kantaa hedelmää myöhemmin.
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja tyttären äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuuli:
Tyttö. Ehkäpä kokisin läheisemmäksi ja jokainen äiti toivoo sen yhden prinsessan.
ei muuten toivo! ärsyttävää yleistystä. minä en ole ikinä toivonut tyttöä. meillä 2 poikaa ja 1 tyttö, ja kolmannestakin olisin toivonut poikaa.
Ihan totta, ei kaikki äidit todellakaan toivo tyttöä.
niinpä, eikä kaikki miehet toivo poikaa.
Minunkin mieheni kertoi haluavansa tyttären mieluummin kuin pojan jo toistakymmentä vuotta aikaisemmin kuin edes tytär vihdoin syntyi.

Mies sanoi että kun on itse ollut poika niin ei halua saada samanlaista mopolla päristelevää torvea lapsekseen. Mieheni mielestä tyttölapset ovat älykkäämpiä ja fiksumpia.
Samoin minun mieheni toivoi tyttöä jo ennenkuin aloimme seurustelemaan.
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kun mun ainokaisen ON poika. Musta myös pojan ja äidin suhde on hieno. Monesti vain murrosiässä molemmin puolin säikähdetään ja etäännytään. Mutta juuri siinä kasvuvaiheessa äiti on pojalle todella tärkeä. Mulla on ystäväpiirissä pari äitinsä murrosiässä menettänyttä miestä ja sitä naiskontaktin hakua!! Siis ei vain parisuhde/flirtti/iskemismielessä, vaan sellainen jatkuva naisen huomion kaipuu.

Joten jos ainokaisenne sattuu olemaan poika, älkää antako sukupuolen hämätä. Vaalikaa ja kasvattakaa sidettä ja yhteyttä. On hankalaa kun lapsi on murrosiässä, mutta kantaa hedelmää myöhemmin.
Murrosika ei olekaan se ongelma, vaan se etta aikuisialla monet pojat vieraantuvat ja etaantyvat aideistaan. Varmaankin koska vaimo ottaa sen tarkeimman naisen paikan.
 

Yhteistyössä