G:Ällöttävät paheet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noo, puristelen finnejä ja mustapäitä. Raavin päänahkaa ja etenkin selkää. Haistelen omia pieruja. Kaivelen nenää, mutta en kyllä syö mitään räkää vaan pyyhin nenäliinaan. Siinä taitaa olla ne ällöttävät.
Onneksi en sentään kuse sänkyyn tai jätä vakoa niin paskaseksi että jälkeenjääneestä kakasta voi muovailla pikku-ukkoja. :x

Mäkin haistelen pikkarit ennenkuin laitan pyykkikoriin. Tuoksuu niin kivalle. Uskon että näin tekee moni muukin. Olen todella hygieninen ihminen, mutta kaivan kyllä nenääni. Miten muuten saa sieraimet puhtaaksi kunnolla? Sen jälkeen pesen kädet, tietysti. Puhdistan kieleni kynsilläni.

* Kun tunne, että pieru tulee laitan käteni "kupiksi" reijälle ja kun pieru on tullut vien kupin nenään ja haistelen pieruani

* Usein ihan telkkaria katsellessani rämplään alapäätäni ja sitten haistelen kättänä joskus myös maistan sormeani

* Kaivan nenääni ja joskus syön räkäni tai tökin ne lähimpään huonekaluun

* Haistelen pikkuhousujani kun laitan ne pesuun

* Jos tulee haava, nuolen veren pois

pieren ja haistelen omia pieruja (peiton alla), kaivan nenää ja syön räkääni, kaivelen myös alapäätä ja syön valkovuotoakin (varsinkin semmosta venyvää), nuolen haavat, vaihdan lakanat harvoin, puristelen finnejä (omia ja miehen), en syö kynsiä mutta kovettunutta ihoa niiden ympäriltä kylläkin, syön lapselta jääneet ruoat (myös ne jotka on käynyt sen suussa), tykkään hinkata ihosta kuolleen kerroksen pois ja syödä sen, korvavaikkua oon myös maistanut mutta oli niin tujun makusta että jäi yhteen kertaan. jos jossain oon kunnostautunu niin pylly on aina hyvin pyyhitty :)

Kaivan nenääni ja laitan löydökset suuhuni.
Piereskelen estoitta jos olen yksin kotona ja haistelen niitä.
Haistelen myös pikkuhousujani.
Puristelen finnejä ja mustapäitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pieren ja haistelen omia pieruja (peiton alla), kaivan nenää ja syön räkääni, kaivelen myös alapäätä ja syön valkovuotoakin (varsinkin semmosta venyvää), nuolen haavat, vaihdan lakanat harvoin, puristelen finnejä (omia ja miehen), en syö kynsiä mutta kovettunutta ihoa niiden ympäriltä kylläkin, syön lapselta jääneet ruoat (myös ne jotka on käynyt sen suussa), tykkään hinkata ihosta kuolleen kerroksen pois ja syödä sen, korvavaikkua oon myös maistanut mutta oli niin tujun makusta että jäi yhteen kertaan. jos jossain oon kunnostautunu niin pylly on aina hyvin pyyhitty :)

Tää tais olla pahin. Mulle tuli huono olo.

Yööökkkkkkkk!!

Omien varpaiden kynsien syöminen, nenän kaiveleminen ja rään syönti. Munien ja perseen kaivelu sormella ja sen haistelu jälkeen. Omien ja miehen alkkareiden haistelua ja välillä maistelen omaa spermaa ja korvavahaa

Yhteistyössä