Joku tyttö näpläsi irtokarkkeja sormillaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kattelinpa täs yhtenä päivänä marketin irtokarkkihyllyllä, kun noin 10-12-vuotias tyttö otti muovikauhalla karkkeja pussiin, mutta aina SORMILLAAN nyppi väärän väriset namit takas hyllyyn :o Ja karkit oli jotain hedelmäkarkkeja, joissa ei ollu paperia ympärillä.

Nyt harmittaa, etten mennyt sanoon likalle mitään.
Eipä tee mieli enää ostaa irtokarkkeja tollasesta paikasta, mistä niitä saa itse ottaa.

Mä olen nähnyt ihan samaa, enkä sen jälkeen enää oo ostanut kaupasta irtokarkkeja. Tyyppi oli vanhempi, hieman epäsiisti mieshenkilö, jonka pussissa oli vissiin liikaa karkkeja kun osa piti laittaa takas niihin laatikoihin, käsin tietysti. En ole mikään neuroottisen tarkka hygienian suhteen, mutta joku raja pitää olla!

Mua ärsyttää suunnattomasti just kun menevät sormineen niitä karkkeja räpläämään, sitä varten ne kauhat siinä on millä otetaan :kieh: Täällä se on aika yleistä ja monta kertaa käyny sanomassa että muutkin niitä ostaa että näpit irti niistä |O

kaupassa nähtyä: äiti lappas ison pussillisen karkkeja pussiin, punnitsi ne pisti kärryyn. kassajonossa näin saman äidin joku vippasi tyhjän karkkipussin hyllyn alle :o

tosin vartija näki saman minkä minä
e058.gif

Juu ne irtokarkkilaarit on oikeita pöpöpesiä, teinit kuulema käy räkimässäkin niihin. Tekevät kiusaa.
Joten kattokaa vähän mistä ostatte, ei kannata ainakaan semmosesta laarista mikä on jossain kaupan takaosassa jemmapaikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
kaupassa nähtyä: äiti lappas ison pussillisen karkkeja pussiin, punnitsi ne pisti kärryyn. kassajonossa näin saman äidin joku vippasi tyhjän karkkipussin hyllyn alle :o

e058.gif

Hihii, ämmä sai ansionsa mukaan :D

e058.gif

Siis en ymmärrä :ashamed: . Tai siis en saa tekstistä selvää. Mitä se nainen oikein teki?

Alkuperäinen kirjoittaja simpu:

e058.gif

Siis en ymmärrä :ashamed: . Tai siis en saa tekstistä selvää. Mitä se nainen oikein teki?

Söi ne?

Alkuperäinen kirjoittaja simpu:

e058.gif

mä ymmärsin, et olis laittanut karkit pussiin ja punninnut ne. ja sitten vielä syönytkin karkit ja sit vipannut tyhjän pussin piiloon. ei siis olis maksanut karkkeja lainkaan

Yhteistyössä