Irtokarkit kaupoissa, alalaarit yök, yök

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuka tietää missä tänään 7.11.2011 on irtokarkkeja kajaanissa alennuksessa,kun kaverilla mielitekee eikä tiedä haluis lähteä ostamaan.. niin voisko joku kertoa minulle!?? :ooo

Mäkin kerran törmäsin vastaavaan. Mamma kälätti puhelimessa eikä huomannut pilttinsä puuhia. Sanoin kyllä mammalle asiasta, hän katsoi mua kummastuneena. Lienkö sitten ollut siinäkin kielimuuri...?

hieman hysteriaa liikkeellä.. juu älkää nyt hyvät ihmiset menkö niihin kauppoihn kun niissä on ihmisiä. ja ne kävelee siellä ja koskettee ruokia.. AJATELLA!! :headwall:

Juu ei.. en tiedä ketään joka olisi saanut ruokamyrkytyksen irtokarkeista tai niistä ostoskärryistä missä se niko petteri istui.. no mutta toki jos ei nyt suurempia murheita ole niin sitten :) :popcorn:

Alkuperäinen kirjoittaja hömpsykkä;24982655:
kuka tietää missä tänään 7.11.2011 on irtokarkkeja kajaanissa alennuksessa,kun kaverilla mielitekee eikä tiedä haluis lähteä ostamaan.. niin voisko joku kertoa minulle!?? :ooo

Hei älä nyt kehtaa nolata meitä kajaanilaisia, pliis... Irtokarkkeja alennuksessa :laugh:

Ei liity irtokarkkeihin mutta kerran näin pultsarin sylkäisevän sinne suolakurkkupurkkiin mistä niitä saa itse ottaa.

hahahha voi yäääk!!

Joo, eihän se mikään yllätys ole, että avoimesti esillä olevissa ruoissa voi olla vaikka mitä. Toisaalta, eipä ole vielä tähän päivään sellaisista tuotteista tullut mitään myrkytyksiä, joten vaikka bakteereja onkin, ei ne varmaan tapa.

Tämä on kyllä silti ennätys.

siis mitä pahaa siinä on että ottaa juoma-automaatista,hörpää ja sit täyttää taas lasin? teen useinkin hotelli-ym aamiaisilla näin kun kamala kankkusjano ja ei jaksa juosta sitä miniatyyrilasia täyttämässä...?

Yhteistyössä