V
vieras
Vieras
Yks pikkupoika kaivoi takapuoltaan (housun sisältä) ja sitten työnsi saman käden sinne laariin... tais olla siellä senjälkeen kihomadonmunia :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Tuota... en millään halua pilata teidän iloa mutta... Miettikääs seisovaa päytää... Juu, ottimila sieltä otetaan, mut joka kerta kun ottaja ojentaa kätensä ottaakseen, sinne varisee kädestä jos sun vaikka vallan mitä =)
Ihanaa kun pääsis aina ensimmäisenä pöytään =)
Alkuperäinen kirjoittaja risteilijä:Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Tuota... en millään halua pilata teidän iloa mutta... Miettikääs seisovaa päytää... Juu, ottimila sieltä otetaan, mut joka kerta kun ottaja ojentaa kätensä ottaakseen, sinne varisee kädestä jos sun vaikka vallan mitä =)
Ihanaa kun pääsis aina ensimmäisenä pöytään =)
Juu, ja tämä on laivan buffetissa nähtyä: pikkutyttö nuoli jäätelökauhan ja laittoi takaisin. No lapsihan oli kyseessä mut silti, yh hyh
Alkuperäinen kirjoittaja vanillakaks:mä niitä aina ostelen kun niissä on parhaat karkit. Mut enpä vielä ainakaan oo sairastunut niitä syötyäni.
Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Meillä mies ostaa viikottain itselle irtsaripussin eikä ole vielä ainakaan sairastunut. Mulle tulee jostain syystä Candy Kingeistä helposti huono olo. Siksi suosin karkkipusseja.
Alkuperäinen kirjoittaja Karkkihirmu:Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Meillä mies ostaa viikottain itselle irtsaripussin eikä ole vielä ainakaan sairastunut. Mulle tulee jostain syystä Candy Kingeistä helposti huono olo. Siksi suosin karkkipusseja.
Ihan asian vierestä, mutta miks sulla on toi väliviiva nikissäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Minä olen nähnyt niissä laatikoissa muurahaisiakin.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:tai sit kannattaa hakee ne filmtownista tai makuunista ..siel käy varmaan vähemmän lapsia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ???:En koskaan avaa julkisissa rakennuksissa ovia, sillä tuhannet ihmiset ovat kaivaneet nenäänsä ja takapuoltaankin ennen kuin ovat avanneet sen saman oven.
Niin ja tämä on provo. Tiesittekö että julkisessa tietokoneen näppäimistössä on enemmän pöpöjä kuin wc-pöntössä. Ja silti aika harva taitaa pestä kätensä sen jälkeen kun on käyttänyt tietokonetta...
Ehdotan että kaikki käymme vähän nuolemassa niitä karkkeja niin saadaan pöpöt kiertoon... Kohoaisi vähän tämänkin ylihygieenisen kansan vastustuskyky.
Ja tietysti kieltäisin lastani niitä syömästä, ja en tajua kuka AIKUINEN on niin pönttö että syö = varastaa irtiksiä. Melko säälittävää.