Irtokarkit kaupoissa, alalaarit yök, yök

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä kans oon näitä jotka ottaa niitä karkkeja sieltä takaa mistä niitä "tippuu lisää" kun pönttö tyhjenee, olen siis "kaivaja".. :whistle: eipä ole mullekaan kyllä näinä vuosina mitä sieltä olen ostanut niin mitään tauteja (kai) tarttunut...

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Tuota... en millään halua pilata teidän iloa mutta... Miettikääs seisovaa päytää... Juu, ottimila sieltä otetaan, mut joka kerta kun ottaja ojentaa kätensä ottaakseen, sinne varisee kädestä jos sun vaikka vallan mitä =)

Ihanaa kun pääsis aina ensimmäisenä pöytään =)

Juu, ja tämä on laivan buffetissa nähtyä: pikkutyttö nuoli jäätelökauhan ja laittoi takaisin. No lapsihan oli kyseessä mut silti, yh hyh

Mä en koskaan, ikinä osta irtopullia, irtokarkkeja tms. Myös seisova pöytä ravintolassa saa olla puolestani ihan rauhassa. Miettikää hyvät ihmiset ainakin nyt sikalunssan aikaan kaksi kertaa mistä syötte. Muista, että myös juoma-automaatit on kaikkien käpälöitävänä. Ja jotkut juo mukistaan ja lykkää sen takasi automaatin alle.. iljetys.

Alkuperäinen kirjoittaja risteilijä:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Tuota... en millään halua pilata teidän iloa mutta... Miettikääs seisovaa päytää... Juu, ottimila sieltä otetaan, mut joka kerta kun ottaja ojentaa kätensä ottaakseen, sinne varisee kädestä jos sun vaikka vallan mitä =)

Ihanaa kun pääsis aina ensimmäisenä pöytään =)

Juu, ja tämä on laivan buffetissa nähtyä: pikkutyttö nuoli jäätelökauhan ja laittoi takaisin. No lapsihan oli kyseessä mut silti, yh hyh

Todistin samalaista tapausta viime keväänä, tosin silloin kyseessä pikkupoika. Jäi se jätski meikäläiseltä ottamatta.

Ihan asiaahan te naiset kirjottelette, mutta toisaalta mua huvittaa toi vauhkoominen. :) Kuinka moni todellisuudessa TIETÄÄ sairastuneensa jonkun tollasen johdosta? En halua vähätellä ongelmaa, mutta kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:
Meillä mies ostaa viikottain itselle irtsaripussin eikä ole vielä ainakaan sairastunut. Mulle tulee jostain syystä Candy Kingeistä helposti huono olo. Siksi suosin karkkipusseja.

Ihan asian vierestä, mutta miks sulla on toi väliviiva nikissäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja Karkkihirmu:
Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:
Meillä mies ostaa viikottain itselle irtsaripussin eikä ole vielä ainakaan sairastunut. Mulle tulee jostain syystä Candy Kingeistä helposti huono olo. Siksi suosin karkkipusseja.

Ihan asian vierestä, mutta miks sulla on toi väliviiva nikissäsi?

Yleensä mun nikki kirjoitaan muutan vaan alaviivalla eli veden_neito . Tämä ei sitä huolinut joten on nyt noin.

Juu irtokarkkien ostelu loppu meillä siihen kun eka kerran näin lapsia räkimässä sinne karkkilaariin :/ olen senjälkeen nähny myös miten lapsi maistelee karkkeja ja sylkee sinne astiaan takas kun onki pahoja. Pussitettuja karkkeja meille =)

Kaveri on kaupan kassalla töissä ja sanoi, että monet lapset maistelee niitä karkkeja ja laittaa laariin sitten joskus takaisin parin nuolaisun jälkeen. Mä ostan karkkeja vain ylälaatikoista, kaksi alinta riviä jää ostamatta.

mun täytyy tunnustaa, että olin viime viikolla 2v pojan kanssa lähikaupan irtokarkkitiskillä. Poika touhuili siinä omiaan ja lapoin karkkia pussiin. Yhtäkkiä huomasin, että lapsi laittoi nallekarkin suuhunsa ja kielsiin tietty heti. No, lapsihan sylkäisi välittömästi karkin takas laatikkoon... Yritin sitä etsiä, mutta mahdotontahan se on satojen joukosta huomata. Sinne jäi, sori.

En koskaan avaa julkisissa rakennuksissa ovia, sillä tuhannet ihmiset ovat kaivaneet nenäänsä ja takapuoltaankin ennen kuin ovat avanneet sen saman oven.

Niin ja tämä on provo. Tiesittekö että julkisessa tietokoneen näppäimistössä on enemmän pöpöjä kuin wc-pöntössä. Ja silti aika harva taitaa pestä kätensä sen jälkeen kun on käyttänyt tietokonetta...
Ehdotan että kaikki käymme vähän nuolemassa niitä karkkeja niin saadaan pöpöt kiertoon... Kohoaisi vähän tämänkin ylihygieenisen kansan vastustuskyky. :)

Ja tietysti kieltäisin lastani niitä syömästä, ja en tajua kuka AIKUINEN on niin pönttö että syö = varastaa irtiksiä. Melko säälittävää.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
En koskaan avaa julkisissa rakennuksissa ovia, sillä tuhannet ihmiset ovat kaivaneet nenäänsä ja takapuoltaankin ennen kuin ovat avanneet sen saman oven.

Niin ja tämä on provo. Tiesittekö että julkisessa tietokoneen näppäimistössä on enemmän pöpöjä kuin wc-pöntössä. Ja silti aika harva taitaa pestä kätensä sen jälkeen kun on käyttänyt tietokonetta...
Ehdotan että kaikki käymme vähän nuolemassa niitä karkkeja niin saadaan pöpöt kiertoon... Kohoaisi vähän tämänkin ylihygieenisen kansan vastustuskyky. :)

Ja tietysti kieltäisin lastani niitä syömästä, ja en tajua kuka AIKUINEN on niin pönttö että syö = varastaa irtiksiä. Melko säälittävää.

:flower:

Yhteistyössä