G:Ällöttävät paheet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pasi27:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pasi27:
mul jää joskus kakkaa karvoihin ja otan ne sit sormella ja pyörittelen niistä palloja jotka sitten sneppaan milloin minneki..

Järkkyä, kokeile toimiiko toi iskurepliikkinä.

meille vai teille :heart:

Mulle ei toimi, voin kertoo. Kandeis aina pestä kakkelin jälkeen, ni ei tarttis sneppailla kakkapalloja. :$

Jos leivon jotain vieraille niin tarjoan kyllä ihan varmasti vaikka esim. kissa olisi nuollut pullia, tai ne olisivat pudonneet lattialle tai niin kuin kerran kun pellillinen pullia putosi likaiseen tiskialtaseen. Nostin vain pullat sieltä ja kuivasin ne ja hyvin kelpasivat vieraille... he tosin eivät tienneet että mies oli juuri sitä ennen pessyt altaassa paskaisia ulkoa tuotuja koirankuppeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Näitä riittää:
Jos leivon jotain vieraille niin tarjoan kyllä ihan varmasti vaikka esim. kissa olisi nuollut pullia, tai ne olisivat pudonneet lattialle tai niin kuin kerran kun pellillinen pullia putosi likaiseen tiskialtaseen. Nostin vain pullat sieltä ja kuivasin ne ja hyvin kelpasivat vieraille... he tosin eivät tienneet että mies oli juuri sitä ennen pessyt altaassa paskaisia ulkoa tuotuja koirankuppeja.

:x

Alkuperäinen kirjoittaja :x:
No hyi YÖK! Et kai silloin tee tuota, kun syöt esim. lastesi kanssa sipsejä/karkkeja samasta pussista? :o :x

Juu, en tietenkään. Ja meidän kakarat ei vielä edes saa niitä. Mies joskus sipsipussista erehtynyt ottamaan vetisen version... :)

Menkkojen aikaan haistelen sitä verta ja saatan tahallaan sotkea oikein kunnolla käteni tampoonin vaihdon yhteydessä ja sitten nuuskia kättä ja joskus olen sitä hieman maistanutkin.

- Usein, kun teen vaikkapa kakkua niin siistin ennen pöytään viemistä sen kakun reunan tiskirätillä...joo ei ole kovin hygieenistä.
- Teen räkäpalloja ja pudotan ne vaan lattialle pyöriteltyäni niitä ensin
- Syön omat varpaankynnet, leikkaan ensin leikkurilla ja sitten syön
- En aina paskalla käydessä jaksa enkä taivu kunnolla pyyhkimään joten saattaa hieman "tavaraa" vakoon vielä jäädä, jos se myöhemmin häiritsee niin pyyhkäisen vaikka talouspaperilla ja laitan paperin vain keittiönroskikseen
- Jos minulla vaikka yöllä hieman lirahtaa pissaa sänkyyn niin en läheskään aina vaihda lakanaa vaan kuivattelen sängyn vain ennen seuraavaa nukkumista.
- Saatan kaivaa käsilläni "toosaa" ja sitten haistella sormia, ihan vaikka televisiota katsellessa.

Tässä nyt ainakin muutamia...

TÄÄ EI VOI OLLA TOTTA!

Alkuperäinen kirjoittaja PLIIS:
- Usein, kun teen vaikkapa kakkua niin siistin ennen pöytään viemistä sen kakun reunan tiskirätillä...joo ei ole kovin hygieenistä.
- Teen räkäpalloja ja pudotan ne vaan lattialle pyöriteltyäni niitä ensin
- Syön omat varpaankynnet, leikkaan ensin leikkurilla ja sitten syön
- En aina paskalla käydessä jaksa enkä taivu kunnolla pyyhkimään joten saattaa hieman "tavaraa" vakoon vielä jäädä, jos se myöhemmin häiritsee niin pyyhkäisen vaikka talouspaperilla ja laitan paperin vain keittiönroskikseen
- Jos minulla vaikka yöllä hieman lirahtaa pissaa sänkyyn niin en läheskään aina vaihda lakanaa vaan kuivattelen sängyn vain ennen seuraavaa nukkumista.
- Saatan kaivaa käsilläni "toosaa" ja sitten haistella sormia, ihan vaikka televisiota katsellessa.

Tässä nyt ainakin muutamia...

TÄÄ EI VOI OLLA TOTTA!

Höh...no totta noi on jokainen. En kai nyt huvikseni tänne kirjoitteli ja tässä kysyttiin nimenomaan ällöttäviä paheita...

Kaivan kyllä nenää (mutta pesen kädet aina sen jälkeen) ja kotona annan suolten soida, jos ei oo vieraita kylässä.

Mutta noiden (yäh) vähänkin pahempien juttujen toivois olevan provoja.

kaivan tosi usein nenää ja valitattavasti lapset matkii mua tässä asiassa. mutta pahin on mies joka myös syö omaa räkäänsä (ja lapset tietty perässä). mies myös laittaa räkäpalloja huonekalujen pohjiin, esim. tuoleihin, pöytiin, sohvaan, samoin syötyjä purkkia...

Alkuperäinen kirjoittaja hghjghj:
Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Mä nuolen sipsit ja saatan laittaa ne pussiin takaisin. En syö koko sipsiä kun joskus satunnaisesti.

Saman teen karkeille. Pääkallot (ja muut jossa jauhoja) nuolen ja sitten ufot halkaisen ja koputtelen jauhot suuhun. Ja karkit pussiin..

Voitte kuvitella miten noloa oli kun olin sairaalassa ja vedin karkkia tuolla tavalla.. huonekaverini tuli sanomaan että on pakko pummia karkkia kun niin tekee mieli... no kurkkasin pussiin joka oli täysi nuoltuja ja pureskeltuja karkkeja.. mitäs siinä muuta kun näytin pussin ja sanoin etten varmaan halua täältä mitään... oli hänen ilme näkemisen arvoinen :D

Mutta joo.. ällöä tiedän.

Nypin joskus huvikseni alapään karvojani
Järsin varpaankynsiäni
En vedä vessaa öisin (liikaa meteliä unisille korvilleni)
Pissaan joskus suihkussa ollessani, jos tulee hätä
Nuuhkaisen pikkuhousujani, ennen kun laitan ne pyykkiin

Silti olen noin yleisesti ottaen siisti ja huolellinen naisihminen, josta kukaan ei uskoisi näitä ällötystapoja!

piereskelen estotta, kaivan nenää, syljeskelen ku merimies, rapsuttelen kun kutittaa, jos annan hamstereiden natustaa leipääni niin en heitä sitä roskiin vaan syön sen, en jaksa siivota jokaista hamsterin papanaa joka tulee vastaan... kyllähän näitä riittää itse kullakin.

-kaivan nenääni ja laitan myös niitä räkäpalloja joka paikkaan, vähän hävetti, kun muutettiin ja sohvaa lähdettiin kantamaan sen pohja oli täynnä niitä räkäpalloja...
-en pese käsiä vessassa asioituani ellei ne haise
-kaivan korviani ja syön kynsien alta sen möhnän
-oon käyttänyt vaikka mitä outoja esineitä itsetyydytykseen, esim. kynsilakkapulloja, pattereita, barbin jalkoja, pehmokissan häntää, kaikenlaisia muita pienempiä pulloja yms...
-vaihdan sänkyvaatteet tooosi harvoin, jotain kerran kahdes kuukaudes, vaikka ne olis aikas likaset
-aina kun pieraisen peiton alla, pitää mennä sinne haistelemaan pierua

Okei, säästän teidät lopuilta ällöttäviltä tavoiltani.

Yhteistyössä