ex:n sääntö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton

Vieras
Mun ja lasteni isän erosta nyt puoli vuotta ja ex on asettanut minulle sellaisen säännön, etten saa koskaan enää olla kenenkään miehen kanssa, en saa seurustella tai tapailla tai olla yhdenillansuhteessa. Jos en tottele niin hän katkaisee välit lapsiin ja tekee mun elämästä hankalan. Nyt kysyin häneltä että voisiko hän olla lasten kanssa jos lähden risteilylle.
Ei käy, kun olen lähdössä kuulema miestä etsimään. Mitä teen? En koskaan pääse minnekkään ilman lapsia, kun silloin kun ex tapaa lapsia niin minun pitää olla paikalla, hän käy siis meillä tapaamassa kun ei oo omaa asuntoa raukalla. Hyvä keino vahtia minua, etten vahingossakaan pääse tapaamaan ketään miestä.

mun siskon ex teki samaa... ja se kans kyllä teki siskon elämästä yhtä helvettiä. ja sisko anto sen tehä siitä semmosta ja pahens asiaa vaan olemalla hiljaa ja kärsimällä koska olihan tämä "hänen omaa syytään"

se on vaan pakko sanoo et haista la paska... ei se saa sun elämästä päättää yhtikäs mitään ku sun menemiset on sun menemisiä.

ööh.. mitä jos vaikka et suostu? Ihan yksinkertaisesti?
Jos on valmis katkaisemaan välinsä lapsii tuon takia niin sitten on, eipä ollut kai kummoinenkaan isä alunperinkään sitten?
Sovitte tapaamiset tapaamissopimuksella lastenvalvojan luona, et ole paikalla kun hän tapaa (jos tapaamisten pitää jostain syystä olla valvottuja, valvoja on aina joku muu kuin sinä!) ja teet selväksi, ettei sinulla ole tilivelvollisuutta hänelle tekemisistäsi.
Jos se ei hänelle sovi, niin sitten ei tapaa lapsiaan, Oma on valintansa, eikä sinun tarvitse siitä tuntea syyllisyyttä tai huonoa omaatuntoa. Tarvittaessa hankit lastenhoitoapua, jotta pääset välillä viettämään omaa aikaa.
Älä hyvä ihinen suotu tuollaiseen sairaaseen kiristykseen ja kontrollointiin!

mun ex teki samat säännöt mulle sekä määräsi,ketkä mun kavereita saa olla..tiedätkö mitä mä tein?vähät välitin..mun elämä ja tarvittaessa voin tehdä hänen elämän vaikeaksi..

kenelläkään ei ole oikeutta määrätä toisen elämästä,mitä ja kenenkin kanssa tekee..

Alkuperäinen kirjoittaja toivoton:
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
siis olihan tää provo??

valitan ei ole provo, se mies on sairaanoloisen mustasukkainen, se yks syy meidän eroon.

No siinä tapauksessa sä olet liian tyhmä kun annan miehen vielä eron jälkeen hallita sinua!!!
Totta sulla muita sukulaisia tai tuttuja löytyy joka voi joskus lapsiasi katsoa? Ja,mies ei itse varmaan sitten ole naisten kans ollenkaan?? Hei daa

Miten ihmeessä ex puolisolla on oikeus määrätä elämästäsi?
Te olette eronneet ja ainut yhteinen asia joka teitä yhdistää on lapset, kaikki muu on sinun oma asiasi.

Ja jos ex miehesi uhkailee, että katkaisee välinsä lapsiin kun löydät uuden puolison, niin voit ihan mihellesikin sanoa, että "omaan reppuunsa se silloin paskantaa" näin vanhan kansan sanonnalla sanoen.
Voi tulla miehelle vielä vanhana ikävä omia lapsiaan.
Niinhän se on, että ystävät ja puolisot voi elämän tuulissa hävitä ja uusia menee, mutta lapset ovat aina lähellä ja rakkaita. Jos miehesi ei tätä tajua niin oma on häpiänsä.

Tuollainen isä ei ansaitse lapsiaan. Älä missään nimessä suostu kiristettäväksi. Voisoko lapset olla joskus vanhempiesi, kummiensa tms luona? Elä elämääsi kuin mies olisi kuollut ja voit vaikka löytää uuden paljon paremman. Ja aina nainen ilman miestäkin pärjää. Varsinkin tuollaista.

No sitten kai parempi että alat suunnitella elämääsi mahdollisimman mukavaksi, vaikka lapsillasi ei olekaan isää, suhtaudut niin että sulla on oikeus omaan elämääsi. Luo oma tukiverkkosi jostain aivan muualta, tuttavista, sukulaisista..

Lapsillehan se mies kostaa, ei sulle. Lapset pärjäävät kyllä ilman isääkin =)

Jos te kerta ootte eronnut niin eksä ei sillon voi laittaa sulle mitään sääntöjä.
Etkä sä muutenkaan pääse mihinkään ilman lapsia olit sä väleissä eksäs kanssa tai et. Kuulostaa myös siltä että se tekee sun elämästäs hankalan tottelit sä sitä tai et.

sano exälle et sulla on niin hyvä perse et sitä on pakko käydä sillon tällön jakamassa, muuten menee hukkaan hyvä pylly :xmas:

Ja anna miehen olla jos ei pysty lapsiaan näkemään, sen mokahan se on :snotty:

Mitä merkitystä on erolla, jos annat toiset määrätä elämästäsi ja tekemisistäsi ja vielä saman katon alla-vaikkeikaan virallisesti1

Exäsi ongelma, jos ei ole asuntoa saanut etsittä ja eikä varmaan etsikkään, jos annat sen lusmuillla kotonasi lasten varjolla1

Ei ole tuollainen lasten etu ja jos uhkailee katkaista välinsä lapsiinsa niin katsaiskoot. Parempikin elämä on edessä tai sitten etsi sen verran karski uusi ukko, joka pistää exäsi ojennukseen, jos sinusta ei siihen ole!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ööh.. mitä jos vaikka et suostu? Ihan yksinkertaisesti?
Jos on valmis katkaisemaan välinsä lapsii tuon takia niin sitten on, eipä ollut kai kummoinenkaan isä alunperinkään sitten?
Sovitte tapaamiset tapaamissopimuksella lastenvalvojan luona, et ole paikalla kun hän tapaa (jos tapaamisten pitää jostain syystä olla valvottuja, valvoja on aina joku muu kuin sinä!) ja teet selväksi, ettei sinulla ole tilivelvollisuutta hänelle tekemisistäsi.
Jos se ei hänelle sovi, niin sitten ei tapaa lapsiaan, Oma on valintansa, eikä sinun tarvitse siitä tuntea syyllisyyttä tai huonoa omaatuntoa. Tarvittaessa hankit lastenhoitoapua, jotta pääset välillä viettämään omaa aikaa.
Älä hyvä ihinen suotu tuollaiseen sairaaseen kiristykseen ja kontrollointiin!

Juurikin näin sun kannattaa tehdä.. Helpottaa kummasti omaa elämääsi :D Tsemppiä

Alkuperäinen kirjoittaja toivoton:
Mun ja lasteni isän erosta nyt puoli vuotta ja ex on asettanut minulle sellaisen säännön, etten saa koskaan enää olla kenenkään miehen kanssa, en saa seurustella tai tapailla tai olla yhdenillansuhteessa. Jos en tottele niin hän katkaisee välit lapsiin ja tekee mun elämästä hankalan. Nyt kysyin häneltä että voisiko hän olla lasten kanssa jos lähden risteilylle.
Ei käy, kun olen lähdössä kuulema miestä etsimään. Mitä teen? En koskaan pääse minnekkään ilman lapsia, kun silloin kun ex tapaa lapsia niin minun pitää olla paikalla, hän käy siis meillä tapaamassa kun ei oo omaa asuntoa raukalla. Hyvä keino vahtia minua, etten vahingossakaan pääse tapaamaan ketään miestä.

Kamalaa kiristystä! Eron jälkeen kummallakaan ei ole minkäänlaista tilivelvollisuutta uusista suhteistaan exälleen! Jos muu ei auta, niin muuta vaikka lasten kanssa toiseen maahan...

Ja se, ettei miehellä ole omaa asuntoa, ei ole sinun syysi. Tuolla perusteella en todellakaan antaisi exän tulla omaan kotiini, vuokratkoon vaikka hotellihuoneen jossa tavata lapsia.

Yhteistyössä