Mulla on vähä pahamieli ex:n käyttäytymisestä mua kohtaan ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Kun sillä oli eron takia vaikeaa,soitteli mulle monesti päivässä ja olin sille tukena,sanoin että jos niin pahalta tuntuu,voin tulla sen luokse vaikka keskellä yötä.Lupasin etten koskaan jätä yksin enkä pese elämästäni pois kokonaan.

Kun sillä alkoi helpottaa niin mulla oli aikaa alkaa surra eroa ja kun musta tuntui tosi pahalta,mä saan vaan kylmää kohtelua. :(

Jos pyydän häntä kylään lastemme kanssa (osa asuu hänen kanssa) niin ex kysyy "Mitä sä oikeen yrität". Tai jos menen sinne kylään,ex on ihan känkkä ränkkää koko sen ajan kun olen sielä.

Ei koskaan soita tai pidä yhteyttä ellei ole pakko.Minä tykkäisin että vois olla ystäviä ja että hän kävis joskus lasten kanssa mun luona viikolla,minä kun niitä niin ikävöin.

Mutta ex sanoo aina samoja asioita; "Mitä sä oikeen yrität? "Me ollaan erottu", "Mä oon päässy jo yli susta"

Tarkottaako se että mut pitää hylätä kokonaan eikä mun kanssa voi olla tekemisissä enää?Miten voi hylätä kokonaan ihmisen jota (kuulemma) hän rakasti sen toistakymmentä vuotta?

Miksen mä pysty samaan?Vieläkään vaikka saan osakseni pelkkää kylmää kohtelua. :'( :(

Näin se vaan menee, että exillä on taipumusta alkaa suhtautua aggressiivisesti ja tylysti exiinsä. No, sä et suhtaudu häneen siten mutta oma exäni on ihan samanlainen ollut, että ei ole voinut asiallisella linjalla olla eron jälkeen. Mun mielestä se on lapsellisuutta ja keskenkasvuisuutta, etenkin kun on niitä yhteisiä lapsia.

Ex on päässyt susta yli ja sinä autoit häntä siinä. Ehti käydä oman surunsa läpi ja sie vielä riekut siinä omassa surussas kun olet nyt ns tyhjän päällä etkä käynyt omaa suruasi läpi, halusit auttaa exää. Olet kiinni exässä, liian kiinni. Nyt kannattaisi ottaa vaan itteensä niskasta kii ja antaa SUN luvan surra ja olla, se menee kyllä ohi aikanaan. Te ootte eronneet varmastikin jostakin hyvästä syystä. Exäsi aloittelee uutta elämää, tee sinä samoin. :hug:

Miehet on samanlaisia kuin lapset: leikitään piilosta, mä olen eka ettijä ja sitten kun kierros päättyy ja toisen vuoro olla ettijä niin eipä leikki enää ensimmäistä kiinnostakaan kun sai jo mitä halusi. Hiffaskohan kukaan nyt mitä tarkoitin?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Miehet on samanlaisia kuin lapset: leikitään piilosta, mä olen eka ettijä ja sitten kun kierros päättyy ja toisen vuoro olla ettijä niin eipä leikki enää ensimmäistä kiinnostakaan kun sai jo mitä halusi. Hiffaskohan kukaan nyt mitä tarkoitin?

mie tajusin. ja voi vittu että se on lapsellista aikuisilta ihmisiltä! |O

ap:lle :hug: siusta varmaan tuntuu todella, todella pahalta.... niin pahalta ettei voi ees sanoin kuvailla. ja se on se paha oloki käytävä lävitte, ei oo mitään muuta vaihtoehtoa.

onko siulla ystäviä joille voit tilannetta purkaa? entäs perheneuvola, seurakunnan perheasiain neuvottelukeskus? ees joku paikka ettei tarvihe yksinään miettiä. jos sie yksin mietit niin ajatukset alakaa kiertää vaan kehää etkä pääse eteenpäin.

Musta haiskahtaa enemmänkin siltä, että sillä on jotain hampaankolossa. Tunteita ehkä, mutta se peittää ne nyt. Se ei halua olla läheisissä väleissä, koska pelkää että tunteet voimistuvat taas (juuri kun on niistä hiukan toipunut) ja tulee taas paskat olotilat... Sitten se peittelee sitä asiaa tommosilla paskamaisilla keinoilla.

:hug:

Yhteistyössä