EX-Kermit 28 - heinäkii

• Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
Katzu
Äärimmäisen pikaisesti taas,neiti nukkuu vielä. Heräsi yöllä kolmelta ja sit kuudelta,valvoi puoli kasiin ja nukahti uudelleen ja edelleen nukkuu.Pitäisi lähteä anoppilaan syömään ja toinen on vielä yötamineissa :) Minä täällä olen lähtövalmiina

Sannalle ja Taikalle mielettömästi onnea :)

Pikku2:n perheessä "pientä" puuhastelua. No saahan siitä sitten mukavasti rahaa :)

Senoralla on päiväkillistelijä. Onneksi yöt menee paremmin tuon nukkumisen suhteen.
Meillä eilen vetästiin neljän tunnin päikkärit klo 11 eteenpäin.Sen jälkeen olikin iltaan asti hereillä,pari kertaa nukahti tissille ja max viisi minuuttia nukkui. Mutta ei kiukutellutkaan vaikka valvoi niin kauan.

Ninnillä kuulostaa aika rankalta etenkin yöt. Voi kun helpottaisi vähitellen. Varmaan mukava kun löytyi hiekkalaatikolle kaveri.
Me sit nähdäänkin ensi viikolla.

Nyt jo katselee lelumatolla tosi tarkkaan leluja/kuvia. Aamuisin etenkin hymyilee kuin naantalin aurinko ja vastailee hymylläkun juttelee. Sit sellainen huvittava asia mielestäni on se,että kun on minun sylissä niin välillä tuijottaa napittaa minua ilmekkään värähtämättä. Mitäköhän mahtaa silloin tuumia :) Eilen minua alkoi oikein naurattamaan kun tyttö vaan tapittaa ja tapittaa.

Nyt täytyy mennä vielä lukemaan iltalehti

safiiri,
Hyvä tuo Katzun napottaja :)

Täällä on laukut pakattu. Varsin pöljän tuntosta lähteä pelkkänä naisseurueena liikkeelle huomenna. Startataan aamulla kukonlaulun aikaan. Tai ei aivan. Pikkusen myöhemmin ku viiään samalla siippa töihin. Sitte matka jatkuu pohjoiseen. Heti huomenna iltasella on ne kummipojan isoveljen synttärit. Sitte sunnuntaina kummitytön ristiäiset. Maanantaina auton nokka kääntyy takas kotia. Sillon auto onki melko täynnä ku pojat matkatavaroineen on mukana. He on parhaillaan vanhempieni kanssa asuntoautolla matkalla Lapin pääkaupunkiin. Käyvät pikavisiitillä mm. velipoikani luona. Tulevat sunnuntai-iltana mummilaan, jossa mää ja tytöt heitä ootellaan. Senora, en siis vieläkään voi kysyä anopilta niistä tuttavistasi kun en siellä käykkään. Oisin kyllä muistanu...

Oireista. Nyt alkaa vatsaa nipistellä hiukan sillai ku vatsoilla on tapana tädin lähestyessä. Jos muuten nyt oiski jostain kumman syystä onnenkantamoinen käyny, lupaan tarjota jäätelöt teikäläisille. Ei nimittäin voi olla asiat niin hyvin. ( huomatkaa, koitan pysytellä maanpinnalla ettei sitte pudotus oo niin paha...)

Viikonloppuja sitte itse kullekin. Huomenna jossain vaiheessa pakko avata kone vanhempieni luona, kun Isomman Pesueen Mirella aikoo testata......... Peukkuja siis hälle! Ai niin ja Antzihan se oottelee viikonloppuna tätiä.......... Peukkuja hälle kans!

Ninni..
Täälläpäs on harvinaisen hiljaista.

Eilen oli ihan outoa..koo nukkui 2,5h putkeen siitä kun vein unille. Ja se johtui siitä, kun kerrankin sai mahansa täyteen. Yleensä iltaisin koo ei syö kovinkaan paljon puuroa eikä muutakaan, vaan tankkaa tisua. No koska eilen olin poissa iltapäivällä hurjat 3h, niin maitoa oli nukkumaan mennessä todella paljon enemmän kuin normaalisti. Tyttö vetäsi molemmat tyhjäksi ja unikin maistui paremmin. Tänään taas maito vähissä eikä meinan koolle uni tulla.. Mulla ei siis riitä maito..koo heräilee kokoajan, koska sillä on nälkä..mut mitenhän sais sen syömään ruokaa paremmin iltaisin?

Katzulla kiva tapittaja, muistelisin, et jossain vaiheessa meidänkin tytöt olleet samanlaisia.. ihana tunne :)

Safiiria ja Antzia saamme jännätä..Oishan se jo aika saada lisää plussia ketjuun.

Tuuli!
Iltaa! Ihan pikaseen tulin käymään, kun en ole koko päivänä ehtiny linjoille. On ollu mukamas kiirettä ;) Aurinkoinen ja mukavan lämmin päivä oli täällä tänään.

Mukava lueskella Keppiksen ja Nöpön kuulumisia. On se kyllä ihanaa seurattavaa, kun nuo pikkuiset alkaa ottamaan kontaktia ulkomaailmaan. Ja Gia et sä mun mielestä ole mitenkään ylihysteerinen. Kuka ihme nyt haluaisi ehdoin tahdoin, että noin pieni sairastuu, varsinkin kun Keppis just oli sairaana.

Juups täytyy mennä. Toivottelen kaikille mukavaa viikonloppua ja Safiirille turvallista reissua! Niin ja tietty Antzille ja Safiirille peukutukset! Täälläkin on muuten laukut pakattuna. Lähetään myöskin huomenna aamulla ajelemaan parin sadan kilsan päähän. Senora, sinne missä on suuri ravitapahtuma viikonloppuna ;) Molempina päivinä aiotaan käydä raveja kattomassa. Maanantaihin!

Tuuli

Niksu1
Illastusta täältäkin suunnalta Suomea....

Nyt on viimein vessakalusteet valittu, maanantaina käydään tilaamassa ja valkkaamassa samalla lattia- ja seinäpinnat. Tätä sarjaa otetaan ja juuri tuon värisenä:
http://www.picard.fi/liitetiedostot/picard_tuotteet/160_2.jpg

Isäntä lähti aamulla prätkällä kokoontumaan toiselle puolen Suomea ja me jäätiin kotiin muksujen kanssa pitämään sadetta. Pari vähän hurjemman puoleista ukkosmyräkkää on iltapvän ja illan aikana pyyhkäisseet tästä yli.. Hui kauhistus. Mua tuo ukkonen vähän ahdistaa ja ärsyttävää koittaa sitten olla sellainen ylireipas asian suhteen kun esikko on kauhuissaan jyrinästä ja salamoinnista. Hällä on oma näkemys tuosta jyrinästä - ukkonen siellä kuulema haukottelee....=)

Mun täti ehdotti tänään että lähdettäisiin heidän kanssa elokuun ekalla viikolla äkkilähdöllä etelään, tietävät kuulema mihin koiratkin saisi hoitoon (heillä itsellä myös hoitoa kaipaavia kaksi kappaletta...).... Pistin isännälle viestiä et miten olis ja hän innostui asiasta heti. Pitää varmaan sunnuntaina suunnata katsomaan tädin kanssa, et löytyykö kaikkia miellyttävää kohdetta edukkaasti. Kreikka olis tähtäimessä. Mä en oo koskaan käyny rantalomalla, olis sekin ihan huisaa vaihtelua tähän jatkuvaan vesisateeseen....=) Et saas nyt sitten nähdä päästäiskös sittenkin vähän Muumimaailmaa kauemmaksi reissaamaan elokuussa....

Ninnille jaksuja rankkoihin öihin, toivottavasti pian helpottaisi. Kivaa, että olet löytänyt seuraa hiekkalaatikon laidalta!

Nöpöllä ja Keppikselläkin lienee maailma ihan mallillaan, siltä ainakin kuulostaa...=) Etkä Gia ole minunkaan mielestä mitenkään ylihysteerinen, jokainen hoitaa lapsensa parhaaksi katsomallaan tavalla. Eikä siinä pitäisi mitään ihmeellistä olla, että haluaa lapsensa pysyvän terveenä.

Reissaajille hyvää ja turvallista matkaa!!!!!!!!!

Kaikille tasapuolisesti hyvää ja toivottavasti aurinkoista viikonvaihdetta! Tää lähtis nyt suihkuun ja nukkumaan...... Heikunkeikun.

Niksu ja tuhisevat ännät

pikku2
Hyvää yötä ja huomenta..

Täällä pikaisesti kurkkaamaan itse kunkin kuulumisia..

On ollu taas vähän sutinaa kun oon yrittänyt vähän siistiä huushollia. Meinataan olla viikonloppu aika tiiviisti pois kotoa.. niiden vastojen kimpussa ; ) Tein tuossa äsken huomiseksi valmiiksi "talkooporukalle" makkarakeittoa ja pyykit odottas narulle laittoa.. On tää vaan käsittämätöntä tää pyykin määrä.. vielä kun joskus kerkeäis silittämään..

Eipä tänne tän kummenpaa.. Ai niin Siirille puhkes eilen 3:s hammas. Ei paljoa oo kitissy.. ehkä normaalia enemmän sellasta pientä tihrustamista ja ylösnousua sängyssä, mutta nukahtaa kyllä heti kun kellistän takaisin selälleen ja tutti suuhun..

Jaa has.. vielä pikakurkkaus suljetulle..

Viikonloppuja! Pikku2

senora
Safiirilla jännät paikat, kuten myös Antzilla... *peukutukset...*

Tuulille mukavaa matkaa... taijampa taas esittää pyynnön että kameroiden eteen.. :)

Wau, Niksu pääsee etelään... vähän kade... Meillä nimittäin mies hannaa vastaan eikä meinaa ens talvena etelään... Nyt täytyis lurkkia netistä kuvia ja juttuja 9kk lapsosista etelän mailla. Kyllä se meilläkin onnistuis, käyhän siellä muutkin... Mutta jos se etelässä olo on samanlaista kuin tää kesä, niin voin kyllä tammikuussa istua sisällä kotonakin...

Pikku2:lle mukavia vastantekotalkoita...

Ihanalta kuulostaa Nöpön tapittaminen. Meilläki tyttö innostuu välillä tutkailemaan.. Saattaa syödä kympillä ja yhtäkkiä lopettaa ja alkaa tuijottaan ja naureskeleen.

Tänään nousiin sit taas seiskalta. Tunnin verran jutskailtiin ja sit tankattiin.. varttitunnin verran vetäis unta... Eilen simahti ekoille pitkille unille vasta vähän ennen viittä... Nukkui pari tuntia. Kasilta aloitettiin yötä vasten tankkaaminen. Ysiltä nukahti puoli tuntia. Sitten taas syöpöteltiin ja kympiltä simahti ja nukkui yhteen. Aika lyhyitä nuo unet... tunnin välein sit tankkas aamuyön...

**Johanna**
Huomenet (?)

Nyt on pieni hetki aikaa kirjoittaa, kun vieraat vielä nukkuu, ja E katsoo kissaohjelmaa.

Meillä on siis tosiaan tuttavapariskunta kylässä. Lähtivät naapureiden ja miehen kanssa eilen tuohon lähikylään kesätapahtumaan, ja nyt nukkuvat krapulaansa. En lähtenyt mukaan, kun E on kotona. M tosin meni kaverilleen yökylään, että oli vain yksi lapsi eilen illalla hoidettavana. Ja vaikka E:kin olisi ollut mummulassa, niin en jaksa uskoa, että olisi kiinnostanut lähteä katsomaan kännisten riekkumista. Kännisten kanssa pitää itse olla ottanut jotain, ei sitä muuten kestä. =)

Niksu pääsee etelään, ihanaa! Meidänkin oli alunperin tarkoitus lähteä Bulgariaan kesäkuussa, mutta se suunnitelma muuttui matkan varrella. Katsotaan sitten ensi kesänä, ja isommalla remmillä.

Jotenkin vielä epätodellista ajatella, että ihan pian täälläkin tuhisee pieni vauva. Että täälläkin pian tankataan muutaman tunnin välein ja meno muuttuu... Jostain syystä tekee mieli sanoa, että JOS kaikki menee hyvin.

Tuuli ja Safiiri lähti reissuun.. Mä oon niin onnellinen, että meidän tämän kesän pidemmät reissut on reissattu. Jotenkin sitä on vaan jo niin iso ja kankea, että ei jaksa enää pakata ja purkaa miljoonaa kassia. Ja oikeasti mä olen vielä pieni... =)
Raveihin voisin kyllä mennä. Siitä on varmaan 10 vuotta kun olen viimeksi ollut.

No juu, taidan mennä huutelemaan vieraita ylös sängystä ja aamupalalle. Mikä se raja on mihin asti krapulaisten pitää antaa nukkua? Itse nousen aina klo 8 viimeistään, on sitten otettu paljon tai vähemmän, mä en osaa oikein nukkua puolillepäivin.

Johanna 26+1

antzi*
Heips!

Täällä ei merkkiä tädistä, mutta tein hätähousuna eilen raskaustestin (kuvittelin jos jonkinmoista oiretta) ja nega oli. Eilen oli siis 12pv (oletetusta) oviksesta. No, jos ei tänään tätiä näy niin testaan vielä huomenna uudestaan, luulisi sitten edes haamu tulevan jos on tullakseen. Vähän ristiriitaiset fiilikset; toisaalta olisi ihan mahtavaa jos tärppäisi näin nopeasti ja jos kaikki vielä menisi hyvin, mutta toisaalta koulu jäisi taas kesken... Siinä mielessä tuo loppuvuosi olisi paras aika raskautua. Mutta sitähän on aika vaikea suunnittella sen mukaan koska itselle kävisi parhaiten. :) No, en jaksa uskoa että raskaana olisin, aina on tässä vaiheessa jo testi näyttänyt plussaa jos olen ollut raskaana. Voihan olla ettei ovista tosiaan edes ollut ja tämä eka kierto on jotenkin megapitkä hormonien vuoksi. AIka ihmehän se olisi jos ekasta kerrasta tärppäisi kun kumpaakin edellistä raskautta odoteltiin kauan.

Näin siis täällä, jännätään siis safiiria! :)

gia
Niksulla ihania lomasuunnitelmia.. En ole minäkään koskaan rantalomalla ollut. Ihana olisi päästä. Ollaan miehen kanssa suunniteltu, että meidän tämän kesän loma on sellainen, että suunnataan Tampereelle ja ollaan siellä hotellissa yötä.

Senoralla aika rankkoja vissiin sitten yöt, kun noin usein syöpötellään? Meillä Keppis herää vain kerran tai kahdesti. Nukkumaan meno onkin sitten ihan eri juttu.. Ei meinaa uni tulla sitten millään. Isi yleensä meillä hoitaa nukuttamiset, koska jostain syystä pikku mies ei minun syliin nuku, ellei ole kunnolla väsynyt. Oiskohan maidon tuoksu mikä villiinnyttää?

Tänään on ollut taas aikamoista hulabaloota. Keppis on itkenyt melkein koko hereillä olo aikansa. Pelkkä sylissä pitäminen ei helpota, vaan liikettä pitää olla. Paras on sellainen terapia/jumppapallo jonka päällä Keppis sykyssä sitten pompitaan. Näyttää muuten todella fiksulta;) Varmaan massussa joku taas kipuilee..

Hauskoja reissuja Tuulille ja Safiirille!

gia

Niksu1
Toivotaan, että Antzille paukahtaisi toinenkin viiva tikkuun jo nyt....=) Elämme jännittäviä aikoja.

Täällä on ollut tosi kaunis sää koko iltapäivän ja illan ja nyt yhtäkkiä taivas repesi taas. Vettä tulee ihan kaatamalla. Onneksi vasta nyt, sillä ollaan oltu poikien kanssa ihan koko päivä ulkona pöllöilemässä. Lähinnä puhalleltu saippuakuplia, hypitty trampoliinilla ja muuta pientä kivaa...=) Toivotaan tosiaan, että löydetään mieleinen matkakohde koko porukalle ja tosiaan päästäisiin matkaan. Jos ei niin sitten mennään sinne Muumimaailmaan....=)

Aika raskaalta kuulostaa kyllä tuo pikku-Ihimeen yösyömisen tahti....=/ Hankala kuvitella miten sitä jaksaisi moista, kun tuntuu että jos jostain syystä joutuu heräämään yhdenkin kerran yössä, niin on aamulla ihan töttöröö.

Ihme kyllä, pikku-ännälle riittää edelleen pelkkä maito. Eilenkin illalla nukahti tissille 21 aikaan, heräsi aamulla 5 aikaan syömään, nukahti uudelleen ja päivä käynnistyi sitten iloisella pulinalla pinniksen pohjalla puoli 9 aikaan. Kun vielä itse osaisin mennä ajoissa nukkumaan, niin ei väsyttäisi tätäkään vähää...

Vai on Keppiksellä ollut kiukkupäivä. Onneksi tyyli on vapaa millä lapsensa saa rauhoittumaan....=) Ja toivotaan, että huomenna masuvaivat tms. ovat jo menneen talven lumia ja poitsu oma aurinkoinen itsensä.

Johanna: mun mielestä krapulaiset vieraat hyvin joutaisivat jo tuohon aikaan heräämään ihan omatoimisestikin.... Itse en voi sietää vieraita, jotka makaavat perä homeessa esim. iltapäivään ja sitten tehdään "aamupalaa" kahden aikaan...=/
Mun piti oikein tarkastaa minkämoinen masu itsellä oli rv 26+ ja hyvin voin kyllä kuvitella, etten itsekään olisi mihkään pidemmille reissuille jaksanut sen kanssa lähteä vellomaan. Hyvä siis, että nyt voit rauhassa lepäillä ja nauttia kesästä ihan kotosalla....=) Kummasti tämä aika vaan rientää, kun alkaa kympitkin jo taas vaihtua ja kuitenkin tuntuu että ihan vasta äsken plussasit.

Mielenkiintoista... Nyt on ennustettu kolmelta eri taholta, että meidän lapsiluku on tässä eikä enempää tule tekemälläkään. Saas nähdä, kun itse kuitenkin toivottaisiin enemmän lapsia meidän perheeseen..... Naurettiin miehen kanssa, että kohta pitää varmaan nakata pillerit romukoppaan ja ryhtyä todistelemaan itselle ettei meidän lapsilukua ole mihinkään kiveen hakattu....=)

Jahas, on taas niiiiin tähdellistä asiaa, että oksat pois. Josko lähtisin suihkuun ja nukkumaan. Pitää muistaa laittaa puhelin äänettömälle ettei tarvitse puolen yön jälkeen kuunnella 3promillen humalassa tarjoiltuja rakkaudentunnustuksia ja ikävätilityksiä mieheltä, joka on odottanut pitkän talven ja kevään juuri tätä reissua....=) Joka kesä sama juttu. Mikä siinä onkin, että humalassa kellonajat menettävät merkityksensä ja kun se "ikävä" iskee, siitä on päästävä kertomaan heti paikalla hinnalla millä hyvänsä??

Mut nyt meen oman napani kanssa oikeesti sinne suihkuun. Hyvää yötä ja huomenta.

Niksu

antzi*
Testasin tänään neidin syötön yhteydessä uudestaan ja haalea viiva sieltä tuli...?! Testaan vielä uudestaan huomenna. En jotenkin voi uskoa että kävisi näin nopeasti, me kaikki kun tiedämme kuinka kauan tätä nykyistä nyyttiäki saimme odottaa. Jotenkin olen varma että testi on väärässä tai sitten menee kesken tms. Kauhean pessimististä, mutten jotenkin voi uskoa, että meillä ihan oikeasti olisi näin paljon onnea! Kaikki kun on melkein aina mennyt vaikeamman kautta....

No, parin pv sisään olen jo vähän viisaampi. Nyt ei pysty muuta... Ihan sekaisin on ajatukset!

*kapris
äkkiä tulin kurkkaan mitä meidän jännääjät ja kääks jaiks miten jänskää (ja ihanaa!!!!)
Antzille tänään tikkuun tullut PLUSSA!!!! Onnea hirmuisesti!
Uskon, että olet ihmeissäsi, mutta kyllä se plussa sieltä vahvistuu ja kaikki menee hyvin =)

ja Sannalle onnittelut ihanista ultra-näkymistä! ISO etappi teillekin se sykkeen näkeminen =)

nyt ei ehdi muuta, mutta haleja kaikille kovin!

Luin kyllä kaikki viestit, mutten oikein muista paljoa enää.... =/

Kapris

Omppu75.
Huomenet! Minäkin täällä pikakurkkauksella ja mitä silmäni näkevätkään! Antzi, mahtavaa!! Onnea matkaan, tosi hieno juttu!

Pyrähdettiin mökillä yks yö, eilen kotiuduttiin. Liittyy siihen takaiskuun, että piti päästä pihoilta pois perjantaiksi..voi kunpa ehtisin jossain vaiheessa suljetulle purkautumaan..

Olikos Niksulla monta puhelua tullut yön aikana ;)? Mun mies ei enää nykyään reissuiltaan soittele, muuta kuin että puhelin jää nyt hotellihuoneeseen...Kivan näköiset kalusteet olitte valinneet vessaan.

Miehellä vielä viikko lomaa, sitten alkais tehokas tappeluaika ;) Oma tietsikka ei ole vielä kunnossa ja anoppi varmaan tänään kotiutuu ja ottaa tietty omansa. Täytyy vissiin päräyttää ostamaan oma..vaan pitäähän tuo vanhakin saada kondikseen, kun on kaikki kuvat yms siellä.

Senorallekin jaksamista öihin ja päiviinkin tietty... ja kiva kuulla, että Ninni oli saanut äitiseuraa! Just tossa kelasin, että musta on kyllä valitettavasti varsinkin toisen lapsen myötä tullut melkoisen sisäänkääntynyt..en jaksais tavata ketään, varsinkaan ketään, jolla on lapsia.. (Tuuli on poikkeus!! =D). Jos vähänkin jää omaa aikaa, en kaipaa yhtään ketään, haluun vaan tehdä omia juttuja. Tämä pätee myös viikonloppuisin, kun mies on vapaalla. Tuntuu lauantain hukkaanheittämiseltä ja siltä, että aika on perheeltä pois, jos istutaan iltaa jonkun pariskunnan kanssa. No sikskään en ole innostunut, että en jaksa sitä lasten paimentamista ja edes takas hyppäämistä, koska mieshän ei sitä tajua tehdä..

tee yllätti nukkumalla ensimmäistä kertaa aamuun asti, nukkui siis 23-8.45! Kyllä piti jossain vaiheessa käydä kattomassa, että onko elossakaan..nyt ei sitten jostain syystä aamupala kelvannut.

Pakko taas tähän itsekeskeisyyteen lopettaa.. palailen taas.

Omppu

Katzu
Heissan

Antzille kovasti peukkuja että viiva tulee uudelleen :) Olishan se hienoa jos toiveenne toteutuisi näin äkkiä.

Mä aloitin eilen ne minipillerit. Jos nyt hetken söisi niitä

Vai on Keppiksellä ollut kiukku päivä. No hö. Toivotaan että jatkossa on parempia päiviä.

Meillä mennyt nyt aika kivasti nukkumisten kanssa. Nukkunut kunnon päikkäreitä ja yöt menee edelleen 1-2 heräämisellä. No rytmit ehtii muuttumaan miljoona kertaa vielä.

Omppulassa nukuttu aamuun asti :)

Niksun perhe suunnittelee lähtevänsä etelään. Olisi kyllä aika ihanaa. Minun edellisesti ulkomaan reissusta on aika kauan. Tallinna on viime vuosina ollut kaukaisin kohde.

Mukavaa sunnuntaita kaikille, täytyy vielä käydä-postissa

Niksu1
No niin, tulihan se sieltä....=) Antzille hurjan paljon peukutuksia, jotta viiva sieltä vahvistuu ja saatte toisenkin kevättalven ihmeen...=)))) Onneaonneaonnea!!!

Eipä ollu montaa kertaa puhelin soinut yön aikana, taisi viesti mennä perille kun ilmoitin että menen nukkumaan ja laitan puhelimen kiinni..... Juuri txtaili tunti sitten, etteivät pääse vielä kotimatkalle kun porukasta yksi sai promillemittarin kohoamaan, eivätkä lähde riskillä ajelemaan missään tapauksessa. Eli katsotaan kuinka kauan menee ennen kuin isäntä tänään kotiutuu.

Esikolla on joku tauti taas vaihteeksi. Aamulla ei olisi millään halunnut nousta sängystä ylös, ja kun lopulta nousi niin oli tosi lämpöinen ja valitteli mahaansa. Puoli tuntia sitten keikahti päikkäreille, kuumetta 38 ja edelleen valittelee mahaansa. Nyt kaikki ulokkeet pystyyn, ettei mitään oksu- tai riplatautia puske meidän perheeseen!

Toivottavasti Ompun takaisku helpottaa pian. Nuo kriisit on niin kurjia. Hienoa, että tee on malttanut ihan aamuun saakka koisata...=)

Kapriksellekin vilkutuksia, pikaisena paikalla, as usual...=)

No siinäpä se, sunnuntain saldo tähän mennessä. Taidan mennä ruuanlaittoon. Heikunkeikun ja päivän jatkoa!

N

Niksu1
Mä täällä sitten jatkan monologiani...=)

Jippijippijippi, saatiin kuin saatiinkin varattua reissu. Tänne me lähdetään 7.8.:
http://www.finnmatkat.fi/Resorts/Travel.aspx?id=16698&cat=2|279&entry=29&dest=17&city=1436&type=cd&hotel=5274

Ja eipä sitten muuta, oon vaan niin happy, kun kerrankin saadaan moiset suunnitelmat siihen pisteeseen et oikeasti lähdetään. Nyt sit pitää vaan saada haukuille se hoitopaikka...........

antzi*
Tein jo tänään uudestaan (kaksi) clearblue testiä ja selvät plussat tuli kummastakin. :) Joten raskaana ollaan! :) En kyllä vielä jaksa uskoa että hyvin sujuisi, mutta toivon tietysti kovasti niin. Miehen kanssa ollaan molemmat ihan puulla päähän lyöty, koska en tosiaan osattu kuvitella, että ME raskaudutaan näin pian..! Ja kerran vaan pupuiltiin oviksen aikoihin. Mies kysyikin vähän hölmistyneenä että olenko varma että on hänen siittiöistään lähtöisin! :D Ihana.... Ihmeitä siis tapahtuu. Meni tämä raskaus miten meni niin ainakin hyvä mieli on siitä, että tietää ettei tarvitse välttämättä aina odottaa vuotta ennenkuin tärppää.

Päivä kerrallaan. Ei tätä vielä jotenkin tajua todeksi. LA on omien laskujen mukaan 22.3.09, eli vuosi ja kk tulisi lapsille ikäeroa jos kaikki hyvin menee.

Antzi ja Emilia 4kk 17pv ja sirpukka masussa 4+0 (kai)

Niksu1
Jeeeeeee!!!!!!!!!! Nyt sit vaan tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea muuta mahdollista asiaankuuluvaa Antzin pienelle kyytiläiselle!!! Niin ja sit tietty paljonpaljon onnea ihan koko perheelle!!!!!!

Jazz*
Voi että mitä uutisia!! Antzille hurjan paljon onnea, ihanaa!

Sannalle myös onnittelut ihanista ultrakuulumisista!

Nyt ei kerkiä eikä jaksa muuta. Hyvät yöt ja kauniita unia kaikille teille!

pikku2
Illastusta!

Antzille valtavasti onnea PLUSSASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vihdoinkin tuo odottajien lista saa jatkoa..

Täällä on taas viikonloppu pakerrettu vastojen kimpussa.. No, nyt on sitten suurin piirtein kaikki tehty.

Isännän kanssa on taas ollu kahnausta.. Aina nuo kaksilahkeiset haukkuu naisten logiikkaa, muuta tulin taas tänään siihen tulokseen että miehiltä se logiikka puuttuu kokonaan.. Esikoinen jäi mamma ja papan luo mökille yhdeksi yöksi. Kuvittelin, että täällä saisin edes pikkuisen isännän huomiota. Mutta kuinka ollakaan.. riitelyksi meni. Ukko meni jo aikoja sitten nukkumaan ja minulla on molemmat koneet valmiina + mansikoita+raparperejä kattilassa odottamassa.. meinasin keittää hilloa. Eilen tein pari satsia puolukkahilloa..

Pakko saada pakastimia tyhjemmiksi.. jotta mahtuu tuoreita marjoja syksyllä. Oli nuo eiliset puolukat vuodelta 2001.. ; ( Tuo on tuo arkkupakastimen huonoja puolia kun sulattaa itse itsensä.. Nyt on kyllä niin jäässä, että pakko on sulattaa sekin.

Tämä päivä alkaa olla kohta "pulkassa" ja huomisesta ei taas tiedä mitään.. Eniten tuossa ukossa ärsyttää tuo puhumattomuus.. Tuntuu vaan niin epäreilulta, että minä yksin yritän suunnitella kaikki tämän perheen asiat.. Jätetääs tämä aihe nyt tähän tai tulee romaani..

Palailemisiin.. Pikku2

safiiri,
Ajoin pesueen kanssa eilen kotia ja paria kilometriä ennen kaupunkimme keskustaa Tehikseltä tuli aikamoinen viesti; hän oli puhelimella lukenu Antzin loistavista uutisista. TÄÄLTÄ LÄHTEE ANTZILLE KAKSINKERTAISET ONNITTELUT, multa ja Tehikseltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aivan älyttömän mahtava juttu :)

Nyt ei ehi muuta, oli aivan pakko pikaisesti kävästä täällä.

Terveisin Safiiri ja koopee yksi ( tähän voisi irvistää pahemman kerran, mutta ei oikein irvistytä ku mieli iloinen Antzin puolesta ;) )

**Johanna**
Onnea Antzille! Joskus raskautuminen onnistuu nopeastikin!

Safiiri joutuu odottamaan viitosen alkua vielä, siitä pahoittelut...

Pikku2, mitäs jos löisit hanskat naulaan vähäksi aikaa. Ei sun tarvitse yksin huolehtia kaikesta. Yksi mun ystävä kysyi joskus multa vastaavassa tilanteessa, että: pysyisikö teidän suhde kasassa, jos sä et taistelis sen puolesta koko ajan täysillä...
Mietin sitä asiaa sitten aikoinaan, ja tajusin, että minä pidin sitä suhdetta yllä, eikä se toinen antanut juuri mitään. Siitä alkoi muutos parempaan sekä minun että suhteen kannalta.

Tälläinen parisuheanalyysi näin aamutuimaan, piti kyllä vaan onnitella, eikä alkaa taas Dr. Philiksi...

=0) Johanna 26+3

Yhteistyössä