Torstaita täältä päin! Onhan se torstai tänään...? Kyllä nämä viikot vain vilisee silmissä. Just ajattelin, että pitkällähän se Johannakin raskaus on. En tosin tiedä, tuntuuko susta itsestä, että viikot vaan vilisee
Juu ja sit mietin kanssa, että miltä musta tuntui, kun olin raskaan 26. viikolla. En kyllä yhtään muista...kyllä sen raskausajan vaan nopeasti unohtaa. Ainakin tälleen, kun ei ole ketään ystäviäkään raskaana, niin ei tule aktiivisesti muisteltua tuota raskausaikaa. Mutta hyvä, että neuvolassa oli Johannalla kaikki mallillaan.
Ja Sannalle lämmin halitus hyvien ultrakuulumisien johdosta!
Oli mukava kuulla, että Ninni oli löytänyt samanhenkistä seuraa. Ja niin se vaan tilanne helpottui, kun mies pääsi takaisin töihin...oikeesti, en mä vaan jaksais, että mun mies olis koko ajan lomalla
Sairausloma on tietty eri juttu, mutta kuitenkin.
Oikein hyvä homma, että Keppis on paranemaan päin! Ja mä uskon kyllä vakaasti, että Gia sulta ne kilot karisee, älä yhtään huoli!
Hyvä, että Katzulla oli kaikki kunnossa jälkitarkastuksessa. Haavakin sitten parani sillä yhdellä kuurilla. Niin Katzu kyseli minipillereistä - mullahan oli resepti, mutta en sitten aloittanut, kun näin, ettei se imetys tule kestämään mulla kauaa. Eli mentiin eka kumilla ja sit otin normaalit pillerit käyttöön. Mua kyllä vähän ärsyttää nyt ne mun pillerit, kun ne aiheuttaa sitä pahaa oloa ja mahakipua.
Ja Senora kyseli menkkojen alkamisesta...hm...noin kolme kuukautta synnytyksestä. Mähän lopetin imetyksen silloin huhtikuun alussa ja siitä meni pari kolme viikkoa, kun menkat tuli eka kerran. Niin ja ei mun mielestä teillä nyt mitään erikoista rytmiä tuossa vaiheessa vielä pitäis ollakaan...ei meilläkään ole vielä mitään kamalan säännöllistä päivärytmiä. Aamupuuro syödään, sit kun ollaan herätty ja kasvissoselounas sit jossain sopivassa välissä ja iltapuuro pikkusen ennen nukkumaan menoa. M nukkuu päivisin silloin, kun sitä väsyttää
Ainut, mistä olen pitänyt kiinni jo melko pienestä on nukkumaanmenorituaalit ja -aika.
Mä olinkin jo vähän huolissani, mihin se Omppu on kadonnut, mutta siellä olikin pieniä teknisiä ongelmia. Kiitos, tullaan siis mielellään, mutta sano rohkeasti vaan, jos susta tuntuu, ettei sua huvita tällä hetkellä ottaa vastaan vieraita.
Niksulassa rempataan wc:tä. En yhtään ihmettele, että on hankalaa, kun niitä erilaisia vaihtoehtoja on ehkä triljoona
Ässälle tsemppiä pinnasänkyseisojan kanssa. Kyselin tuossa aiemmin yösyömisistä: syökä teidän Ärrä vielä öisin? Joo ja syömisistä tulikin vielä mieleeni, että on pitänyt kysyä teiltä, että lopetatteko te ruokailuhetken siihen, kun lapsi alkaa pärisyttämään, niin että soseet vaan valuu suupielistä? M yleensä tekee sitä vasta loppupuolella ruokailua. Onkohan se merkki siitä, että maha on täysi vai muuten vaan tommonen kieroutunut
tapa?
Joo Ttytyypä lähteä kauppareissulle. Anoppi ja appi tulevat Ämmää katsomaan, joten täytyis leipoa jotain tarjottavaa. Senoran appelsiinikakkua ajattelin
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
Tuuli