EX-Kermit 28 - heinäkii

• Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti
**Johanna**
JEE Taika ja Sanna!! Vaikka kaikkea voi sattua koko raskauden ajan, niin jokainen ultrattu sydämensyke on iso askel tuhisevaa nyyttiä. Että miljoona kiloa onnea!
Ja roppakaupalla rauhallisia päiviä!

Johanna

senora
Sannalle ja Taikalle hurjasti onnea ihanista ultrakuulumisista.

Mitenkäs se Rota rokote otetaan... Siis kerkiäiskö nyt vielä ottaa sen ekan kerran. Saisin sen tuosta naapurista... Meille kans luvattiin saikkulasta, mutta erä oli just silloin loppunu kun kotiuduin. On ilmeisesti sellainen erä jolla syksyllä joppuu myyntiaika.

Katzu.. mekin joudutaan ajelemaan siihen rokotetutkimukseen Ouluun se 70 km. Toisaalta ihan mielenkiintoista osallistua. Saas nähä mitä mieltä neuvolantäti maanantaina siitä on. Ilmeisesti ekat rokotteet tulis nyt tällä neuvolakäynnillä.

Että ottaa pattiin. Tyttö on muutenki huono nukahtamaan päikkäreille. Sain sen nukutettua ja vaunuihin ja varttitunnin olin kerenny nauttia hiljaisuudesta, niin naapuri pölähti kylään... muksut seilas ja huuteli ja N tietenki heräs ja oli kiukkunen kuin ampiainen, enkä saanu sit enää unille. Oma muksu nukkui niillä onellisena ulkona vaunuissa ... käytiin tytön kans kattomassa nukkujaa kun olivat lähdössä. Oispa tehny mieli nipistää sitä poskesta tai tehdä muuta kehnoutta että olis heränny... Mutta empä viittiny... No melkein meni tunti että sain tytön uudelleen nukutettua..

Tulipa muuten kutsu järjestämään polttareita...

Niksu1
Sannalle ihan älyttömän paljon rutistuksia mahtavista ultrakuulumisista!!!!!!!!!! Jesh!!!!!! Ja sitten niitä rauhallisia päiviä toivottelen minäkin, joita Johanna teille niin osuvasti jo toivotteli...=)

Katzu: mä syön minipillereitä merkiltään Microlution. On tosi hyvät, sopii mulle passelisti. Esikon syntymän jälkeen söin Cerazetteja, mutta olivat ihan kamalia, jatkuvaa tiputteluvuotoa jne. Varsinainen riesa. Nyt pyysin ja sain jotain muuta valmistetta, joka on tosiaan ollut ihan mainio vaihtoehto.

Jahas, perhe olis valmiina kauppareissulle ja mamma venyy koneella. Tarttis varmaan tehdä jotain.....

Omppu75.
Helout! Heti kärkeen Sannalle ihan mahottomasti onnitteluja, hieno juttu!

Juupa, anopin konetta tässä lainaan.. omasta meni näytönohjain paskaksi, eikä olla vielä hommattu uutta. Mut tänään oli jo tosiaan pakko hakea anopin masiina lainaksi :)

Eipä ihmeempiä, kiirettä pitelee tuon yhen kiipijän kanssa. Siinä silmänräpäyksessä on seisaallaan, tänään oli jo olkkarin pöytätasosta saanut kiinni ja seisoi siinä sitten.. yhtään ei voi jättää, jos ei ole näköyhteyttä.

Yksityiselämässä tuli ikävä takaisku, siitä olen tän viikon alun yrittänyt toipua. Ihmissuhdeasioita, ei siitä sen enempiä.

Niin ja Tuuli, sovitaan sitten se ens keskiviikko. Laitahan viestiä, kun olette lähdössä. Sulla oli joku kysymys esikuvalle ;) mutta unohdin sen jo, joten palataan siihen. Hiton vaikeet nää kannettavan näppäimet!! Sormet ihan solmussa...

Vilkutan kaikille, yritän huomenna päästä päivällä paremmalla ajalla. Niin kiva, että Soniakin pääsi vihdoin suljetulle!

Omppu

salama-safiiri
Sannalle onnittelurutistuksia hyvin sujuneesta ultrasta!!!!

Tää ei oo ehtiny ollenkaan koneelle koko päivänä. Käytiin tänään siellä Ylivieskassa ja paluumatkalla autoa piti huoltaa. Nyt sillä voidaan me naiset lähteä lauantaina Oulun keikalle huoleti.

Laskin muuten että nelkusta sain apteekin testillä sen hailakan hailakan haamun ens lauantaina... Ei siis kannata testailla yhtään millään vielä muutamaan päivään. Nielaus.

Mutta nyt meen ja päästän miehen koneelle. Hänen täytyy alkaa väsätä työvuoroja. Tsau.

ninni..
Onnea ultrakuulumisista Sannalle!!!!

Katzu..Onko teillä tippoja vai sellasta voidetta? Meillä alussa voidetta ja sitä ei saanut ei sitten millään. Käytettiin uudestaan lekurissa, kun tulehdus uusi ja saatiin tipat, jotka piti tiputtaa silmän sisänurkkaan.. Pikaista paranemista Nöpölle!!!! Ja tsempit sinulle!

Mikä ikävä takaisku Ompulla ollut?

Sain vihdoin hiekkalaatikkokaverin tästä läheltä..Lapset on samassa tarhassa ja hyviä kavereita, ovat halunneet varmaan puolisen vuotta tavata tarhan ulkopuolella, mut vasta nyt onnistui . Me äiditkin tultiin hyvin juttuun ja ollaan nyt monesti nähty.

koon kanssakin menny nyt joinakin päivinä&öinä paremmin. Ja kummasti vaikuttaa, kun mies meni töihin, tuntuu, et sai jotain järjestystä näihin päiviin. Huomenna vapaapäivä ja aion mennä piiiitkästä aikaa salille.
Saas nähdä miten koo nyt nukkuu, puol tuntia nukkunu jo.

Eipä nyt muuta. Öitä!

senora
Hieno homma että Ninni on saanu hiekkalaatikkokavereita. Toimii varmaan mahtavasti vertaistukena... Lapsilla on seuraa toisistaan, kuin myös aikuisista... Ja toi rytmin löytyminen on tosi nasta juttu... Just nimittäin aamulla puhuttiin miehen kanssa, että maanantaina neukkulassa terkka kyselee kuitenki meijän päivärytmiä.. siis mikä rytmi... :) Meillä mitää säännöllistä rytmiä oo... Aamulla noustaan sitte, kun kyljet ei kestä enää makaamista.. Jutellaan ja otetaan d-tipat, vaihetaan vaippa ja laitetaan päivävaatteet päälle ja syöpötellään. Sit ehkä nukutaan. vaihetaan vaippaa, syödään jutellaan leikitään syödään yritetään nukkumista... käydään ehkä autoajelulla, ennen syöntiä aina noi vaipanvaihdot... ja jos on tullu ylivuotoja niin sitte vaihetaan vaatteet.. sellaista rumbaa...

Lohtuhalitukset Ompulle ihmissuhdeasioista... Voit purkaa ittees vaikka suljetulla, kyllähän sä tiiät, että meiltä löytyy olkapäitä, joihin nojailla... :=) Toivottavasti ihmissuhdekiemurat selviävät...

Safiiri fiilistelee viime vuoden kiertoa... Ois kyllä mahtava kun sama toistuisi tänä vuonna... Muutama päivä vielä ja pääset testaamaan.. Millaista oireistoa pukkaa?? Ja mukavaa Oulun reisua... Millaisella porukalla ootte sinne menossa?? Aattelin, että jos vaan muksut, niin äkkiähän sieltä hilipaseisit tänne meille päin...

Kerran aikaisemminkin jo kyselin, mutta kukaan ei vastannu, että kauankos teillä meni synnytyksen jälkeen siihen että hormoonit alko pelata...eli täti tuli vierailulle...

Oikein mukavaa odotusaikaa Sonialle, Johannalle ja Sannalle sekä Kauriille. Tällainen sadekesä taitaa olla aikamoinen helpotus... Helteillä mahan kantaminen on kuulemma raskasta...

Auts selkä on vähä jumex... TYttö valtas mun puolen sängystä ja mä jouduin nukkumaan aamuyön ihan myttyrällä...

ÄssÄ!
Huomenet

Sannalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!!!! =)

Senora: mää ainakin vastasin sun hormooniköäynnistyskyssäriin piiiitkät jorinat... =)
Rotan eka satsi meillä otettiin muistaakseni 3kk-nlassa,( Oli se piirunverran halvempi 2satsinen tuote)

Hienoa että Ninnillakin sujuu jo paremmin tai että ainakin jaksat paremmin! =) Kiva että olet löytäny hiekkiskamun

Omppulassa murheentynkää... toivottavasti saatte asiat kuosiin. Juu purkautumisia otetaan vastaan tuolla suljetulla että eikun näpyttimet sauhuamaan =)

Jahas, Safiiria saadaan jännäillä! kivaa =)

Täällä ollu isommat likat maanantaista saakka mummulassa, ja mä kuvittelin lepääväni... HEH menty tukka putkella juu. Tänään kotiutuu likat ja suunnataan heti kummipojan synttäreille. ÄrrÄ on ny kekkassu nousta 100000000 kertaa yössä seisoon pinniksessä, voi tsiisys. jahas nyt se on kiikissä meidän makkarissa änestä päätelleen--> pelastusoperatioon MOIKS

Tuuli!
Torstaita täältä päin! Onhan se torstai tänään...? Kyllä nämä viikot vain vilisee silmissä. Just ajattelin, että pitkällähän se Johannakin raskaus on. En tosin tiedä, tuntuuko susta itsestä, että viikot vaan vilisee ;) Juu ja sit mietin kanssa, että miltä musta tuntui, kun olin raskaan 26. viikolla. En kyllä yhtään muista...kyllä sen raskausajan vaan nopeasti unohtaa. Ainakin tälleen, kun ei ole ketään ystäviäkään raskaana, niin ei tule aktiivisesti muisteltua tuota raskausaikaa. Mutta hyvä, että neuvolassa oli Johannalla kaikki mallillaan.

Ja Sannalle lämmin halitus hyvien ultrakuulumisien johdosta!

Oli mukava kuulla, että Ninni oli löytänyt samanhenkistä seuraa. Ja niin se vaan tilanne helpottui, kun mies pääsi takaisin töihin...oikeesti, en mä vaan jaksais, että mun mies olis koko ajan lomalla ;) Sairausloma on tietty eri juttu, mutta kuitenkin.

Oikein hyvä homma, että Keppis on paranemaan päin! Ja mä uskon kyllä vakaasti, että Gia sulta ne kilot karisee, älä yhtään huoli!

Hyvä, että Katzulla oli kaikki kunnossa jälkitarkastuksessa. Haavakin sitten parani sillä yhdellä kuurilla. Niin Katzu kyseli minipillereistä - mullahan oli resepti, mutta en sitten aloittanut, kun näin, ettei se imetys tule kestämään mulla kauaa. Eli mentiin eka kumilla ja sit otin normaalit pillerit käyttöön. Mua kyllä vähän ärsyttää nyt ne mun pillerit, kun ne aiheuttaa sitä pahaa oloa ja mahakipua.

Ja Senora kyseli menkkojen alkamisesta...hm...noin kolme kuukautta synnytyksestä. Mähän lopetin imetyksen silloin huhtikuun alussa ja siitä meni pari kolme viikkoa, kun menkat tuli eka kerran. Niin ja ei mun mielestä teillä nyt mitään erikoista rytmiä tuossa vaiheessa vielä pitäis ollakaan...ei meilläkään ole vielä mitään kamalan säännöllistä päivärytmiä. Aamupuuro syödään, sit kun ollaan herätty ja kasvissoselounas sit jossain sopivassa välissä ja iltapuuro pikkusen ennen nukkumaan menoa. M nukkuu päivisin silloin, kun sitä väsyttää ;) Ainut, mistä olen pitänyt kiinni jo melko pienestä on nukkumaanmenorituaalit ja -aika.

Mä olinkin jo vähän huolissani, mihin se Omppu on kadonnut, mutta siellä olikin pieniä teknisiä ongelmia. Kiitos, tullaan siis mielellään, mutta sano rohkeasti vaan, jos susta tuntuu, ettei sua huvita tällä hetkellä ottaa vastaan vieraita.

Niksulassa rempataan wc:tä. En yhtään ihmettele, että on hankalaa, kun niitä erilaisia vaihtoehtoja on ehkä triljoona ;)

Ässälle tsemppiä pinnasänkyseisojan kanssa. Kyselin tuossa aiemmin yösyömisistä: syökä teidän Ärrä vielä öisin? Joo ja syömisistä tulikin vielä mieleeni, että on pitänyt kysyä teiltä, että lopetatteko te ruokailuhetken siihen, kun lapsi alkaa pärisyttämään, niin että soseet vaan valuu suupielistä? M yleensä tekee sitä vasta loppupuolella ruokailua. Onkohan se merkki siitä, että maha on täysi vai muuten vaan tommonen kieroutunut ;) tapa?

Joo Ttytyypä lähteä kauppareissulle. Anoppi ja appi tulevat Ämmää katsomaan, joten täytyis leipoa jotain tarjottavaa. Senoran appelsiinikakkua ajattelin ;) Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Tuuli

Tuuli!
Juups pikkasen tuli kirjoitusvirheitä...hieno sana tuo Ttytyypä ;) Piti vielä tarkentaa tuota, että tarkimmin olen pitänyt kiinni siis yöunillemenorituaaleista ja siitä, monelta yöunille aletaan.

Tuuli

safiiri,
Senora, naisväen kesken ollaan liikkeellä. Vaan tunnetusti aikataulu on taas mikä on -lauantaina jolloin tullaan, pistäydytään nelkun sulhon isoveljen synttäreillä. Sunnuntaina taas mennään sen siinä oikean puolimmaisen kummityttövauvan ristiäisiin. Sitte heti maanantaina aamulla takas tänne. Vaan kiitoksia kuiteski kutsusta. Pakko sitä on jossain vaiheessa nähhä ihan oikeastikki. Että mua vieläki harmittaa se ku hokasin sen synnärivierailun niin myöhään.

Täti on tullu aina kuukauden päästä imetyksen lopettamisesta.

Nyt on mentävä - nelkku sylissä ja meinaa hermostua. Myöhemmin siis lisää...

safiiri,
Täällä edelleen. Nelkku rauhottu ku kävin vaihtaan hältä kakkivaipan puhtaaksi. Kuka sitä nyt lasti sylissä viittis istua yhtään missään.

Ompulle piti lähettää vointeja ja jaksuja ihmissuhdeongelmiin. Senoraa lainaten jos haluat niin kertoile suljetulla tarkemmin. Voipi auttaa.

Ja vielä loppuun, mukava lukaista Ninnin kuulumisia. Se on ihan totta että hiekkalaatikkokaveri on hyvä olla. Sekä äiskän että lapsen kannalta. Mää en oo täällä vielä tutustunu muihin aikuisiin, mutta aiotaan syksyllä alkaa käymään paikallisessa perhekerhossa. Jos siellä sitte tutustelis.

ÄssÄ!
taas koneella.. vastailen Tuulille

Ei syö ÄrrÄ öisin, aamutuimaan (en tiedä moneltako, en jaksa avata silmiä xD ) tulee tissille ja usein nukahtaakin vielä sen jälkeen. 8-9 aikaan heräilee sit kunnolla ja syödään puuro. Meillä ÄrrÄ kääntää pään pois tai hätistää käsillään lusikkaa kun tuli tökkö. voihan se ämmä ihan hyvin sillä päristämisellä tarkotta "nou thänks"
Meillä toi keskimmäinen likka ilmotti päristämisellä ettei rintamaito enää kelvannu...

nyt me likat lähdetään syömään

Omppu75.
Täällä taas, pikku hetki aikaa. Vähitellen alan tähän näppikseenkin tottumaan.. kyllä se on meilläkin kannettava hankintalistalla.

Yöllä muistin yhtäkkiä sen Tuulin kysymysen. Eli juu välillä hörpytän teetä (hih) mukista, ilman nokkaa. Ja välillä nokalla, kuten viimeks tänään. Kyllähän sitä valumista tapahtuu vähäsen, mutta vedellä kun harjoitellaan, niin eipä haittaa. Meilläkin on niitä Teen vanhoja taikamukeja tuolla, mutta en ole "jaksanut" viritellä..

Antzilla oli ollut hurja kokemus liikenteessä! Onneksi ei käynyt kuinkaan. Ja onnea vielä teidän kakkosprojektille!

Pieniä potilaitakin on ollut, toivottavasti jo parantuneita, Keppis ja Nöpö ja olikos muita.

Senora varmaan muistaakin, että mulla ei ole vielä hormonitoiminta palautunut.. viimeksi olen siis tissiä antanut 15.5.... kuvittelin, että nyt jo olis lorahtanut, mutta ei lorise kuin valkkareita.. luulin tosiaan jo loppuviikosta, että limat oli ja meni, mutta ei kun ne alko uudelleen! Varmaan sitte justiin kivasti lomareissuilla saa ottaa tädin huomioon :/

Täytyy taas välillä huomioida tuota esikoista...Mutta joo kiitos kaikille lohdutuksista. Sen verran voin tässä paljastaa, että ei liity perheeseen tämä takaisku, vaan erääseen ystävyyssuhteeseen. Kerron joskus suljetulla.

Tosiaan mukavaa odotusaikaa meidän odottajillemme, liian harvoin tulee huomioitua teitä. Jotenkin se on iteltä niin mukamas unohtunut jo, kuten Tuulikin mainitsi, että sitä on niin helppo lipsua keskittymään näihin omiin kuvioihin... Ja Safiiria nyt kumminkin jännätään, olishan se upeeta, jos olis viitonen tulossa!

Omppu

gia
Nyt on Keppis päikkäreillä.. Eilen oli sukulointi päivä ja vähän meinasi käämi kärytä.. Pitivät minua ylihysteerisenä, kun en antanut siskon tyttöjen likaisilla käsillä silitellä Keppistä ja pussailla naamaan. Keppis just ollut flunssassa ja en toista tautia tähän perään halua. Mikä siinä on hankala ymmärtää, että jokainen hoitaa lapsensa omalla tavallaan.. Noh, eipä siitä sen enempää..

Senorakin miettinyt hormoonitoiminnan palautumista. Itse olen tässä ihmetellyt, että onkohan jälkivuoto alkanut uudestaan vai onko jo menkat.. PMS oireita olisi ainakin vaikka muille jakaa;) Muutamia tarinoita olen kuullut, että menkat on tulleet täysimetyksestä huolimatta.

Ninnille onnittelut hiekkalaatikko seurasta! Sannaa en tajunnut onnitella viime viestissä... Urpo minä.. Onneksi olkoon siis ja vinot pinot tarrasukkia!:)

Oli muuten aamulla varmasti elämäni paras hetki.. Keppikselle vaihdoin vaipan ja mentiin takasin petiin, jos tulisi vielä unta silmään. Siinä sitten löhöiltiin kasvot vastakkain ja tuijoteltiin toisiamme. Keppis päätti sitten vetäistä oikein kunnon hymyt.. Kyllä siinä äiti herkistyi aika lailla:') Puoli tuntia siinä sitten potkiskeli ja hillui, sekä hymyili ennen kun sai unen päästä kiinni.

gia

pikku2
Vihdoin!

Sannalla on ollut Taikaa ilmassa!!! Valtavasti onnea tästä etapista!

Täällä on vihdoin valokuvat laitettu eteenpäin.. Tiistaina laitoin ifolorille sähköpostia ja sain huomiseen asti lisäaikaa tehdä tilauksen 0,09e hinnalla.. Kuvia tuli 1500kpl + 3 kuvasuurennosta. Kyllä on kertynyt muutaman päivän aikana kotihommia rästiin.. On menny kuvia muokatessa ja tilatessa monta iltaa, joten ensi yöksi on kyllä tekemistä.

Molemmat lapset nukkumassa.. meillä herättiin tänään vasta yhdeksältä niin en kovin aikaisin vielä edes yrittänyt nukkumapuuhia.. Jos vaikka kävis itsekkin hetkeksi sohvalle pötkölleen..

Vai on täällä kohta jänniä paikkoja..

Palailen sitten yökyöpelinä..

Pikku2

senora
Pitäis kyl ihan oikeesti laittaa kuvatilaus... Ifolorin mailissa oli että 9 sentin tarjous jatkuu elokuulle... jospas siihen mennessä... Kiitokset vaan hormooni-infosta... Mietin vaan, että miten tuon isännän kanssa... jos vaikka innostuis kaatamaan sen, että kaivaisko kumiukot esiin vai ihan muuten vainko... näin kyllä sellaista unta että olin raskaana...

Mä kyllä muistan millaista oli rv26:lla .. oltiin just silloin etelässä...

Hurraa... meillä neiti nimittäin nukkuu... On kyl kova homma tainnuttaa se päikkäreille. Toista pätkää nyt nukkuu... eka oli sellainen puolituntinen. Nyt on ollu jo tunnin vaunuissa.. Välillä pitää kyl antaa unille vauhtia... kitisee ja känisee ja meinaa itkeskelläkki, mutta heiluttelen vaunuja, ja unet jatkuu...

Et sä Gia oo yhtää ylihysteerinen.. mullakin on käsidesiputeli hoitopöydällä ja sitä pyydän vieraita käyttämään... Ja itekki käytän sitä ainaki kerran päivässä... Ja Keppis on sitte aloittanu hymyilyt... ahh... siitä se alkaa/jatkuu...

Rutiineista muuten sen verran että nykyään aamulla jutellaan jo sängyssä... ja illalla hipsitään vinttiin iltaseiskalta, ainakin useimmiten, siis jos ei oo vieraita siihen aikaan.

Vai ÄrrÄ nousee seísoskelemaan ... Meille ei vielä oo saatu pinnistä hommattua. Naapurista lupasivat lainaan... ei vaan olla saatu aikaseks hakea sitä.

Ninni..
Meidän rutiinit on 7-8 aikaa ylös, koon unet parvekkeella 9-11 puolesta tunnista tuntiin. Syödään, leikitään ja n. 2 aikaa ulos, unet puolesta tunnista kahteen. Sisälle, välipala,leikkiä,5 maissa ehkä pienet tirsat. 6 aikaa iltaruoka. Oloilua..iltapalat,pesut ja tytöt puol 9 aikaa nukkuu..Siellä menee vaihtelevasti puolesta tunnista tuntii..koo herää 15min-1h päästä..tisuttelee ja nukahtaa uudelleen..heräilyjä 15min-tunnin välein aamuun asti. Mut esim.tänään päivä meni ihan sekaisin, johtui varmaan miehen vapaapäivästä :)...mut pääsinpäs käymään siellä salillakin vihdoin.

Senora..Niin munkaan menkat ei vielä alkaneet, siksi en vastan.. Ekasta en enää muista.
Omppu! Mitäs jos testaisit?! ;)

Nyt mentävä..Öitä!!

pikku2
Öitä ja huomenta!

Pikaisesti vaan.. jumituin tuonne Huutonettiin.. Joten pyykit odottaa narulle laittajaa ja sitten koisaamaan..

Tänne ei mitään ihmeenpää.. Viikonloppu menee taas vastatalkoissa. Toi pieni mies meni lupaamaan vielä 100 lisää. Nyt on kauppaan toimitettu jo 200kpl ja vielä pitäs viikonlopun aikana 250kpl tehä. Onhan se jouluviikolla kierrettävä naapurin mummot myös kun viimevuonna luvattiin.. ; ) ; (

Palailen huomenissa paremmalla ajalla..

Pikku2

senora
Perjantaita - dippidappiduu...

Neiti nukkuu... Nousiin jo seiskalta ylös.. mua ois kyl väsyttäny... Ehkä nää päivän valvomiset alkaa pikkuhiljaa rasittaa. Eilinen päivä meni taas niin että tunnin välein sain olla tankkiautona... Ainoa lepotuokio oli kun kävin ajelemassa kaupoilla ja isää moikkaamassa... Mies oli tytön kans kotona sen aikaa. Ihan hyvin oli kuulemma menny.. Kun tulin kotiin, mies pelas koneella ja tyttö oli sylissä. Ei ollu kuulemma kulunu aika sitterissä. Pitäis kai ruveta hommaamaan se lelukaari... Eilen tuli postia vau-kirjalta... eka paketti, kirja cd ja uninalle...ja kirja lapselle lukemisesta.

Jahans... äipän puolituntinen omaa aikaa on kulunu. vaunuista kuuluu ähinää...

safiiri,
Huomenet itse kullekin!

Surffailin paikallisen jalkapallojoukkueen sivuilla. Täällä on ens viikonloppuna iso turnaus, jossa ykkönen pelaa. Hänen sarjassaan on joukkueita Suomesta, Venäjältä, Virosta, Latviasta ja Ruotsista. Yhteensä 20 joukkuetta. Mulla nousi ihan niskavillat pystyyn - ei oo ykkönen koskaan näin isossa turnauksessa pelannu. Varmasti mahtava kokemus! Miehellä on torstai vapaa, joten päästään porukalla mukaan seuraamaan pelejä. Perjantain, lauantain ja sunnuntain kyydin aiko valmentaja ykköselle järkätä. Hitsin hitsi, pitäskö sitä sijottaa toiseen autoon??

Eipäs sitte sen kummempia. Oireita ei oo edelleenkään yhtään minkäänlaisia... Liekkö hyvä vai huono merkki???

Terkkuja.

Yhteistyössä