Jännää, kohta me nähdään Sonia ja Sonia tietty meidät! Muista Sonia sitten laittaa heti mahakuva näkyville
Täytyykin mennä kohta suljetulle kattomaan Safiirin synttärikuvia ja muitakin uusia kuvia. Ja voih onko nelkkukin jo 5kk! No pakkohan se on olla, kun M:kin on jo
5 1/2kk. On muuten pitkä tyttö Nelkku! M oli 65 cm 4kk neuvolassa, mutta nyt en tiedä, kun ei siellä neuvolassa ole päästy käymään. Reilun viikon päästä on vasta aika ja tuo 5kk rokotus on sitten meilläkin edessä. Rokotuksista tuli mieleeni, että osallistutteko te Senora siihen tutkimukseen, mistä puhuit aiemmin?
Mikähän se tuollainen taikamuki sitten on? Mä en ole Ämmää juottanut vielä mukista ollenkaan, pitäisköhän jo? Mites se meidän esikuva Ompun tee, joko hörppii mukista? Tuota mietin kanssa, kun Katzu sanoi, että olivat käyneet Nöpön kanssa suihkussa...mä en ole vielä kertaakaan ollu Ämmän kanssa suihkussa. Jotenkin olen pelännyt, että se luiskahtaa multa siihen lattialle...Ja kolmas asia, minkä huomasin, kun Senora sanoi miehensä laulelleen Ännälle, että me ei koskaan lauleta Ämmälle eikä myöskään kuunnella mitään lastenlauluja...Kirjoja mä sen sijaan tykkään lukea. On vaan aika huvittavaa, kun Ämmää ei paljoa kiinosta, mitä se äiti lukee...lähinnä se vaan haluais laittaa kirjan suuhun. Niin ja Senora en tiedä, mikä tuon yöheräämisen on taas saanut aikaan. Silloinhan täällä sitä kyselin, että voisko tuo puuro auttaa, mutta ei kyllä ole meillä auttanut. Hirvee nälkä Ämmällä on, kun herää yöllä eli imasee 2dl korviketta ihan salamana ja alkaa taas kuorsaamaan
Mutta siis, mitä olen käsittänyt teiltä muilta, niin yösyömiset jatkuu vielä muillakin?
On kyllä ollut rauhallinen päivä. M:kin on nukkunut jo kahdet kunnon päikkärit. Kohta sitä voiskinlähteä vähän ulos. Niin nyt on meilläkin käytössä uudet rattaat. Vaunut laitettiin jo kokonaan pois. Plääh kyllä tuo laskujen maksu aina masentaa, kun tili tyhjenee alta aikayksikön
Tätä nyt ei tietty kunnon äidit saa sanoa ääneen, mutta mä kyllä kaipaan mun omaa palkkaa jo!
Kiva, että Tehiskin oli selvinnyt ehjänä mummolaan
Lähtikös se Omppu mökkeilemään, kun ei ole näkynyt linjoilla?
Tuuli