EU pelkää demokratian toteutuvan Italiassa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä olet niin pihalla!
Jospa kertoisit ihan omin sanoin mitä haittaa Venäjästä on ollut suomelle.
Hävityn sodan jälkeen juuri sotakorvausten vuoksi raskas teollisuutemme kehittyi nopeasti ja maassamme rakennettiin pian vetureita, jäänmurtajia ym.
Neuvostoliitto ei miehittänyt maatamme, vaan lähetti ainoastaan miehityskomission joka turvasi poliittisten vankien vapauttamisen ja sotasyyllisten asettamisen oikeuteen.

Neuvostoliiton suuruuden aikana suomalainen työväenliike sai neukkujen tuella aikaiseksi suurimman osan niistä sosiaalisista tuista joista vielä tänäkin päivänä nautimme.
Neuvostoliittoon suomalaiset rakentajat rakensivat kokonaisia kaupunkeja ja vaatteita ja jalkineita+muita kulutushyödykkeitä myytiin maahan miljarditolkulla.
Kotimaiset yritykset perustivat Venäjälle tehtaita ja muita liikkeitä, ravintoloita ym.
Vasta Venäjän vastaiset pakotteet lopettivat tämän positiivisen naapuruussuhteen.
 
vierailija
Mitkä hänen kannattamistaan asioista nyt ovat mielestäsi fasistisia?
Hän on pyrkinyt hieman "siivoamaan" fasismileimaa puolueestaan, mutta juuret ovat vahvat ja nuorempana hän ihannoi Mussolinia avoimesti.

Nyt on vähän kiirus, mutta voit lukaista vaikka tämän jutun, jotta saat käsityksen hänen taustastaan.

 
Hän on pyrkinyt hieman "siivoamaan" fasismileimaa puolueestaan, mutta juuret ovat vahvat ja nuorempana hän ihannoi Mussolinia avoimesti.

Nyt on vähän kiirus, mutta voit lukaista vaikka tämän jutun, jotta saat käsityksen hänen taustastaan.

Kyselin hänen nyt ajamistaan asoista. Mitkä niistä ovat fasistisia?
 
vierailija
Jospa kertoisit ihan omin sanoin mitä haittaa Venäjästä on ollut suomelle.
Hävityn sodan jälkeen juuri sotakorvausten vuoksi raskas teollisuutemme kehittyi nopeasti ja maassamme rakennettiin pian vetureita, jäänmurtajia ym.
Neuvostoliitto ei miehittänyt maatamme, vaan lähetti ainoastaan miehityskomission joka turvasi poliittisten vankien vapauttamisen ja sotasyyllisten asettamisen oikeuteen.

Neuvostoliiton suuruuden aikana suomalainen työväenliike sai neukkujen tuella aikaiseksi suurimman osan niistä sosiaalisista tuista joista vielä tänäkin päivänä nautimme.
Neuvostoliittoon suomalaiset rakentajat rakensivat kokonaisia kaupunkeja ja vaatteita ja jalkineita+muita kulutushyödykkeitä myytiin maahan miljarditolkulla.
Kotimaiset yritykset perustivat Venäjälle tehtaita ja muita liikkeitä, ravintoloita ym.
Vasta Venäjän vastaiset pakotteet lopettivat tämän positiivisen naapuruussuhteen.
Ja ne sodatkin olivat oikeastaan siunaus. Ensinnäkin päästiin eroon kaikista mulkeroista kun ne kuolivat rintamalla ja sitten jälleenrakennuksella oli työllistävä vaikutus.

Hyvin sä vedät! (y)
 
vierailija
Ja ne sodatkin olivat oikeastaan siunaus. Ensinnäkin päästiin eroon kaikista mulkeroista kun ne kuolivat rintamalla ja sitten jälleenrakennuksella oli työllistävä vaikutus.

Hyvin sä vedät!
Aikas rankasti sanoit sankarivainajista.
Kirjoituksenssani ei syyllistetty sotaan osallistuneita henkilöitä, mutta jotain hässäkkää tuntui kyllä olevan poliittisessa johdossa siinä vaiheessa kun liittouduttiin natsisaksan kanssa ja hyökättiin Neuvostoliittoon.
 
vierailija
Kyselin hänen nyt ajamistaan asoista. Mitkä niistä ovat fasistisia?
Hah, kyselee hän, joka ei koskaan vastaa itse mihinkään vaan linkkaa videoita 🙄

Voit itse ottaa selvää. Fasismi ei ole koskaan täysin kadonnut Italiasta. Nyt Meloni yrittää vain kaunistella puolueen mainetta fasismin osalta.

Voit itse ottaa selvää asioista, fiksu nainen kun olet ;)

Voisin laittaa sulle lukuisiakin linkkejä ja videoita, mutta et varmaan osaa italiaa.
 
vierailija
Hah, kyselee hän, joka ei koskaan vastaa itse mihinkään vaan linkkaa videoita

Voit itse ottaa selvää. Fasismi ei ole koskaan täysin kadonnut Italiasta. Nyt Meloni yrittää vain kaunistella puolueen mainetta fasismin osalta.

Voit itse ottaa selvää asioista, fiksu nainen kun olet

Voisin laittaa sulle lukuisiakin linkkejä ja videoita, mutta et varmaan osaa italiaa.
Linkitä italialaisia uutisia ja videoita. Minä ja moni muu lukija vierailijoina tällä palstalla osaa jonkin verran italiaa. CNN kysyi Niinistöltä Italian tilanteesta. Vaalitulos selviää lähitunteina.
 
Hah, kyselee hän, joka ei koskaan vastaa itse mihinkään vaan linkkaa videoita 🙄

Voit itse ottaa selvää. Fasismi ei ole koskaan täysin kadonnut Italiasta. Nyt Meloni yrittää vain kaunistella puolueen mainetta fasismin osalta.

Voit itse ottaa selvää asioista, fiksu nainen kun olet ;)

Voisin laittaa sulle lukuisiakin linkkejä ja videoita, mutta et varmaan osaa italiaa.
Auttavasti menee, linkitä vain.
Aiheena se, että miten se minitsemasi fasismi näkyy hänen ajamissa asioissa tänä päivänä.👍
 

Yhteistyössä