että taas rupes veetuttamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
en ole naamakirjassa mut joskus sit ihan huvin vuoks etin vanhoja tuttuja jospa olisvat siellä,no kirjotin siihe hakukenttään nimen ja sieltä tuli liuta outoja nimiä joita on etsitty,ovat siis miehen jotain vanhoja koulukavereita ym,tunnistin osan nimistä,ei siinä siis mitään mut kun sit sieltä tuli sen exän nimiki(joka ei ilmeisesti ole naamakirjassa tai sit on vaan rajattu) ja mulla tuli niin kova veetutus päällensä ettei mitään rajaa.Tiiän et pitävät yhteyttä tai ainaki se ex soittelee/tekstailee joskus en tiiä kuinka usein ku mies ei kerro vaikka onkin luvannu.Mut rupes vaan ärsyttää et nyt se on ettiny sitä myös sieltä naamakirjasta.Onneks mies on sen verta onneton kaikenmaailman naamakirjojen ym suhteen ettei se osaa niitä sen ihmeemmin käyttää.Niin ja kumpikaan meistä ei naamakirjassa ite ole.
Ja joo jotenki mua ärsyttää se ex ja olen muutenki jonnin verran mustasukkanen mut silti kun mies on luvannu kertoo jos siitä exästä kuuluu jotain mitä se ei kyllä ikinä tee ni sit vielä ite ettii sitä naamakirjasta.Mahtaako se ex ees tietää et miehel on uus eli minä ja me ollaan oltu jo vuosia yhessä.

Eikös itselläsi ole exiä, joiden profiilia olet etsinyt? Ei tarkoita mitään, että miehesi on sitä etsinyt - samanlaista uteliaisuuden tyydytystä kuin se mitä itse teet. Unohda, mitätön juttu!!

Alkuperäinen kirjoittaja Musta harmaana:
Eikös itselläsi ole exiä, joiden profiilia olet etsinyt? Ei tarkoita mitään, että miehesi on sitä etsinyt - samanlaista uteliaisuuden tyydytystä kuin se mitä itse teet. Unohda, mitätön juttu!!

no siinähän se just onkin kun mulla ei oo exiä joten en voi samaistua.Ottaa vaan niin päähän et ovat eronneet joskus 8-9 vuotta sit ja silti pitää olla yhteyksissä ja ettii toista netistä.No joo ehkä pitää unohtaa mut ottaa päähän silti!

Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys:
Alkuperäinen kirjoittaja Musta harmaana:

no siinähän se just onkin kun mulla ei oo exiä joten en voi samaistua.Ottaa vaan niin päähän et ovat eronneet joskus 8-9 vuotta sit ja silti pitää olla yhteyksissä ja ettii toista netistä.No joo ehkä pitää unohtaa mut ottaa päähän silti!

jotkut osaavat olla ystäviä eronkin jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Se facebookin hakukenttä ei tallenna hakuhistoriaa vaan arpoo sieltä niitä nimiä. Tai näin ainakin mulla.

no kyllä tää oli se hakuhistoria koska ite pistin liudan nimiä sinne ja siellä ne oli myöhemminki enneku poistin ne omat haut.Ja ne miehen hakemat nimet oli osin tuttuja joten ei se mitään arponu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei oo totta!:
Ei luoja...Onnea vaan teidän suhteelle, jos tuollasestakin asiasta olet jo noin mustasukkainen..Voi mies raasua..

ai mies raasua...? ite on luvannu mulle kertoo jos se ex vaik tekstailee mut ei oo kertonu ja kun kysyn ni tiiän millo ei kerro totuutta.Ja kyllä meijän suhde on kuule toiminu jo monta monta vuotta hyvin.

Yhteistyössä