Aivan epäreilua että tonne naamakirjaan pitää rekisteröityä ett pääsee kattomaan keitä siellä on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
googletin ihan huvin vuoksi joitakin vanhoja koulukavereita ja joistaki tuli se missä näkee siit sivulta muita kavereita ja siellä oli vaik ketä vanhoja koulukavereita ja naapuriluokkalaisia ja nyt en sit nää niistä muuta.Ja itse en rekkaudu sinne niinku en minnekään muuallekaan joten ei tietty voi valittaa mutta harmi ettei nyt sit näe lisää et keitä siellä on.

miksi sun pitää saada tietää jotain toisista jos et itse viitsi edes nähdä vaivaa reggautua sinne. tyylillä "kyllä mun täytyy saada tietää kaikesta kaikki mut mun asiat ei kuulu kellekkään" vai?

Et sä nää niitä silti muutenkaan välttämättä. Siellä voi esim. peittää itsensä niin, ettei sinua löydä haulla, tai sitten voi laittaa niin, että vain tietyt kaverit näkevät oman profiilin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
miksi sun pitää saada tietää jotain toisista jos et itse viitsi edes nähdä vaivaa reggautua sinne. tyylillä "kyllä mun täytyy saada tietää kaikesta kaikki mut mun asiat ei kuulu kellekkään" vai?

No eipä kyse ole siitä et viitti vaivautua ite rekkautumaan vaan ihan periaattesta en näille foorumeille rekiteröidy.

Eikä mun mikään pakko oo saada tietää kaikista kaikkea kunhan muuten vaan oisin katellu ja jos nyt haluan tietää jostakin jotain ni senkun kysyn joltain vanhalta luokkakaverilta kun tulee vastaan et" mitäpäs sille kaisalle kuuluu" .

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Periaatteesta ollaan Facebookia yms vastaan eikä rekkauduta, mutta periaatteesta huolimatta olisi kuitenkin kiva käydä kurkkimassa toisten Facebook-profiileja?

Ahaa.

Ja toisaalta ei sit tavallaan kiinnosta, mutta kuitenkin vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Periaatteesta ollaan Facebookia yms vastaan eikä rekkauduta, mutta periaatteesta huolimatta olisi kuitenkin kiva käydä kurkkimassa toisten Facebook-profiileja?

Ahaa.

Ja toisaalta ei sit tavallaan kiinnosta, mutta kuitenkin vähän.

Niin. Ei kiinnosta, mutta silti on ihan epistä ettei pääsekään kurkkimaan.

no vi**u mitä porukat sinne sit pistää omia henk.koht.asioitaan jos niitä ei saa nähä ku vaan rekiteröityneet tai mitä järkee siin sit on et piilottaa profiilinsa ettei niitä juttuja nää ku harvat ja valitut jos kerta julkiseen foorumiin on pakko omia asioitaan levitellä ni mitä niitä sitte piilotteleen!!
No joo ihan sama kyllä sen nyt ties et täällä taas ruvetaan urputtaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no vi**u mitä porukat sinne sit pistää omia henk.koht.asioitaan jos niitä ei saa nähä ku vaan rekiteröityneet tai mitä järkee siin sit on et piilottaa profiilinsa ettei niitä juttuja nää ku harvat ja valitut jos kerta julkiseen foorumiin on pakko omia asioitaan levitellä ni mitä niitä sitte piilotteleen!!

No v*ttu just siksi, että haluavat jakaa tietyt asiat vain ystävien ja kavereiden kesken, eikä jonkun entisen luokkakaverin kanssa josta ei oo vuosiin kuullut eikä haluakaan kuulla. Ja jos haluaa jakaa kaiken kaikkien kanssa, niin ei laita profiiliaan salatuksi.

Mä voin näyttää perheeni kuvia, kertoa koulujuttuja ja tekemisiäni yms kavereille ympäri maailmaa, mutta en kyyläävälle naapurille tai jollekin ex-koulukaverille jonka kanssa joskus olosuhteiden pakosta samassa luokkahuoneessa istuttiin, muttei oltu sen enempää kavereita eikä tulla koskaan olemaankaan.

Facebook ei ole julkinen foorumi siinä mielessä...siksihän siellä on ne yksityisyysasetukset yms.

Facebook on hyvä tapa pitää yhteyttä kavereidensa kanssa, vaikka ei haluaisikaan pitää yhteyttä koko maailman kanssa. Minullakin on kaikki asetukset niin, että vain kaverit näkee. Haku antaa kyllä nimeni ja kuvani, eli jos kiinnostaa tietää enemmän, niin voi pyytää sitten kaveriksi.

Mikä on vaikea käsittää? Jos mä laitan jotain lomakuvia sinne, ei sun tarvi niitä tulla katteleen mutta kiva kun eri puolilla maailmaa asuvat tutut ja sukulaiset näkee kätevästi mun kuvia.
Tajuutko?

Alkuperäinen kirjoittaja hmh:

niin

Yhteistyössä